Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Onko Loreenista mitään kuulunut? Olympiastadion-keikkaa ens vuodeksi tai jotain? Vai pitääkö taas kerran yrittää Viisuihin?
Vähän kiinnostaa nähdä kumpi saa ekassa vuorokaudessa enemmän toistoja, musavideo vai Spotify. Yleensä se on kai Spotify (johon olin aiemmin veikannut että siinä 100k paikkeilla ois kuuntelut) mutta kun videoon on panostettu näin paljon niin ehkä se on se joka vie enemmän toistokertoja ihmisiltä. Veikkaan siis nyt ennemmin videolle noin 100k toistoa ekan vuorokauden aikana.
50k rikki, ja Suomessa sijalla 1 nousussa! :)
winner kirjoitti:
Onko Loreenista mitään kuulunut? Olympiastadion-keikkaa ens vuodeksi tai jotain? Vai pitääkö taas kerran yrittää Viisuihin?
Eheh, ei nosteta Loreenia taas tapetille, vaikka pitkävihaista kansaa ollaankin (minä myös), annetaan Kärtsän saavutukset seistä omassa valossaan, niin kuin niiden arvolle kuuluu. Mutta joo, ei ole L hirveästi ollut aktiivisena, niin kuin ei se ollut niiden kahden viisuvoiton välissäkään. Kärtsä on mun silmään erikoinen siinä miten hirvittävällä vimmalla ja tarmolla se on tehnyt työtä viisujen jälkeisen uran vakiinnuttamisen suhteen. Se kauhea määrä keikkoja, sometamista ja sitten vielä uutta musaa musavideoineen näin nopeasti, huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Eheh, ei nosteta Loreenia taas tapetille, vaikka pitkävihaista kansaa ollaankin (minä myös), annetaan Kärtsän saavutukset seistä omassa valossaan, niin kuin niiden arvolle kuuluu. Mutta joo, ei ole L hirveästi ollut aktiivisena, niin kuin ei se ollut niiden kahden viisuvoiton välissäkään. Kärtsä on mun silmään erikoinen siinä miten hirvittävällä vimmalla ja tarmolla se on tehnyt työtä viisujen jälkeisen uran vakiinnuttamisen suhteen. Se kauhea määrä keikkoja, sometamista ja sitten vielä uutta musaa musavideoineen näin nopeasti, huhhuh.
Mä sanoinkin jo eilen että se on tehny vajaassa vuodessa enemmän kuin mä oon tehny koko elämäni aikana, kunnioitan Kta jo ihan siitä syystä! Ja sama tahti jatkuu jo muutaman päivän päästä!
Tässä romanttinen edit mv:stä :) Nyt haluan että he olisivat kuvanneet romanttisen elokuvan yhdessä xD
https://www.tumblr.com/punainen-marli/728535244162170881/i-wanted-to-se…
Tuttu naama eilen livessä! Se haastattelija, joka sai K:n avautumaan p*niksen koostaan xD
https://www.tumblr.com/korvessa/728536104024801280/hey-everyone-the-it-…
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Ja sama tahti jatkuu koko loppusyksyn.
Vierailija kirjoitti:
60k rikki!
🥳🥳🥳
Jahas, pitääkin tästä mennä kantamaan taas lisää kortta kekoon. Rankka homma, mutta jonkun sekin on tehtävä 😅
Vierailija kirjoitti:
Tässä romanttinen edit mv:stä :) Nyt haluan että he olisivat kuvanneet romanttisen elokuvan yhdessä xD
https://www.tumblr.com/punainen-marli/728535244162170881/i-wanted-to-se…
Näyttääpä ihanalta. 🥰
Oliko joku keksinyt selitystä sille, miksi videolla jahdataan naista? Katsoin musavideon aamulla, mutta en ole kerennyt seuraamaan keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku keksinyt selitystä sille, miksi videolla jahdataan naista? Katsoin musavideon aamulla, mutta en ole kerennyt seuraamaan keskustelua.
Ei siinä varmaan mitään sen syvällisempää ole.. T:n hahmo on psykopaatti, joka jahtaa naisia.. kunnes löytää K:N :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan käynyt kurkkaamassa Jodelin Käärijä ryhmää? Siellä on monet kovin järkyttyneitä Tommyn lyriikoista ja syytetään misogyniasta ja biisissä viitataan raiskaukseen kuulemma. Siellä nyt kovasti väitellään. 😅
No siis onhan toi biisi ihan kauhee ja video varsinkin. Biisi on aneeminen, ei bailuhenkeä, ja videolla ihannoidaan naisiin kohdistuvaa väkivaltaa (raiskausta ja murhaa). Kohuahan nuo haluavat herättää, mutta todella väsyneillä keinoilla.
Käärijän aiempi tuotanto on, et ollaan mukavia kaikille, niin tylsää et nyt on lähtenyt tekemään tuollaista pazkaa. En tajua, miks naisfanit haluais moista katella.
Tätä mäkin vähän ihmettelen. Fanikunta koostuu pääasiassa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä varmaan mitään sen syvällisempää ole.. T:n hahmo on psykopaatti, joka jahtaa naisia.. kunnes löytää K:N :D
Tai sitten jahtaa molempia sukupuolia, mutta ei, kun sekään ei täällä riitä niille, jotka pahoittaa mielensä. Olisi pitänyt olla vissiin herttainen video.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin tän jo aiemmin, mutta Häärijä ei taida olla nainen ja yhtä lailla sekin oli haudassa. Säästyi vain kohtalolta, kun Tommyn mielenkiinto meni Khon.
Vierailija kirjoitti:
Halutaan olla koviksii ja tehdä vaikutusta muihin miehiin, kuten räppärit yleensäkin. Räpissähän toi naisten kohtelu noin muutenkin on aika surkeaa.
Fanit toki menee mutkalle, et parodiaa vaan, kauhuelokuvaa, mut miks toistaa vanhaa toksista kuvastoa, kun vois jotain uuttakin keksiä?
Supersankari-Kärtsä porukoineen ottaa naismurhaaja-Tommyn mukaansa, eli eipä haittaa, miten kohtelet naisia, "bros before hos" eli coolit kundit kyllä hyväksyy sut porukkaansa. Ei mitään uutta räpissä tai auringon alla, mutta tylsän vanhanaikaisia asenteita. Varsinkin kun vertaa esim. Kovis-biisiin.
Vierailija kirjoitti:
T:n hahmo on kasarin slasher-leffa-tyyppinen murhaajapsykopaatti, ne jahtaa aina naisia kirveillä/moottorisahoilla/macheteilla/vasaroilla. Tää jahtaa näköjään myös Häärijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaan olla koviksii ja tehdä vaikutusta muihin miehiin, kuten räppärit yleensäkin. Räpissähän toi naisten kohtelu noin muutenkin on aika surkeaa.
Fanit toki menee mutkalle, et parodiaa vaan, kauhuelokuvaa, mut miks toistaa vanhaa toksista kuvastoa, kun vois jotain uuttakin keksiä?
Supersankari-Kärtsä porukoineen ottaa naismurhaaja-Tommyn mukaansa, eli eipä haittaa, miten kohtelet naisia, "bros before hos" eli coolit kundit kyllä hyväksyy sut porukkaansa. Ei mitään uutta räpissä tai auringon alla, mutta tylsän vanhanaikaisia asenteita. Varsinkin kun vertaa esim. Kovis-biisiin.
Surullista. Ei tartteis tänäpäivänä julistaa yhtään enempää naisvihaa, edes läpällä, kun noita radikalisoituneita nuoria miehiä riittää.
Ensimmäinen reaktio icip:iin!