Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20846)

Vierailija
12981/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä en kans ala jos toi K&E collab onkin se ainoa uusi biisi ja K joutuu tuhlaamaan oman parrasvalonsa tuohon + vanhojen biisien vetämiseen. Ei mitään Kärika biisiä vastaan, mut en alkujaankaan ole ollut yhteistyöstä innoissani. On sentään toki huomattavasti paremman kuuloinen kuin mitä pelkäsin.

Jotenkin tullut fiilis, että tavoitteleeko K nyt kuitenkin kaupallista ja mahdollisimman radioystävällistä kamaa? En tiedä mitä ajattelen siitäkään. 

Olin niin toivonut että Kärika-biisi olisi tullut tammikuussa ja se ois ollut oma juttunsa muutaman viikon, ja K olisi nähty sitten hienoissa parrasvaloissa Nokia-areenan lavalla jollain henkeäsalpaavalla show:lla, ja jollain uuden levyn johtosinkulla, päättämässä viime vuoden kuin kuningas, ja aloittamassa uransa uuden kappaleen... nyt toi ainutkertainen tilaisuus käytetäänkin Erikan uran elvytykseen.

Vierailija
12982/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mä en kans ala jos toi K&E collab onkin se ainoa uusi biisi ja K joutuu tuhlaamaan oman parrasvalonsa tuohon + vanhojen biisien vetämiseen. Ei mitään Kärika biisiä vastaan, mut en alkujaankaan ole ollut yhteistyöstä innoissani. On sentään toki huomattavasti paremman kuuloinen kuin mitä pelkäsin.

Jotenkin tullut fiilis, että tavoitteleeko K nyt kuitenkin kaupallista ja mahdollisimman radioystävällistä kamaa? En tiedä mitä ajattelen siitäkään. 

Olin niin toivonut että Kärika-biisi olisi tullut tammikuussa ja se ois ollut oma juttunsa muutaman viikon, ja K olisi nähty sitten hienoissa parrasvaloissa Nokia-areenan lavalla jollain henkeäsalpaavalla show:lla, ja jollain uuden levyn johtosinkulla, päättämässä viime vuoden kuin kuningas, ja aloittamassa uransa uuden kappaleen... nyt toi ainutkertainen tilaisuus käytetäänkin Erikan uran elvytykseen.

Siis Klla on se järkälemäinen oma shownsa mihin Erika ei liity? Onko tässä nyt jotain, mitä porukka ei tarkoituksella halua sisäistää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12983/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuttu virsi tuo että kaikki on väärin ja pilalla, siinä meni sekin ura.

Niinhän sitä jo ennusteltiin viisujen jälkeen kun K ei heti lähtenyt maailmaa valloittamaan, managerointikin oli amatöörimäistä ja hommat kusi. Sit oli ICIP ja osan mielestä sekin meni pieleen kun on liian erikoista ja entäs lapset ja karkottaako Tommy suuren yleisön bla bla bla.

Ja niin vain se Kärtsä yhä porskuttaa!

Vierailija
12984/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onkohan sulla mitään käsitystä instan normitykkäysmääristä? Harva esim suomalainen julkkis edes pääsee yli kymppitonnin. Eivät siis todella ole epäsuosittuja. "

Mene muutama sivu taakseoäin. Juuri ennen emoketjuryntäystä oli kunnollinen analyysi K:n tykkäyksistä, hänelle normi on noin 50t, ysein jopa 70t. Kärika-postaukset on  Kärtsän vähiten tykätyimpiä, siin oikeasti siinä bottom 5 sadasta kuvasta.

Vierailija
12985/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä siellä nyt vielä Etelistä jauhetaan? Miksi? 

Vierailija
12986/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTUTUKSEKSI kaikille:

Kärtsällä on tosiaan se IHAN OMA numeronsa siellä UMK:ssa, ja todennäköisesti ensiesitys omalle uudelle biisille. Että kyllä sitä mannaa on tulossa niillekin joita ei kiinnosta Erika collab. Ja tosiaan kokonainen levykin tulossa, joten PALJON uutta omaa musaa!

Vierailija
12987/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onkohan sulla mitään käsitystä instan normitykkäysmääristä? Harva esim suomalainen julkkis edes pääsee yli kymppitonnin. Eivät siis todella ole epäsuosittuja. "

Mene muutama sivu taakseoäin. Juuri ennen emoketjuryntäystä oli kunnollinen analyysi K:n tykkäyksistä, hänelle normi on noin 50t, ysein jopa 70t. Kärika-postaukset on  Kärtsän vähiten tykätyimpiä, siin oikeasti siinä bottom 5 sadasta kuvasta.

Lue viesti uudelleen. Noi Kärtsän tykkäysmäärät on todella harvinaisia. Kymmenentonniakin on suomen tasolla harvinainen, joten se ei tule poistumaan sen takia ihmisten algorymistä. Se on hiton iso luku sekin, verrattuna. 

Vierailija
12988/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautalangasta väännettyjä esimerkkejä: Kuumaan tai Robinin liki millään postauksella ei ole edes kymppitonnia. Ja täällä kitistään siitä, miten alhainen määrä tykkäyksiä on Erikan ja Kn yhteiskuvilla, koska joillain ei oo mitään ymmärrystä siitä, miten noi tykkäysmäärät yleensä menee suomalaisilla julkkiksilla. Se kymmenentonnia on itsessään jo iso luku, eikä todellakaan siis pudota kenenkään feediltä näkyvyyttä. 

Vierailija
12989/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuotte sen v*tun riitelyn tähän ketjuun. Ei ihme, jos toinen ketju menee lukkoon. Ette osaa käyttäytyä. 

Vierailija
12990/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika kaipaa nostetta uralleen.

Kyllä, mutta pitääkö se tehdä Kärtsän kustannuksella? Miksei hanki sitä nostetta ihan omilla ansioillaan? 

Vierailija
12991/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa uuteen ketjuun ja oikein sukkelasti!!!

Joo ei taida tää sun uusi projekti oikein ottaa tuulta purjeisiin.

Joo eih. Kyl mäkin voisin jonkun viestin fiilistellä vaikka K&P aina joskus, mut en mä keskusteltavaksi asti niistä jutunjuurta keksisi. 😄 Tosin en mä keksi kyllä K&B:stäkään. K:sta yksinään sen sijaan sivutolkulla. 

Minäkin voisin jauhaa Kärtsystä vaikka kuinka paljon, siksi viihdyn nykyään enemmän muilla alustoilla.

Onhan siellä nyt enemmän kun sopivaa jauhaa Kärpystä. 

Ei nähtävästi saa. Mulle oikeasti oli viimeinen niitti se, kun joku poist

Mutta eri ketju ei estä tätä? Vai siirrytkö plussalle?

Vierailija
12993/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuotte sen v*tun riitelyn tähän ketjuun. Ei ihme, jos toinen ketju menee lukkoon. Ette osaa käyttäytyä. 

Ei siellä tätä nyt kyllä ollut. 

Vierailija
12994/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikalta uutta stooria, erilainen meikki tällä kertaa. 

https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/741226039210082304/erika-via-…

Vierailija
12995/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellen täytyy ihmetellä tätä negaa Erika-collabia kohtaan. Vauva on mun mielestä ainoa (en ole kaksplussalla käynyt), missä tällaista valitusta löytyy. Tää kuulostaa ihan samalta kuin oli viime kesänä, kun Kärtsä ei vielä ollut julkaissut yhtään uutta biisiä. Valitettiin somepreesensistä ja vääristä crew-valinnoista ja ties mistä. Epäiltiin keikkailua ja eurotourin onnistumista. Kaikki on sitten kuitenkin mennyt enemmän kuin hyvin. Tämäkin collab on ihan varmasti Kärtsälle mieluinen ja kannattava tavalla tai toisella. Esim. vaikka Auto jää julkaistiin siinä suosion huipulla, se ei hirveän hyvin menestynyt listoilla. Tuiskun biisihän se on, mutta siitä tuli K:n keikoille erinomainen tunnelman nostattaja ja tamppausbiisi. Itse en siitä välitä, mutta livenä se toimii. Ruoskassa on enemmän hittiainesta. Toikin kuultu pätkä on aikamoinen korvamato. HHH-biisiä promottiin myös sillä melodisemmalla pätkällä ja itse biisi tarjosi paljon muutakin. Todennäköisesti sama tämän biisin kanssa. Ruoskan julkaisu on varmasti tarkoituksellisesti jätetty UMK:n yhteyteen ja ennen kaikkea sen tarkoitus lienee uuden Käärijä-kauden profiloinnissa.  Kärtsä tuskin haluaa jämähtää yhden biisin ja yhden imagon vangiksi ja UMK:n kautta hän pääsee taas iskemään suomalaisten tajuntaan uudestaan. Luottakaa nyt häneen ja hänen tiimiinsä edes vähän. Ja Erika on paljon enemmän kuin ne 10-15 vuoden takaiset otsikot. Fiksu ja huumorintajuinen mimmi, en yhtään ihmettele, että K on tätä halunnut. 

Vierailija
12996/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niin nähtävissä emo-ketjun päivän kohtalo.

Mun mielestä jopa aiemmin on lukkiutuminen tapahtunut saman jankkauksen yhteydessä. Ja just hetki sitten joku siellä mainitsikin, et kohta ollaan lukossa. 

Melkein päivittäinhän siellä on viesti miten kohta ollaan lukossa. Ja ollaanko oltu, no ei.

Itse ainakin poistelin kaikki E paritukset, tuskin olen ainoa, olisikohan siinä syy?

Tuskin. Poisteluhan on miltei jokapäiväistä. Yksi poistaa yhtä aihetta ja toinen toista jaj kolmas ei tykkää sitten siitä ja tuosta joten poistoon. Mitä hmmetin väliä poistelulla kun olet jo itse ne lukenut. Kyllä näyttää mahtuvan monenlaista tallustajaa maailmaan.

Just näin sen pitäisikin olla ja mennä. Näyttää siltä, että jotkut palstalaiset pitävät kirjaa omista kommenteistaan ja kommentin poisto on pyhäinhäväistykseen rinnastettava manööveri. Ei se ole.

Vierailija
12997/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikalta uutta stooria, erilainen meikki tällä kertaa. 

https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/741226039210082304/erika-via-…

Ei helvetti 😂

Vierailija
12998/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä Erikan ja Kärtsän yhteisbiisin promossa nyt niin suututtaa? Yhteisbiisin olemassaolosta on tiedetty jo reilusti yli 6kk ja musavideon teostakin jo yli kuukausi. Nyt on promo käynnissä ja vihdoin saadaan uutta Kärtsää ja täällä ei muuta tehdä kun nillitetä ja tapella. Vaikka Erika ei innosta muakaan yhtään niin on ihanaa saada uutta Kärtsä kontenttia ja musavideota ja viikon päästä liveshowtakin. Eikö voitaisi vaan iloita siitä?

Vierailija
12999/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko teillä hetki aikaa puhua Bojanin tupakoinnista?

https://twitter.com/vemdagrqs/status/1753420058171236602?t=SyW-v7yC--V2…;

https://twitter.com/Yoda_Bor/status/1753419970577301867?t=OmXqDP4ZLbNnJ…

Tuskin B mikään tapatupakoija on, ei edes vedä henkeen tuossa videoklipissä :D

Vierailija
13000/20846 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriå on homo