Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20847)
Vierailija kirjoitti:
Se limaisen kielen roikottaminen on vain rumaa.
Eilen tuli taas joku tanssiohjelma ja joku kaljupää ei ihan nuori
mies roikutti valkoisen bakteerikerroksen peittämää kieltään, luuli varmaankin että se näyttää seksikkäältä.
Lähinnä se näytti oksettavalta.
"Mistä valkoinen kieli kertoo? Valkoinen kieli on yleensä merkki huonosta suuhygieniasta. Kieli näyttää valkoiselta, koska tulehtuneiden kielinystyjen väliin on kertynyt bakteereja, sientä tai ruoantähteitä."
Oletko huolissasi Käärijän kielestä, kun em. kieliasiaa tänne kirjasit? Miksi olet huolissasi? Käärijän kieli on kyllä ollut puhdas, terve ja kaunis, joten voit olla huoletta. Käärijähän ei roikota kieltään vaan tietyissä tilanteissa työntää hallitusti napakan kielensä ulos suustaan. Ei se keneltä vaan onnistukaan noin hyvin.
VOITTAJA VOITTAJA VOITTAJA!!!
Siitäs saat lentotähti!!! :DD Meidän K on EMA-voittaja!!!
Mulla on sormet paskana tämän äänestyksen takia mut onneks K voitti.
Vierailija kirjoitti:
Sama!! äänestin tunteja ja tunteja putkeen monena päivänä! Olen niin onnellinen että K voi nähdä kaiken sen rakkauden mitä Euroopassa on hänelle <3
Vierailija kirjoitti:
Wuhuuu hienoa!!!! 💚
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Palkinto meni ihan oikeaan osoitteeseen. Paljon onnea Käärijälle 🧡💚
P.s. tässäkin on "nielemistä" näille, jotka manaavat Käärijää yhden biisin lentotähdeksi ja menneen talven lumiksi. Hyviä uusia biisejä on tullut sopivaan tahtiin.
Emoketjussa oli muuten todella hyvä arvostelu Käärijän Lontoon keikasta, olikohan se perjantaina. Olisi hyvä linkittää tännekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama!! äänestin tunteja ja tunteja putkeen monena päivänä! Olen niin onnellinen että K voi nähdä kaiken sen rakkauden mitä Euroopassa on hänelle <3
Miten niin Euroopassa jos Suomessa muutamat fanit ovat voiton hoitaneet hänelle ottamalla elämäntehtäväkseen äänestysnapin ränkytyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin Euroopassa jos Suomessa muutamat fanit ovat voiton hoitaneet hänelle ottamalla elämäntehtäväkseen äänestysnapin ränkytyksen?
Tiedoksi, äänestää voi jokaisessa maassa.
K on hyvin rakastettu ympäri Eurooppaa, sen näkee jo viisujen yleisöäänien murskavoitosta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö löytänyt itsellesi ehdokasta? Voi ressukka. Kiukuttaako sinua Käärijän voitto? Suomikin kuuluu Eurooppaan. Ihan samanlainen mahdollisuus oli äänestäjillä äänestää kaikissa näissä maissa. Käärijällä on Suomen lisäksi paljon faneja muissakin Euroopan maissa. Tiesit varmaan, että Käärijän kaikki Euroopan kiertueenkin keikat oli loppuun myytyjä. Faneja löytyy laajemmaltikin maailmasta. Ruotsalaisen Zara Larssonin arveltiin kait pärjäävän Lorenia paremmin. Mutta meidän Käärijä voitti. Hienoa 💚 💚 💚
Vierailija kirjoitti:
K on hyvin rakastettu ympäri Eurooppaa, sen näkee jo viisujen yleisöäänien murskavoitosta <3
TÄMÄ! Tämä yksiselitteisen selvä äänestystulos näyttää näiltä Käärijä-dissaajilta myös unohtua!
Vierailija kirjoitti:
Täysin ansaittu voitto. Aivan käsittämätön hienoa. Voi jopa sanoa, että tuo Music Televisionin palkinto on merkittävämpi kuin Euroviisujen voitto. Harmi että tämänvuotinen palkintogaala on peruttu, onkohan mitään mahdollisuutta, että Käärijä pääsisi ensi vuoden gaalaan esiintymään?
Hitsi kun ei ollut gaalaa. Olis ollut hänelle myös hyvä paikka verkostoitua oikeasti isoiden tekijöiden kanssa. Hieno ja ansaittu voitto kuitenkin🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ! Tämä yksiselitteisen selvä äänestystulos näyttää näiltä Käärijä-dissaajilta myös unohtua!
Näin käy, kun pelkät yleisöäänet ratkaisee eikä mitkään hiton raadit.🥳 Hyvä K, oot niiiin paras! 🔥
(Ja kyllä, myönnän että hivelee myös se, että päihitettiin Ruotsi 😁)
ONNEA KÄÄRIJÄ ja koko tiimi!
Eilen oli hyvä päivä! :)
Mua ärsyttää loputtomasti ihmiset, jotka on niin tyhmiä, etteivät osaa kirjoittaa sitä J-kirjainta sanoihin, joihin se kuuluu
Mä en meinannut uskaltaa luottaa siihen että K voittaa sen pystin! Kun siellä oli kuitenkin niin kovia nimiä vastassa ja K tekee musiikkia SUOMEKSI!?!?
Tää voitto todellakin validoi sen että K:lla on paitsi maailman parhaat fanit, myös sen että hänen persoonansa, biisinsä ja live-esiintyminen kyllä jaksaa kantaa viisujen jälkeen vielä pitkälle!
Olen niin onnellinen ja iloinen Kärtsän puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Mä en meinannut uskaltaa luottaa siihen että K voittaa sen pystin! Kun siellä oli kuitenkin niin kovia nimiä vastassa ja K tekee musiikkia SUOMEKSI!?!?
Tää voitto todellakin validoi sen että K:lla on paitsi maailman parhaat fanit, myös sen että hänen persoonansa, biisinsä ja live-esiintyminen kyllä jaksaa kantaa viisujen jälkeen vielä pitkälle!
Olen niin onnellinen ja iloinen Kärtsän puolesta!
Nimenomaan!!!! Olen niin perhanan ylpeä K:sta! Ja ei ole unohtunut vielä vaikka täällä se ankeuttaja niin toivookin 😂
Miksei asiasta ole enempää uutisoitu? Taatusti ensimmäinen suomenkielistä musaa esittävä artisti ikinä, joka on Music Televisionin palkinnon onnistunut saamaan.
Hyvä Kääryle!🥳🤩