Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20847)

Vierailija
15221/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät välttämättä esiinny. Jos haluavat tehdä jotain ekstraa julkisesti yhteisfaneille niin sen voi toteuttaa vaikka somekontsana bäkkärillä.

Vierailija
15222/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen vaikka K olisi vain yleisössä ja olisi oikeasti pelkästään "turistina" koko ajan, Suomessakin. :) Joka päivä ollaan saatu jotain kumminkin! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15223/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen vaikka K olisi vain yleisössä ja olisi oikeasti pelkästään "turistina" koko ajan, Suomessakin. :) Joka päivä ollaan saatu jotain kumminkin! <3

Samaa mieltä! K on kova nimi täällä, ja hän on kiireinen. Sallittakoon hänelle ihan vain rento keikkailta ja jos on menossa keikkabussiin, niin sielläkin ilman paineita saa viettää ystävien kanssa! Ei ole hyvä, että fanit Suomessa jo odottavat K:n aina astuvan lavalle kun JO tulee esiintymään. 

Vierailija
15224/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps. K kuulema nähty yleisössä jossain (takana istumpaikoilla?) katsomassa. Härtsä pyörähti Carpe Diemissä lavalla, ei muuta. Luulen että K haluaa että hänen kaverit saavat itse loistaa keikallaan Suomessa nyt kun tämä on jo toinen kiertue, eikä halua vetää valokeilaa itseensä ja pois ystäviltään.  

Vierailija
15225/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen olin vähän toivonut ettei K esiintyisi tällä kertaa. Joksut aikoo varmaan keikkailla ympäri Eurooppaa joka vuosi, ja olisi ikävä jos niiden Suomen fanikunta totutetaan siihen oletukseen että K tulisi aina lavalle jos sattuu olemaan Suomessa samaan aikaan. JO:lle bändinäkin on parempi että saavat seistä esityksessään omilla jaloilla Suomessa, ja rakentaa ihan omaa K:sta riippumatonta fanikuntaa. Kärtsä ei voi muutenkaan antaa heille enempää vetoapua täällä kuin mitä se on jo antanut, koska musiikillisesti K:sta kiinnostuneet normifanit eivät tule muuttumaan JO:n tyylisen musiikin faneiks vaikka K vetäisi CCC:n sata kertaa heidän keikoilla.

Näin K saa vaan nauttia JO:n keikoista ilolla, ja varmasti samoin toisin päin jos JO.n pojat joskus vielä päätyy K:n keikalle.

Vierailija
15226/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tuolla paatissa ollut ikävä tunnelma koko päivän ja kärjistyi nyt illan päätteeksi kamalaan Kärtsän teilailuun ja tuomitsemiseen. Luultavasti trolli(t) riehuu, en millään usko, että Bojanin fanit on tuollasia.

Tänne on hyvä tulla rauhalliseen fiilikseen.

Vierailija
15227/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tuolla paatissa ollut ikävä tunnelma koko päivän ja kärjistyi nyt illan päätteeksi kamalaan Kärtsän teilailuun ja tuomitsemiseen. Luultavasti trolli(t) riehuu, en millään usko, että Bojanin fanit on tuollasia.

Joo, samaa katsoin. Näissä suurissa tapahtumissa usein K:sta maalataan syntipukki, ja kaikki vika kumotaan hänen niskaansa. 

Vierailija
15228/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa katsoin. Näissä suurissa tapahtumissa usein K:sta maalataan syntipukki, ja kaikki vika kumotaan hänen niskaansa. 

Nämä paljastaa ne todelliset fanit. Tosi rumasti tuolla K:sta puhutaan.

Ei tietenkään kaikki, mutta aina, kun joku ei mene niin kuin pitäisi tai toivottaisiin, on se K:n syy.

Vierailija
15229/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tai kaksi oikeasti pettynyttä + mahdolliset pari trollia riittää kärjistämään kokonaisen ketjun tunnelman, ikävä kyllä. En minäkään usko että valtaosa emoketjussa on tuomitsevia Kärppyä kohtaan, eikä edes pettyneitä ettei se tullut lavalle.

Vierailija
15230/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Toivotaan nyt, että K aktivoituisi vähän kiertueen ajaksi somessa, ja jatketaan eteenpäin! Minä kunnioitan K:n linjaa olla tulematta lavalle. Ja hei, eihän sitä tiedä vaikka se tekisi sen vaikka Tallinnassa :D (epäilen)

Vierailija
15231/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon iloinen että K ja joksut ei tunne että niiden pitäisi somettaa ystävyyttään faneilleen aina. Ne keilalustoorit oli tosi kivoja ja olen niistä kiitollinen, mutta vaikka he eivät somettaisi yhdessä vietetystä ajasta mitään olisin silti iloinen heidän puolestaan. Niin jännä suhde syntynyt K-tiimin ja Joksujen porukan välille vaikka ovat täysin eri musiikkipiireistä ja tyyleissä ja kohdeyleisöissä ei ole mitään samaa. <3

Vierailija
15232/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Toivotaan nyt, että K aktivoituisi vähän kiertueen ajaksi somessa, ja jatketaan eteenpäin! Minä kunnioitan K:n linjaa olla tulematta lavalle. Ja hei, eihän sitä tiedä vaikka se tekisi sen vaikka Tallinnassa :D (epäilen)

Koomisinta minkä Joksut vois tehdä olisi että ne vetäisi Tompan lavalle Tallinnassa, Kärtsäksi tai Härtsäksi pukeutuneena. :'D Okei nyt nukkumaan.

Vierailija
15233/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomisinta minkä Joksut vois tehdä olisi että ne vetäisi Tompan lavalle Tallinnassa, Kärtsäksi tai Härtsäksi pukeutuneena. :'D Okei nyt nukkumaan.

Siitä vasta toinen palsta riemastuisi xD 

Vierailija
15234/20847 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toivon myös että nähdää Tallinnassa vähän aktiivisempi Kärtsä somessa.

NT:llä laittoi hauskaa matksua, sitä kaipailen. Mutta en pety, pääasia että pääsee kavereiden kanssa pitämään hauskaa.

Vierailija
15235/20847 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan hypätä tänne laivalta, tunnelma on kotoisampi täällä.

Vierailija
15236/20847 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska video K:sta lukemassa JO:n settilistaa :)

https://www.tumblr.com/korvessa/743877356546080768/jere-in-his-slovenia…

Vierailija
15237/20847 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kuinka toisella palstalla haukutaan K:ta ja käännetään takkia heti kun hän ei toimi halutulla tavalla 😭 ja toivon että K laittaisi someen vähän enemmän varsinkin Tallinnassa 💚

Vierailija
15238/20847 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska video K:sta lukemassa JO:n settilistaa :)

https://www.tumblr.com/korvessa/743877356546080768/jere-in-his-slovenia…

On se vain ihana <3

Vierailija
15239/20847 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaargh! Luulin että joksujen tulon myötä K aktivoituisi somessa. Vielä on aikaa, mutta on kyllä ikävä K:n stooreja! Toivon myös jotain yllätysliveä jossain kohtaa :D

Vierailija
15240/20847 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps. K kuulema nähty yleisössä jossain (takana istumpaikoilla?) katsomassa. Härtsä pyörähti Carpe Diemissä lavalla, ei muuta. Luulen että K haluaa että hänen kaverit saavat itse loistaa keikallaan Suomessa nyt kun tämä on jo toinen kiertue, eikä halua vetää valokeilaa itseensä ja pois ystäviltään.  

Uskon samoin, että Kärtsä halusi Joker Outin olevan täysin itse valokeilassa omalla keikallaan, ei Kärtsällä ollut tarvetta mennä lavalle viemään huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi