Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niin nähtävissä emo-ketjun päivän kohtalo.
Mun mielestä jopa aiemmin on lukkiutuminen tapahtunut saman jankkauksen yhteydessä. Ja just hetki sitten joku siellä mainitsikin, et kohta ollaan lukossa.
Melkein päivittäinhän siellä on viesti miten kohta ollaan lukossa. Ja ollaanko oltu, no ei.
Itse ainakin poistelin kaikki E paritukset, tuskin olen ainoa, olisikohan siinä syy?
Todennäköisesti. Ei tarvitse olla niin äkäinen sen poistonappulan kanssa. Antaa noiden ihan turhien provojen olla, kun ei ne mihinkään vaikuta. Paina alapeukkua ja ohita. Aidot asiattomuudet tai vihapuhe, sen voi toki poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nimeksi uudelle vapaammalle fiilailuketjulle, jossa kuitenkin B & K itseoikeutettuna pääjuonteena?
T. Firmaa perustava laivanrakentaja
Et ole oikea laivanrakentaja ja rakastan noita nykyisiä sääntöjä
Good for you! Mutta miksi pitää mollata toisenlaisen laivan rakentajaa, sehän olis sulle unelmien täyttymys kun poistuisivat rakastamastasi paatista toiseen vapaampaan?
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän CCC Suomen virallisella singlelistallakin yhä sinnittelee, sijalla 48
https://ifpi.fi/lista/singlet/2024/5/
53 viikkoa jo!
Hyvä Kärtsääää! Ja koko tiimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nimeksi uudelle vapaammalle fiilailuketjulle, jossa kuitenkin B & K itseoikeutettuna pääjuonteena?
Ei se ketju toimi, koska jollekin jo Käärijän ja Erikan mainitseminen samassa lauseessa on shippailua. Tosin tuskin siihen mitkään uudet säännöt auttavat, koska ihmiset tulkitsevat sääntöjä miten sattuu ja trollit taas innostuvat, jos pääsevät rikkomaan sääntöjä.
Mikä nimeksi uudelle Käärijän Emmanuelleketjulle, missä Käärijäbaby löytää itsensä milloin mistäkin, vuoroin Peksin sylistä, milloin koiran flextaluttimen päästä? 🔥Oisko kiinnostusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good for you! Mutta miksi pitää mollata toisenlaisen laivan rakentajaa, sehän olis sulle unelmien täyttymys kun poistuisivat rakastamastasi paatista toiseen vapaampaan?
Pyydän että valitsisit edes toisenlaisen nimimerkin itsellesi erotuksena. Olisi edes helpompi käydä tällaista keskustelua.
T. laivanrakentaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jopa aiemmin on lukkiutuminen tapahtunut saman jankkauksen yhteydessä. Ja just hetki sitten joku siellä mainitsikin, et kohta ollaan lukossa.
Melkein päivittäinhän siellä on viesti miten kohta ollaan lukossa. Ja ollaanko oltu, no ei.
Itse ainakin poistelin kaikki E paritukset, tuskin olen ainoa, olisikohan siinä syy?
Yksi poistelee Eteliin, toinen Erikaan liittyvät kommentit, niin siinähän sitä jo onkin.
Miksi niitä on pakko sitten tehtailla? Minkä tarpeen niitten kirjoittelu täyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi poistelee Eteliin, toinen Erikaan liittyvät kommentit, niin siinähän sitä jo onkin.
Miksi Erika poistettais sehän on yhteisbiisi? Eikä pariteta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut kun ei poistu, ne on provoilijoita ja trolleja ei vapaamielisempiä shippaajia.
No, muutetaan tänne sitten. Eipä tässä mikään muutu. Poistopeukuttajat ne on jika ketjussa joka tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen ton K ja Erika collabin ikäänkuin UMK:hon räätälöitynä, sitä varten tehty ja ajoitettu.
He ovat molemmat UMK:sta tuttuja, ja hardcore euroviisufanit tykkää Erikasta. En nyt kovin paljoa murehtisi jostain promojen ig-tykkäyksistä, sillä heidän collab tulee kyllä saamaan erittäin paljon näkyvyyttä aivan kohtapuoleen.
Toivottavasti eivät laita liian monta huonosti menestyvää julkaisua kuitenkaan, kun Instagramin algoritmi lopettaa julkaisujen näyttämisen normiseuraajille jos sinne laittaa liikaa ei-natsaavaa kontsaa putkeen. Siksi esim mainosten postaamista peräkkäin feediin varotaan, kun jos seuraajat ei tykkäile niin sun algoritmi sakkaa kokoon pahimmassa tapauksessa kuukausiksi. Kärtsällä on kumminkin sen uran kannalta kriittiset levypromot ja varmaan kiertuepromot tulossa pian, niin somen vesittäminen just nyt yhden UMK-yhteisesityken vuoksi olisi suoraan sanottuna traagista. Ehkä myös vähän koomista, kun UMK oli se mistä kaikki alunperin alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nimeksi uudelle Käärijän Emmanuelleketjulle, missä Käärijäbaby löytää itsensä milloin mistäkin, vuoroin Peksin sylistä, milloin koiran flextaluttimen päästä? 🔥Oisko kiinnostusta
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Poisteluhan on miltei jokapäiväistä. Yksi poistaa yhtä aihetta ja toinen toista jaj kolmas ei tykkää sitten siitä ja tuosta joten poistoon. Mitä hmmetin väliä poistelulla kun olet jo itse ne lukenut. Kyllä näyttää mahtuvan monenlaista tallustajaa maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä on pakko sitten tehtailla? Minkä tarpeen niitten kirjoittelu täyttää?
Ei Erikasta ja Ksta ole ollut yhtään mitään asiatonta, biisistä ja promosta puhuttu. Etel asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
"Erikalle toi sen sijaan on tosi iso juttu, suurimmassa osassa postauksista kokonaistykkäykset alle kymppitonnissa. "
Jep, tämä koko projis oli luultavasti tarkoitettu juurikin Erikan uran uudelleenkäynnistämiseksi. Ikävä jos biisi saakin sitten lopulta vain sen perus miljoonaa ja risat striimiä, ja samalla Kärden somepresens hinataan tällä pikkuhiljaa alas Erikan tasolle, sinne 10t paikkeille.
Näin se taitaa olla. Suututtaa. Onko se Erika nyt viisupiireissäkään lopulta niin tykätty? Menisivät nyt sitten rakastamaan sitä julkaisua.
Joku kutsuu itseään täällä jo "laivanrakentajaksi". Voi hyvät hyssykät sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen ton K ja Erika collabin ikäänkuin UMK:hon räätälöitynä, sitä varten tehty ja ajoitettu.
He ovat molemmat UMK:sta tuttuja, ja hardcore euroviisufanit tykkää Erikasta. En nyt kovin paljoa murehtisi jostain promojen ig-tykkäyksistä, sillä heidän collab tulee kyllä saamaan erittäin paljon näkyvyyttä aivan kohtapuoleen.Toivottavasti eivät laita liian monta huonosti menestyvää julkaisua kuitenkaan, kun Instagramin algoritmi lopettaa julkaisujen näyttämisen normiseuraajille jos sinne laittaa liikaa ei-natsaavaa kontsaa putkeen. Siksi esim mainosten postaamista peräkkäin feediin varotaan, kun jos seuraajat ei tykkäile niin sun algoritmi sakkaa kokoon pahimmassa tapauksessa kuukausiksi. Kärtsällä on kumminkin sen uran kannalta kriittiset levypromot ja varmaan kiertuepromot tulossa pian, niin somen vesittäminen just nyt yhden UMK-yhteisesityken vuoksi olisi suoraan
Onkohan sulla mitään käsitystä instan normitykkäysmääristä? Harva esim suomalainen julkkis edes pääsee yli kymppitonnin. Eivät siis todella ole epäsuosittuja.
Vierailija kirjoitti:
No, muutetaan tänne sitten. Eipä tässä mikään muutu. Poistopeukuttajat ne on jika ketjussa joka tapauksessa
Eiköhän toi oma ketju taas kohta aukea, tämä hyvä siihen asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa uuteen ketjuun ja oikein sukkelasti!!!
Joo ei taida tää sun uusi projekti oikein ottaa tuulta purjeisiin.
Joo eih. Kyl mäkin voisin jonkun viestin fiilistellä vaikka K&P aina joskus, mut en mä keskusteltavaksi asti niistä jutunjuurta keksisi. 😄 Tosin en mä keksi kyllä K&B:stäkään. K:sta yksinään sen sijaan sivutolkulla.
Minäkin voisin jauhaa Kärtsystä vaikka kuinka paljon, siksi viihdyn nykyään enemmän muilla alustoilla.
Onhan siellä nyt enemmän kun sopivaa jauhaa Kärpystä.
Ei nähtävästi saa. Mulle oikeasti oli viimeinen niitti se, kun joku poisti eilen mun kommentin, missä täysin asialliseen sävyyn kerroin pitäväni K:n ja E:n uudesta yhteisestä biisistä. Myös mun Peksi kommentti poistettiin, joissa totesin, että Kärtsällä on kivaa kemiaa monen henkilön kanssa. Mun K&B ficit poistetaan, mun huumori heitot poistetaan, ei vaan jaksa enää.