Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Kiinnostaa myös spotifyn kuuntelumäärät.
Apua, just huomasin että youtuben crediteissä siinä videon alla ne on laittaneet cast-kohtaan ihan vaan Käärijä, Häärijä, DALTTONIT (hihih!) ja Tommy Cash, kenenkään heidän oikeita nimiä ei ole käytetty. Niin söpöä!
Vierailija kirjoitti:
Jos jotakuta yhtään auttaa, niin mä voin piiskata Tommya koko naissukupuolen puolesta ja samalla nuhdella häntä biisin sanoituksen takia.
Ihan omasta puolesta kyselen, että voinko tulla mukaan varmistamaan, että tulee kunnolla piiskatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Kopioin tämän kirjoittamani toisesta ketjusta:
Spotifyssa ne päivitetään julkisesti suunnilleen kerran vuorokaudessa, eli ekana päivänä ei näy.
Ja joskus mitä oon seurannut artistejen juskaisuja niin toisenakin vuorokautena (eli ekan päivän numerot) on silloin tällöin ihan vinksallaan, mutta tokan päivän numeroista eteenpäin on sitten viimeistään ajan tasalla. Ekan päivän numerot taitaa silloin tulla oudosti kun biisi on julkaistu eri aikaan/aikavyöhykkeellä kuin mitä päivitys tapahtuu, niin silloin se eka päivitys ei ehdi mittaamaan kokonaisen vuorokauden kuunteluita vaan ainoastaan jonkun tietyn tuntimäärän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotakuta yhtään auttaa, niin mä voin piiskata Tommya koko naissukupuolen puolesta ja samalla nuhdella häntä biisin sanoituksen takia.
Ihan omasta puolesta kyselen, että voinko tulla mukaan varmistamaan, että tulee kunnolla piiskatuksi?
Mahtuisinko minäkin mukaan? Haluan...ööö... päästä piiskaamaan kannataakseni naisten oikeuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kopioin tämän kirjoittamani toisesta ketjusta:
Spotifyssa ne päivitetään julkisesti suunnilleen kerran vuorokaudessa, eli ekana päivänä ei näy.
Ja joskus mitä oon seurannut artistejen juskaisuja niin toisenakin vuorokautena (eli ekan päivän numerot) on silloin tällöin ihan vinksallaan, mutta tokan päivän numeroista eteenpäin on sitten viimeistään ajan tasalla. Ekan päivän numerot taitaa silloin tulla oudosti kun biisi on julkaistu eri aikaan/aikavyöhykkeellä kuin mitä päivitys tapahtuu, niin silloin se eka päivitys ei ehdi mittaamaan kokonaisen vuorokauden kuunteluita vaan ainoastaan jonkun tietyn tuntimäärän.
Niinpä.. Se biisihän tuli aasiassa/australiassa eilen iltapäivällä... Niin jos laskeminen aloitetaan siitä, niin ensimmäinen vuorokausi loppuisi tänään iltapäivällä...
Onko missään kuultavissa tän iltapäivän Suomipopin haastista, jossa piti kysyä niitä kyssäreitä, joita ei ole koskaan kysytty? En päässyt kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota oma piiska mukaan, niin voidaan vuorotella.
Vierailija kirjoitti:
Onko missään kuultavissa tän iltapäivän Suomipopin haastista, jossa piti kysyä niitä kyssäreitä, joita ei ole koskaan kysytty? En päässyt kuuntelemaan.
Se oli kuulema semmoinen kauhea formaatti missä ne haastatteli kärtsyä tyliin 2 min kerrallaan ja välissä soitettiin musiikkia ja mainoksia. Ei varmaan kukaan ole tehnyt vielä koostetta niistä pikkupätkistä.
T:stä vielä kuvia: https://www.tumblr.com/katinkulta/728546512173400064/tommy-spam-that-i-…
Enää ei sitten nähtävästi laiteta miestä seinälle, vaan ketjun on vallannut hurja piiska-jengi.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kuulema semmoinen kauhea formaatti missä ne haastatteli kärtsyä tyliin 2 min kerrallaan ja välissä soitettiin musiikkia ja mainoksia. Ei varmaan kukaan ole tehnyt vielä koostetta niistä pikkupätkistä.
Oukei kiitos! Luulen että muut päivän jutut olen kuullut, mutta tää jäi vaivaamaan.
Tunnen itseni säälittäväksi.🙈 On pe-ilta ja luen tätä palstaa sekä jännitän, että meneekö 100 000 kuuntelukertaa tänään rikki YouTubessa. Oma tytär tykkäsi cha cha chaasta enemmän ja inhoaa tätä uutta biisiä. Itse taas tykkään tästä uudesta biisistä ehkä jopa enemmän. Kiitos teille, jotka viettävät tänään aikaansa samoissa puuhissa kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni säälittäväksi.🙈 On pe-ilta ja luen tätä palstaa sekä jännitän, että meneekö 100 000 kuuntelukertaa tänään rikki YouTubessa. Oma tytär tykkäsi cha cha chaasta enemmän ja inhoaa tätä uutta biisiä. Itse taas tykkään tästä uudesta biisistä ehkä jopa enemmän. Kiitos teille, jotka viettävät tänään aikaansa samoissa puuhissa kuin minä.
Sama! Tuo musiikkivideo erityisesti sai minut rakastamaan tuota biisiä! Tietenkin faneille voi olla vaikea jatkaa seuraavaan biisiin CCC:n jälkeen, mutta kummassakin on omat vahvuutensa :) Minä tietenkin pidän ccc:stä, mutta siinä se toinen puoli ei ole niin paljon omaan makuun. icip on tällä hetkellä todellinen ilopilleri minulle! Miehenikin laitoin katsomaan sen videon omalla laitteellaan :D Ja heti hänen lantionsa alkoi vatkaamaan mukana... tatataatataan voima on liian suuri!
Vierailija kirjoitti:
Tällaista se fanitus on! Lueskele miten julkaisupäivät kuluu k-pop fanien piireissä niin tunnet itsesi vähemmän säälittäväksi, siellä ne vasta rajut jännittämiset fanisotineen tapahtuu.
Minusta on ihmeellistä, miten näin vanhempanakin voi kokea jonkinlaisen yllättävän kasvun ihmeen. Vuonna 2013 en hyväksynyt homoseksuaalisuutta. Vuosi 2023 ja odotan näkeväni homoeroottista materiaalia. Tässä kesän aikana on tullut pohdittua paljon tätä asiaa ja koska se ei kuulu tähän ketjuun, eikä varmasti edes kiinnosta teitä, niin en kirjoita asiasta sen enempää. Mietin vaan, että mitä kaikkea prosessoimatonta ihminen kantaa sisällään ja se sitten heijastuu ajatusmaailmaan. Mielenkiintoista tässä on se, että
Käärijä herätti itseni ajattelemaan asioita. Kiitos teille kuitenkin, tämä ketju on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihmeellistä, miten näin vanhempanakin voi kokea jonkinlaisen yllättävän kasvun ihmeen. Vuonna 2013 en hyväksynyt homoseksuaalisuutta. Vuosi 2023 ja odotan näkeväni homoeroottista materiaalia. Tässä kesän aikana on tullut pohdittua paljon tätä asiaa ja koska se ei kuulu tähän ketjuun, eikä varmasti edes kiinnosta teitä, niin en kirjoita asiasta sen enempää. Mietin vaan, että mitä kaikkea prosessoimatonta ihminen kantaa sisällään ja se sitten heijastuu ajatusmaailmaan. Mielenkiintoista tässä on se, että
Käärijä herätti itseni ajattelemaan asioita. Kiitos teille kuitenkin, tämä ketju on ihana.
Ei ollenkaan, hyvä kirjoitus. K tosiaan on laittanut varmasti monet ihmiset ajattelemaan arvomaailmaansa, Ja on tehnyt sen suoraan välittämättä omasta maineestaan. Siitä juuri pidän Käärijässä, että uskaltaa rikkoa rajoja.
100t menee siis kohta rikki.👏
Kiitos 🙂