Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä vasta yksi viikko? Yksi viikko? Jestas. En malttaisi kyllä todellakaan odottaa sitä, että saan spotifyihin biisin ja musavideon katsottua. Olen luvattoman monta kertaa kyllä jo youtubestakin sen videon katsellut.
En myöskään usko, että ICIP on ainut valmis uusi kappale. Mutta K sanoi tekevänsä uutta levyä, joten sille varmaan menee muut uudet kappaleet.
Uusilta levyiltä on nykyään ihan tavallista että julkaistaan aika monta singleä ennen koko levyä. K:n ulkomaankiertue on noin kuukausi ICIP:n julkaisun jälkeen, ja en yhtään yllättyisi jos siellä kuultaisii esimakua jo seuraavasta singlestä ICIP:n lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä vasta yksi viikko? Yksi viikko? Jestas. En malttaisi kyllä todellakaan odottaa sitä, että saan spotifyihin biisin ja musavideon katsottua. Olen luvattoman monta kertaa kyllä jo youtubestakin sen videon katsellut.
En myöskään usko, että ICIP on ainut valmis uusi kappale. Mutta K sanoi tekevänsä uutta levyä, joten sille varmaan menee muut uudet kappaleet.
Uusilta levyiltä on nykyään ihan tavallista että julkaistaan aika monta singleä ennen koko levyä. K:n ulkomaankiertue on noin kuukausi ICIP:n julkaisun jälkeen, ja en yhtään yllättyisi jos siellä kuultaisii esimakua jo seuraavasta singlestä ICIP:n lisäksi.
Se on ihan totta! Jos ICIP päätyy levyllekin, niin sitten ehdottomasti voisi antaa kyllä muistakin sinkuista esimakua. Ei sillä, että haluaisin kuulostaa vaativalta. Olen vain malttamaton.
Onko muilla sama ongelma, että Karnevaalien ig stooreissa kahdessa vikassa K n keikalla ei ole ääniä?
Se voisi olla ulkomaankiertueelle sellainen extra pieni lahja :) Itse tosiaan menen yhdelle, joten ehdottomasti haluaisin kuulla vielä uuden kappaleen!
Voisiko K julkaista uuden levyn jo lakuvuodesta? Vai pitääkö odottaa kesää, että pääsee sitä ehti esittämäänkin?
Micmac ylittänyt 3M kuuntelua spotifyissa!
Vierailija kirjoitti:
Se voisi olla ulkomaankiertueelle sellainen extra pieni lahja :) Itse tosiaan menen yhdelle, joten ehdottomasti haluaisin kuulla vielä uuden kappaleen!
Voisiko K julkaista uuden levyn jo lakuvuodesta? Vai pitääkö odottaa kesää, että pääsee sitä ehti esittämäänkin?
Mäkin olen menossa yhdelle! Minne sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kävin kävelyllä "oikeassa maailmassa" ja pelkäsin että tämä ketju on poistettu sillä välillä! Kiitos puuttuva J, meidän suojelijamme!
Tämä ei lähde mihinkään! Vaikka alapeukku kävi jo kylässä ja vähän poisteli viestejä Tommyn isoista käsistä.
Käsi joka Kärtsää keinuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kävin kävelyllä "oikeassa maailmassa" ja pelkäsin että tämä ketju on poistettu sillä välillä! Kiitos puuttuva J, meidän suojelijamme!
Tämä ei lähde mihinkään! Vaikka alapeukku kävi jo kylässä ja vähän poisteli viestejä Tommyn isoista käsistä.
Käsi joka Kärtsää keinuttaa.
Kiitoksia mielikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla sama ongelma, että Karnevaalien ig stooreissa kahdessa vikassa K n keikalla ei ole ääniä?
Joo, ei oo.
Ja vähän lisää äänettömiä stooreja. Onneksi Kärtsää on kiva myös katella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menen Berliiniin :) entä sinä?
K antanut medialle tänään kuittia koirakohusta 😂. Häärijän ig stoorit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotlantiin! Aina halunnut käydä siellä ja nyt sain mitä loistavimman tekosyyn. 😅
Häärijä stooreissa H tuo sen käsinukkeapinan lavalle ja K sanoo: "minkä sä toit...jos koirasta nousi kohu, niin kyllä tästä apinasta tulee vielä pahempi kohu" xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotlantiin! Aina halunnut käydä siellä ja nyt sain mitä loistavimman tekosyyn. 😅
Olen kateellinen! Siellä onkin paljon nähtävää! Eikö se keikka ollut vähän pienempi? Alle 100o siis?
Hyvä K! 😂 Hienosti reagoitu taas, kippistä sille. Onneksi tossa stoorissa toimi äänet sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa esittää ettet ole suomalainen :D eikö ne liput menneet aika nopeasti? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen! Siellä onkin paljon nähtävää! Eikö se keikka ollut vähän pienempi? Alle 100o siis?
Alunperin kyllä, mutta keikkapaikkaahan suurennettiin tämän jälkeen ja nyt se sijaitsee melko levottomalla alueella Glasgovissa, jossa provosoiva väri on jalkapallon vuoksi vihreä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa esittää ettet ole suomalainen :D eikö ne liput menneet aika nopeasti? :D
Oon yhdessä Skotlannin keikkaryhmässä ja siellä minut on otettu onneksi vastaan suomalaisena ihmeenä, kun olen ainoa suomalainen siitä porukasta.