Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20846)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo paatti lopullisesti uppoaa, itse siirryn ainakin Turvasataman puolelle.
Taidat olla jo vähän sekaisin juttujesi perusteella? Liikaa shippaamista? Liikaa pelkkää shippaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa uuteen ketjuun ja oikein sukkelasti!!!
Joo ei taida tää sun uusi projekti oikein ottaa tuulta purjeisiin.
Joo eih. Kyl mäkin voisin jonkun viestin fiilistellä vaikka K&P aina joskus, mut en mä keskusteltavaksi asti niistä jutunjuurta keksisi. 😄 Tosin en mä keksi kyllä K&B:stäkään. K:sta yksinään sen sijaan sivutolkulla.
Minäkin voisin jauhaa Kärtsystä vaikka kuinka paljon, siksi viihdyn nykyään enemmän muilla alustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista ig-tykkäyksistä: Elastinen ja K biisin yhteiskunnassa on 39k tykkäystä parissa kuukaudessa, ja tällä Erika/K kuvalla jo nyt 36k tykkäystä. Siis todella hyvin!
Jos luit yllä olevan viestin niin olisit nähnyt että K/E kuva on huonoiten tykätyin kaikista K:n kuvista, poislukien pari mainosta. Siitä ei saa millään väännettyä "todella hyvin" Tykkäyksiä ei tule vuorokauden jälkeen kuin muutama sata lisää, tohon se jäi.
Ei hätää, Kärikakuva 1 ei jää huonoiten tykätyksi biisipromoksi K:lta! Kärikakuva 2 näköjään ottaa sen tittelin. 5 tunnissa 18t tykkäystä, ja sekin on jaettu yhteisesti. Kärika 1 sai kai 22t tykkäystä 3 tunnissa sen yhden tykkäysraporjoijan mukaan. Eli nyt kynnetään jo pohjamudissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nimenomaan kannattaisi luoda ketju jossa olisi vapaammat säännöt niin ketju ei olisi lukossa vähän väliä? Eihän se tietysti poistelua estä, mutta sitten poistelivat ei ainakaan voi vedota sääntöihin
Palstalla on säännöt, joita ketjuissakin pitää noudattaa.
En tarkoittanutkaan sellaista mikä ei noudattaisi palstan sääntöjä vaan tämänhetkistä ketjua vapaampaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista ig-tykkäyksistä: Elastinen ja K biisin yhteiskunnassa on 39k tykkäystä parissa kuukaudessa, ja tällä Erika/K kuvalla jo nyt 36k tykkäystä. Siis todella hyvin!
Jos luit yllä olevan viestin niin olisit nähnyt että K/E kuva on huonoiten tykätyin kaikista K:n kuvista, poislukien pari mainosta. Siitä ei saa millään väännettyä "todella hyvin" Tykkäyksiä ei tule vuorokauden jälkeen kuin muutama sata lisää, tohon se jäi.
Ei hätää, Kärikakuva 1 ei jää huonoiten tykätyksi biisipromoksi K:lta! Kärikakuva 2 näköjään ottaa sen tittelin. 5 tunnissa 18t tykkäystä, ja sekin on jaettu yhteisesti. Kärika 1 sai kai 22t tykkäystä 3 tunnissa sen yhden tykkäysraporjoijan mukaan. Eli nyt kynnetään jo pohjamudissa.
Mikähän ihme sulla on hätänä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa uuteen ketjuun ja oikein sukkelasti!!!
Joo ei taida tää sun uusi projekti oikein ottaa tuulta purjeisiin.
Joo eih. Kyl mäkin voisin jonkun viestin fiilistellä vaikka K&P aina joskus, mut en mä keskusteltavaksi asti niistä jutunjuurta keksisi. 😄 Tosin en mä keksi kyllä K&B:stäkään. K:sta yksinään sen sijaan sivutolkulla.
Minäkin voisin jauhaa Kärtsystä vaikka kuinka paljon, siksi viihdyn nykyään enemmän muilla alustoilla.
Onhan siellä nyt enemmän kun sopivaa jauhaa Kärpystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikalle toi sen sijaan on tosi iso juttu, suurimmassa osassa postauksista kokonaistykkäykset alle kymppitonnissa.
Toivottavasti noihin promokuviin ei käytetty hirveästi rahaa kun pelkkä musta ruutu ja teksti "coming soon 9.2" ja biisin tiedot olisi saanut enemmän tuulta alleen. Erika ja Kärtsä olisivat voineet tehdä tästä erillisen taidekuvaprojektin eikä sabotoida heille oletetusti tärkeän biisin julkaisua toimimattomalla mainonnalla.
Mä ajattelen ton K ja Erika collabin ikäänkuin UMK:hon räätälöitynä, sitä varten tehty ja ajoitettu.
He ovat molemmat UMK:sta tuttuja, ja hardcore euroviisufanit tykkää Erikasta. En nyt kovin paljoa murehtisi jostain promojen ig-tykkäyksistä, sillä heidän collab tulee kyllä saamaan erittäin paljon näkyvyyttä aivan kohtapuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti noihin promokuviin ei käytetty hirveästi rahaa kun pelkkä musta ruutu ja teksti "coming soon 9.2" ja biisin tiedot olisi saanut enemmän tuulta alleen. Erika ja Kärtsä olisivat voineet tehdä tästä erillisen taidekuvaprojektin eikä sabotoida heille oletetusti tärkeän biisin julkaisua toimimattomalla mainonnalla.
Jatkas nyt matkaasi jo johonkin, kun mainonta näyttää toimineen oikein hyvin ja muut alustat on olleet ihan liekeissä tästä collabista puoltoista kuukautta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niin nähtävissä emo-ketjun päivän kohtalo.
Mun mielestä jopa aiemmin on lukkiutuminen tapahtunut saman jankkauksen yhteydessä. Ja just hetki sitten joku siellä mainitsikin, et kohta ollaan lukossa.
Melkein päivittäinhän siellä on viesti miten kohta ollaan lukossa. Ja ollaanko oltu, no ei.
Joo, mä en kans ala jos toi K&E collab onkin se ainoa uusi biisi ja K joutuu tuhlaamaan oman parrasvalonsa tuohon + vanhojen biisien vetämiseen. Ei mitään Kärika biisiä vastaan, mut en alkujaankaan ole ollut yhteistyöstä innoissani. On sentään toki huomattavasti paremman kuuloinen kuin mitä pelkäsin.
Jotenkin tullut fiilis, että tavoitteleeko K nyt kuitenkin kaupallista ja mahdollisimman radioystävällistä kamaa? En tiedä mitä ajattelen siitäkään.
Mikä nimeksi uudelle vapaammalle fiilailuketjulle, jossa kuitenkin B & K itseoikeutettuna pääjuonteena?
T. Firmaa perustava laivanrakentaja
"Erikalle toi sen sijaan on tosi iso juttu, suurimmassa osassa postauksista kokonaistykkäykset alle kymppitonnissa. "
Jep, tämä koko projis oli luultavasti tarkoitettu juurikin Erikan uran uudelleenkäynnistämiseksi. Ikävä jos biisi saakin sitten lopulta vain sen perus miljoonaa ja risat striimiä, ja samalla Kärden somepresens hinataan tällä pikkuhiljaa alas Erikan tasolle, sinne 10t paikkeille.
Kärtsän CCC Suomen virallisella singlelistallakin yhä sinnittelee, sijalla 48
https://ifpi.fi/lista/singlet/2024/5/
53 viikkoa jo!
Vierailija kirjoitti:
Mikä nimeksi uudelle vapaammalle fiilailuketjulle, jossa kuitenkin B & K itseoikeutettuna pääjuonteena?
Et ole oikea laivanrakentaja ja rakastan noita nykyisiä sääntöjä
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä en kans ala jos toi K&E collab onkin se ainoa uusi biisi ja K joutuu tuhlaamaan oman parrasvalonsa tuohon + vanhojen biisien vetämiseen. Ei mitään Kärika biisiä vastaan, mut en alkujaankaan ole ollut yhteistyöstä innoissani. On sentään toki huomattavasti paremman kuuloinen kuin mitä pelkäsin.
Jotenkin tullut fiilis, että tavoitteleeko K nyt kuitenkin kaupallista ja mahdollisimman radioystävällistä kamaa? En tiedä mitä ajattelen siitäkään.
En tiedä mitä ajatella siitä, että joku luokittelee tän biisin jo radioystävälliseksi, kun promo sitä oikeastaan ei ole. Lisäksi kun tämä on varmasti se avausnumero, niin väliaikashowssa voi olla oma uusi biisi. Tuntuu, että jotkut nyt vaan periaatteesta on päättäneet olla koko juttua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli niin nähtävissä emo-ketjun päivän kohtalo.
Mun mielestä jopa aiemmin on lukkiutuminen tapahtunut saman jankkauksen yhteydessä. Ja just hetki sitten joku siellä mainitsikin, et kohta ollaan lukossa.
Melkein päivittäinhän siellä on viesti miten kohta ollaan lukossa. Ja ollaanko oltu, no ei.
Itse ainakin poistelin kaikki E paritukset, tuskin olen ainoa, olisikohan siinä syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole oikea laivanrakentaja ja rakastan noita nykyisiä sääntöjä
Täällä toinen, ei tarvetta vaihtaa.