Tulemme vihaamaan venäläisiä elämämme loppuun asti
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vihata tavallisia kansalaisia, jotka eivät mitenkään liity sotaan. Vai miten se nyt meni.
Älkääkä nyt tuoko niitä protestijuttuja tähän. Venäjällä se on kuula kalloon.
En ala noita saatanoita erottelemaan. Niitä kunnioitan jotka oman henkensä uhalla kritisoivat asioita venäjällä ovelasti esim haastatteluiden kautta, kuten esim Daniel Oraiin. Ja se Konstantin joka on tubettanut sodan alusta asti ja joutui käytännössä pakenemaan Uzbekistaniin.
Vierailija kirjoitti:
Näin varmaan ajattelivat 40-luvulla eläneet saksalaisista tai japanilaisista.
Kumpikaan noista maista ei kovin pitkään mikään imperialisti ollut. Yhdistynyt Saksa oli ollut olemassa vasta noin 70 vuotta. Japani oli vuosisadoiksi eristäytynyt saarilleen.
Mutta Venäjä sen sijaan jo vuosisatoja..
kansa on johtajansa ja johtajansa on kansa nyt näyttää että koko kansa on putinistejä joita en edes pidä ihmisinä.
Vihaamme venäläisiä, ja aivan syystä.
Muissa itäblokin maissa käyneenä ihmetellyt sitä r ssä vihaa. Suomessa oltu kuitenkin aina rahan perään ja nuollaan jokaisen tulijan saappaat. Toinen mikä ihmetyttää on väläinen väestö edelleen virossa ja suomessa. Ja että raja on auki.
Mä en osaa vihataan ketään,mulla ollut niin kamala lapsuus että olen päässyt vihasta eroon en vihaa edes Putinia ei tarkoita että hyväksyisin teot mutta en vaan osaa vihataan ketään.
Melkein jokainen suomalainen sukupolvi oppii tämän vuorollaan. Näin on ollut jo satoja vuosia.
Vihollinen on idässä, eikä se miksikään muutu.
Tää on just se mihin Pyytton pyrkii. Hän haluaa, että kaikki vihaavat hänen maansa kansalaisia. Ei hän välitä maansa ihmisistä tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on just se mihin Pyytton pyrkii. Hän haluaa, että kaikki vihaavat hänen maansa kansalaisia. Ei hän välitä maansa ihmisistä tippaakaan.
Tää on hyvä pointti. Pitäisi vihata pyytonia eikä random venäläistä.
Itse olen kohdannut vain kylmiä, arvostelevia ja muista ihmistä piittaamattomia venäläisiä. Venäläinen kulttuuri on itsekästä, tallotaan muut ja eletään kuin muita ei olisi. Tunnistan venäläisen kilometrin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kohdannut vain kylmiä, arvostelevia ja muista ihmistä piittaamattomia venäläisiä. Venäläinen kulttuuri on itsekästä, tallotaan muut ja eletään kuin muita ei olisi. Tunnistan venäläisen kilometrin päästä.
Usein myös jos tutustut venäläiseen hyvin, se lopulta vuosien kuluttua "paljastaa" ettei muihin venäläisiin pidä suomalaisen luottaa, koska venäläinen nauraa rehellisyydelle ja pitää sitä tyhmyytenä, ja huijaavat suomalaisia minkä kerkeävät.
Jännä etteivät heti alkuun kerro.
Sun pitää erottaa tekijät erikseen ja muut ihmiset, jotka eivät osallistu tähän sotimiseen. Myös länsi tykittää itään aseillaan ja toisinpäin. Ihmiset alta pois.
Se on valintakysymys. Heidät tuntien on kysymys turha. Mutta kun VIRO päätyy venäläisten haltuun sekä poliittisesti että sotilaallisesti niin uskoisin että 2 maiilmansodan jutut kaivetaan esiin ( nyt raideleveys 10 000€ turvaamaan muutamaa ihmistä). Venäjältä voi matkustaa ja olla kuten suomessa. Ainoa on että TE olette äärioikeiston vallassa median suhteen.
Juuri kun olimme alkaneet uskoa, ettei tarvitse enää vihata, Venäjä hoiti homman ja varmisti, että todellakin vihataan. Nauttivat vihan kohteena olemisesta näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa? En minä kyllä vihaa ketään.
Opettele vihaamaan.
Uskon että, muodostumme vielä harmoniaksi
Isovanhempani viisaudet itänaapurista osoittautuivat todeksi.