Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ei pääse suuttumuksesta eroon?

Vierailija
24.08.2023 |

Ystäväni on aivan loppu miehensä kanssa, joka saa raivokohtauksia aivan pienimmistä asioista eikä sitten edes yritä päästä vihan tunteestaan eroon, vaikka ystäväni ehdottaa kävelyä, halaamista yms. Mies nimittelee ja pitää siinä tilassaan ystävääni kuin pahimpana vihollisenaan. Tuntuu, että ystäväni on aivan poikki tilanteen kanssa, sillä vaikka hän seisoisi päällään, mies keksii jostain syyn suuttua. Itse en ole koskaan törmännyt tuollaisiin ihmisiin, onko teillä kokemusta ja miten voisin auttaa ystävääni? Pelkään, että hän kohta masentuu kun vaikuttaa niin uupuneelta tilanteeseen. Erota hän ei halua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskumies

Vierailija
22/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin mulla nukkuu tossa sohvalla. Rasittavan negatiivinen ja epävakaa äijä. Alkoholi maistuu liian hyvin.

Vierailija
24/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kuin mulla nukkuu tossa sohvalla. Rasittavan negatiivinen ja epävakaa äijä. Alkoholi maistuu liian hyvin.

Mikset lähde? Lompakkoko pidättelee?

Vierailija
25/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset lähde? Lompakkoko pidättelee?

Kerään rohkeutta lähteä. Lapset alle kouluikäisiä vielä.

Vierailija
26/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pahenemaan. Muistuta ystävääsi toistuvasti siitä että häntä ei saa lyödä, vaikka puoliso olisi kuinka vihainen. Sano myös että joka toista syyttelee, tekee itse niitä juttuja joista toista syyttää.

Itse hänen pitää lähteä, toivottavasti ei nyt mene lasta väkertämään tuohon tilanteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi