Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Parin kuukauden takaiset Kärtsän IG stoorit löytyy koottuna tähän YouTube-videoon. Lopussa K sanoo "This year is my year". Voi ehkä viitata esimerkiksi siihen, että odotukset ovat korkealla uuden albumin suhteen, tai sitten että suunnitteilla on jotain isoa keikkarintamalla. Toki voi viitata myös ihan siihen, että tänä vuonna oli se suuri todennäköisyys voittaa Emma-pystejä, mikä sitten jo toteutuikin.
Luulen että K:lla on paljon kaikenlaisia suunnitelmia uralleen ja on hypeissään päästä toteuttamaan niitä. Joulukuun haastiksissa se vannoi että "ei tämä tähän jää". :)
Tämä minihaastis oli se missä K sanoi tämän vuoden suunnitelmsta että ei tämä tähän jää: https://www.voice.fi/musiikki/a-228304
Audiosta: "Haastattelija: Mites ens vuos? Mitä odotuksii sul on? Onks jotain semmoista et nyt pitäis tämä viel saavuttaa?" K "Totta kai on vielä ajatus, että isommin ulkomaat. Eurooppa voitaisiin tehdä isommin. Myös Aasian markkinat, siellä on tilaa tällaiselle musiikille. Kyllä tossa vielä hommaa on. Ei tää tähän jää "
..."Vaikka nousukiito on ollut huimaa, ei artisti pelkää uran notkahtamista.
K: Mun mielestä se haippi, mikä oli, niin sen mä kävin jo läpi. Mä en pitkään aikaan ole ollut mitenkään ihmeen haippi-äijä tän jutun takia. Tehty kovaa duunia ja niin kuin mä sanoin, paljon on suunnitelmia. Ei tää tähän jää. Ei mua pelota juuri lainkaan, ei mua ennenkään ole pelottanut ni ei nytkään. "
Tuommoiset suunnitelmat musa-alalla ovat aina pitkän tähtäimen juttuja, ei mitään yhden vuoden pyrähdysyrityksiä (kts Robinin ulkomaansuunnitelmat) . Tulee jännää katsoa minkä muodon ne suunnitelmat lopulta ottavat.
Ikuinen sometauko, takapenkil jatkuu... ja kevätkään ei ota tullakseen, lunta tupruttaa ikkunan takana taas, pyh.
Sometauko alkaa ilmeisesti loppua. Ekaks oddlygood-postaus ja stoori K:lta, sitten Kiron stooreissa K "roadmanina". Pradan aurinkolasit ja ABC-taustalla... heheh. Eiköhän kohta ala uuden musan, keikkojen yms. vyörytys.
Vierailija kirjoitti:
Sometauko alkaa ilmeisesti loppua. Ekaks oddlygood-postaus ja stoori K:lta, sitten Kiron stooreissa K "roadmanina". Pradan aurinkolasit ja ABC-taustalla... heheh. Eiköhän kohta ala uuden musan, keikkojen yms. vyörytys.
Jooo! Kiron stooreissa siis kuva K:sta ratin takana ja musana on se "boys are back in town"-musa taustalla, sama mikä oli K:n ja H:n stoorissa kun he tulivat Tallinnaan kuun alussa. Kohta alkaa taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooo! Kiron stooreissa siis kuva K:sta ratin takana ja musana on se "boys are back in town"-musa taustalla, sama mikä oli K:n ja H:n stoorissa kun he tulivat Tallinnaan kuun alussa. Kohta alkaa taas!
Kuvakulma saattaa hämätä hieman, mutta K:n parta näyttää mun mielestä aika siistityltä. Olisikohan oltu matkalla tai tulossa jostain haastiksista, tai muusta missä pitää olla kuvassa.
Uusimmassa Urheilucastin stoorissa myös Kärppää! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvakulma saattaa hämätä hieman, mutta K:n parta näyttää mun mielestä aika siistityltä. Olisikohan oltu matkalla tai tulossa jostain haastiksista, tai muusta missä pitää olla kuvassa.
Taitaa olla vain kuvakulma, UC:n storissa näyttää siltä että studiokopissa ollaan oltu viimesen viikon ajan. :D
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan vieläkin että padot aukeavat kunnolla pääsiäispyhien jälkeen, eli ens viikolla. (Tietty K:n arvaamattomuudesta johtuen se voi päättää ruveta tykittämään jutuja pihalle pääsiäispäivänä kello 4 aamulla.)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, syy parin viime viikon somettamattomuudelle löytyi: Esko oli lukinnut Kärtsän tuonne koppiin amerikanreissunsa ajaksi. Nyt se on vapaa taas.
Urheilucast on kommentoinut ja tägänny OddlyGoods postaukseen Pekka Rinteen. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihana! 😂
Vierailija kirjoitti:
Ikuinen sometauko, takapenkil jatkuu... ja kevätkään ei ota tullakseen, lunta tupruttaa ikkunan takana taas, pyh.
Tämä toimi kuin keväinen virpomisloru joka manasi K:n edes hetkellisesti takaisin someen noin vartin sisällä. :) Laitetaan korvan taakse kun K katoaa taas 2 viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä minihaastis oli se missä K sanoi tämän vuoden suunnitelmsta että ei tämä tähän jää: https://www.voice.fi/musiikki/a-228304
Audiosta: "Haastattelija: Mites ens vuos? Mitä odotuksii sul on? Onks jotain semmoista et nyt pitäis tämä viel saavuttaa?" K "Totta kai on vielä ajatus, että isommin ulkomaat. Eurooppa voitaisiin tehdä isommin. Myös Aasian markkinat, siellä on tilaa tällaiselle musiikille. Kyllä tossa vielä hommaa on. Ei tää tähän jää "
..."Vaikka nousukiito on ollut huimaa, ei artisti pelkää uran notkahtamista.
K: Mun mielestä se haippi, mikä oli, niin sen mä kävin jo läpi. Mä en pitkään aikaan ole ollut mitenkään ihmeen haippi-äijä tän jutun takia. Tehty kovaa duunia ja niin kuin mä sanoin, paljon on suunnitelmia. Ei tää tähän jää. Ei mua pelota juuri lainkaan, ei mua ennenkään ole pelottanut ni ei nytkään. "
Tuo oli ihana haastis myös kun K:lta kysyttiin mitkä Emmat hän toivoo voittavansa, niin K sanoo vienti-Emma ja Vuoden artisti. Ja sitten siihen että luuleeko hän voittavansa ne, niin sanoo että uskoo voittavansa toisen, mutta toisesta ei ole varma.
Sai sitten molemmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vain kuvakulma, UC:n storissa näyttää siltä että studiokopissa ollaan oltu viimesen viikon ajan. :D
UC:n stoori saattaa olla kuvattu aiemmin, voi olla jopa hiihtopäivän aikaista kuvamateriaalia. Kiron stoorissa K:n ohimot on ajeltu tuoreeltaan paljaiksi, kun taas UC-stoorissa hiuskasvua on vielä huomattavasti. Eli parturilla on käyty noiden kahden välissä.
Mutta hiuksia ei ole uusintavärjäytetty vielä, näkyy vaaleaa juurikasvua. Mutta jotain studion ulkopuolisia työjuttuja tuossa ollaan varmasti menossa tekemään Kiron kanssa, kun on nahkatakki ja kalliit aurinkolasit päässä ennemin kuin K:n vakkaripipo ja musta talvitakki. Ja keskellä arkiväivää, eli ei ole matka minnekään illanviettoon. :)
Nyt kaikilta musan tuotantoon littyvilt henkilöiltä on siis tullut jonkinlainen kuvapostaus viimeisen viikon sisällä pitkän hiljaisuuden jälkeen: Allulta (Jurekin kautta), Jukalta ja nyt Kirolta. Olisikohan levyväännöt sen verran loppusuoralla että tuottajat uskaltaa jo tuuletella hieman?
Vierailija kirjoitti:
Urheilucast on kommentoinut ja tägänny OddlyGoods postaukseen Pekka Rinteen. :D
Mitä vtttua 😂🤣
Mä otin ton "this year is my year" heiton sellaisena kokonaisvaltaisena juttuna eikä vaan yhteen asiaan liittyvänä. Viime vuonna rakennettiin vasta fanikunnan perustat ja oltiin viisukäärijöinä liikkeellä, keikkalavaste-budjetti oli tyyliin 10 euroa, aikataulut oli kaoottista tilkkitäkkiä ja K oli väsymyksestä riekaleina melkein koko matkan. Mutta tää vuos on se vuos kun K saa tehdä asiat kunnon suunnitelmien mukaisesti, kokemusta löytyy nyt siitä mitä kannattaa ja mitä ei kannata tehdä, ja budjettiakin on. :)