Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Kn uusin tiktok on muuten aika herttanen myös, löytänyt oman poikansa Kalajoelta!
"Olen ihan shokissa, milloin tämmöinen on päässyt tapahtumaan" xD.
Vierailija kirjoitti:
bigsummerfest.kz insta-stooreissa tosi paljon Tommya nyt. Hyvä meno!
Ihan mieletöntä. Tulee näitä katsellessa sellainen fiilis, että yleisö hyppäisi kaivoon, jos Tommy käskisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kn uusin tiktok on muuten aika herttanen myös, löytänyt oman poikansa Kalajoelta!
"Olen ihan shokissa, milloin tämmöinen on päässyt tapahtumaan" xD.
Kaikki ei ymmärrä tätä huumoria, mutta muhun kyllä uppoaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mieletöntä. Tulee näitä katsellessa sellainen fiilis, että yleisö hyppäisi kaivoon, jos Tommy käskisi.
Niin tekis varmaan K myös. Ja minä, en ees kyseenalaistaisi.
Tuli mieleen, että oisko K voinut viitata myös siihen Bn ja Gn ajojahtiin ala Twitter? Sehän oli silloin aiemminkin kommentoinut sitä, että tietää kyllä mitä siellä tapahtuu. Ja nähnyt itestäänkin jotain oudompaa settiä ja/tai kinastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Livenä näyttää hänen ja K:n tyylit melko erilaisilta ja silti toimivat stadikalla hyvin lavalla yhteen. En kyllä näe Tommya vetämässä icip:tä omilla keikoillaan, on tyylillisesti todella erilainen hänen omasta musiikistaan.
Kalajoelta ihanaa Kärtsän tanssia 💚 "Dancing like nobody's watching!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Livenä näyttää hänen ja K:n tyylit melko erilaisilta ja silti toimivat stadikalla hyvin lavalla yhteen. En kyllä näe Tommya vetämässä icip:tä omilla keikoillaan, on tyylillisesti todella erilainen hänen omasta musiikistaan.
On kyllä uskomatonta, miten artisti voi samalla keikalla vetää aggressiivisesti huutobiisejä ja kaiken keskellä näköjään jonkun hitaamman melkein balladiksi menevän räpkappaleen, jossa porukka heiluttaa valoja.
Vierailija kirjoitti:
TOI MUSIIKKI! *reps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että voisi vetää icipin ihan hyvin! Netistä luin, että Tommyn keikat on pääsääntöisesti 2-3h. Omat (ei festarikeikat) voi venyä neljäänkin. Ei mikään ihme, että illan viimeinen esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että oisko K voinut viitata myös siihen Bn ja Gn ajojahtiin ala Twitter? Sehän oli silloin aiemminkin kommentoinut sitä, että tietää kyllä mitä siellä tapahtuu. Ja nähnyt itestäänkin jotain oudompaa settiä ja/tai kinastelua.
Tämäkin hyvin mahdollista! Jodelissa G casesta pysyttiin tosin ihmeen hiljaa. Kaikenlaista muuta kummaa vääntöä siellä on kyllä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOI MUSIIKKI! *reps
Kuolin! Ulkomaalaisille faneille tuo on sellainen "aaaw", K tanssii söpösti" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivoon vaan kaikki. Epäilinkin, ettei me sinne hautakuoppaan kaikki mahduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOI MUSIIKKI! *reps
Ei saakeli, katsoin tuon ekaksi ilman musiikkia xD xD xD Musiikin kanssa tosiaan vähän eri mielikuva :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOI MUSIIKKI! *reps
Ei saakeli, katsoin tuon ekaksi ilman musiikkia xD xD xD Musiikin kanssa tosiaan vähän eri mielikuva :D.
Tuli tästä randomisti mieleen se, miten söpösti K tanssahteli pois stadikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa tää nyt vähän liikaa. K n "ja kaikki menee kyykkyyn" vaihtuu Tommyn "ja kaikki kaivoon" käskytykseen. Ei auta itkut markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa tää nyt vähän liikaa. K n "ja kaikki menee kyykkyyn" vaihtuu Tommyn "ja kaikki kaivoon" käskytykseen. Ei auta itkut markkinoilla.
Kyykystä kaivoon on yllättävän lyhyt matka. Di siinä ehdi edes hautakuoppaan välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOI MUSIIKKI! *reps
Siis MIKÄ toi biisi on? 🤣 Repesin ihan täysin, ja nyt se soi päässä, ei hele. Pakko huuhdella korvat parilla annoksella ICIPia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TOI MUSIIKKI! *reps
Siis MIKÄ toi biisi on? 🤣 Repesin ihan täysin, ja nyt se soi päässä, ei hele. Pakko huuhdella korvat parilla annoksella ICIPia.
Se on varma tapa vaihtaa päässä soiva biisi!
Niin, onhan hän sanonut jossain haastattelussa että on kiva olla sexy symbol :D Eli ite meen ainakin sillä.