Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulemme vihaamaan venäläisiä elämämme loppuun asti

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempani viisaudet itänaapurista osoittautuivat todeksi.

Vierailija
22/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vihata tavallisia kansalaisia, jotka eivät mitenkään liity sotaan. Vai miten se nyt meni.

Älkääkä nyt tuoko niitä protestijuttuja tähän. Venäjällä se on kuula kalloon.

En ala noita saatanoita erottelemaan. Niitä kunnioitan jotka oman henkensä uhalla kritisoivat asioita venäjällä ovelasti esim haastatteluiden kautta, kuten esim Daniel Oraiin. Ja se Konstantin joka on tubettanut sodan alusta asti ja joutui käytännössä pakenemaan Uzbekistaniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin varmaan ajattelivat 40-luvulla eläneet saksalaisista tai japanilaisista. 

Kumpikaan noista maista ei kovin pitkään mikään imperialisti ollut. Yhdistynyt Saksa oli ollut olemassa vasta noin 70 vuotta. Japani oli vuosisadoiksi eristäytynyt saarilleen.

Mutta Venäjä sen sijaan jo vuosisatoja..

Vierailija
24/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansa on johtajansa ja johtajansa on kansa  nyt näyttää että koko kansa on putinistejä joita en edes pidä ihmisinä. 

Vierailija
25/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaamme venäläisiä, ja aivan syystä.

Vierailija
27/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? En minä kyllä vihaa ketään.

Vierailija
28/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa itäblokin maissa käyneenä ihmetellyt sitä r ssä vihaa. Suomessa oltu kuitenkin aina rahan perään ja nuollaan jokaisen tulijan saappaat. Toinen mikä ihmetyttää on väläinen väestö edelleen virossa ja suomessa. Ja että raja on auki.

Vierailija
29/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa vihataan ketään,mulla ollut niin kamala lapsuus että olen päässyt vihasta eroon en vihaa edes Putinia ei tarkoita että hyväksyisin teot mutta en vaan osaa vihataan ketään.

Vierailija
30/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokainen suomalainen sukupolvi oppii tämän vuorollaan. Näin on ollut jo satoja vuosia.

Vihollinen on idässä, eikä se miksikään muutu.

Vierailija
31/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on just se mihin Pyytton pyrkii. Hän haluaa, että kaikki vihaavat hänen maansa kansalaisia. Ei hän välitä maansa ihmisistä tippaakaan.

Vierailija
32/41 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on just se mihin Pyytton pyrkii. Hän haluaa, että kaikki vihaavat hänen maansa kansalaisia. Ei hän välitä maansa ihmisistä tippaakaan.

Tää on hyvä pointti. Pitäisi vihata pyytonia eikä random venäläistä.

Vierailija
33/41 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kohdannut vain kylmiä, arvostelevia ja muista ihmistä piittaamattomia venäläisiä.  Venäläinen kulttuuri on itsekästä, tallotaan muut ja eletään kuin muita ei olisi. Tunnistan venäläisen kilometrin päästä. 

Vierailija
34/41 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kohdannut vain kylmiä, arvostelevia ja muista ihmistä piittaamattomia venäläisiä.  Venäläinen kulttuuri on itsekästä, tallotaan muut ja eletään kuin muita ei olisi. Tunnistan venäläisen kilometrin päästä. 

Usein myös jos tutustut venäläiseen hyvin, se lopulta vuosien kuluttua "paljastaa" ettei muihin venäläisiin pidä suomalaisen luottaa, koska venäläinen nauraa rehellisyydelle ja pitää sitä tyhmyytenä, ja huijaavat suomalaisia minkä kerkeävät.

Jännä etteivät heti alkuun kerro.

Vierailija
35/41 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää erottaa tekijät erikseen ja muut ihmiset, jotka eivät osallistu tähän sotimiseen. Myös länsi tykittää itään aseillaan ja toisinpäin. Ihmiset alta pois.

Vierailija
36/41 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valintakysymys. Heidät tuntien on kysymys turha. Mutta kun VIRO päätyy venäläisten haltuun sekä poliittisesti että sotilaallisesti niin uskoisin että 2 maiilmansodan jutut kaivetaan esiin ( nyt raideleveys 10 000€ turvaamaan muutamaa ihmistä). Venäjältä voi matkustaa ja olla kuten suomessa. Ainoa on että TE olette äärioikeiston vallassa median suhteen.

Vierailija
37/41 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun olimme alkaneet uskoa, ettei tarvitse enää vihata, Venäjä hoiti homman ja varmisti, että todellakin vihataan. Nauttivat vihan kohteena olemisesta näköjään.

Vierailija
38/41 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa? En minä kyllä vihaa ketään.

Opettele vihaamaan.

Vierailija
39/41 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jo satojatuhansia..