Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20844)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Warner music latvia TikTok tarjoaa meille uuden ICIP clipin.
Herkkä metsäkohtaaminen Tommy ja Käärijä kesken.
https://www.tiktok.com/@warnermusiclatvia/video/7277931718756093217?is_…Aa, eli he kohtaa metsässä ekan kerran, ei bileissä. Samaa elekieltä tossa kun stadikalla, oli selvästi mietitty etukäteen :D.Toivottavasti videolla päästään tosta vielä vähän eteenpäin suihkukohtauksen tunnelmiin xD.
Eiköhän se suihku ole videolla, vaikea kuvitella, että muuten olisivat siellä olleet. 😅 Toki miksi ei, käy sekin vaihtoehto.
En usko, että suihku ja kaappi on musavideolla vaan ne on irrallisia videoita ja tarkoitettu promomateriaaliksi. Jotenkin tunnelma on niin täysin erilainen kuin mitä musiikkivideosta on tähän asti nähty. Toki olen mielelläni väärässä.
Joo, ne näytti siltä että ne ois filmattu huvin vuoksi poikien ollessa Olympiastadionin tiloissa.
K:lla on siinä kyllä musavideon meikit, ei stadikan meikit eli on kuvattu varmasti musavideon yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@warnermusiclatvia/video/7277931718756093217?is_…Aa, eli he kohtaa metsässä ekan kerran, ei bileissä. Samaa elekieltä tossa kun stadikalla, oli selvästi mietitty etukäteen :D.Toivottavasti videolla päästään tosta vielä vähän eteenpäin suihkukohtauksen tunnelmiin xD.
Eiköhän se suihku ole videolla, vaikea kuvitella, että muuten olisivat siellä olleet. 😅 Toki miksi ei, käy sekin vaihtoehto.
En usko, että suihku ja kaappi on musavideolla vaan ne on irrallisia videoita ja tarkoitettu promomateriaaliksi. Jotenkin tunnelma on niin täysin erilainen kuin mitä musiikkivideosta on tähän asti nähty. Toki olen mielelläni väärässä.
Joo, ne näytti siltä että ne ois filmattu huvin vuoksi poikien ollessa Olympiastadionin tiloissa.
Mä voin kuvitella Kärtsän hihittelemässä "hei mennääks kaappiin? Hihihii" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:lla on siinä kyllä musavideon meikit, ei stadikan meikit eli on kuvattu varmasti musavideon yhteydessä.
Ai niin, totta. Oiskohan sit Warnerin kuvausstudiolla tuommoiset suihkut ja pukuhuoneet, varmaan siellä tulee tarpeen porukan freesiytyä erilaisten kuvausten välissä ja jälkeen.
Tässä sitä onkin katseltavaa sitten Jokereiden liveen asti. Kaksi älyttömän kaunista ihmistä kyllä lyöty yhteen tässä musavideossa. Ja miten hyvin ne yhteen toimiikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@warnermusiclatvia/video/7277931718756093217?is_…Ensin W baltics ja nyt W Latvia. Eli Warner Suomi tekee tän kanssa yhteistyötä Baltian maiden sisaryhtiöiden kanssa kiintoisaa. Onkohan syy se että siellä on Tommylla paljon faneja, vai K:lla paljon faneja, vai molemmat. Tai Suomen ja Baltian maiden Warnerit on muuten vaan yhteistyöalttiita maantieteellisistä syistä. Ainakin siellä K:lla ois helppo piipahtaa festareilla keikkailemassa tulevaisuudessa, ei tarttis lentää vaan keikkabussilla vaan lautalle ja Baltiaan ajelemaan.
Ainakaan ei voi sanoa että Warner ois kusinut tämän markkinoinnin mitenkään, tai jättänyt K:ta heitteille. Kiva nähdä.
Tommyn keikka alkaa huomenna 18.30. Tännekin tämä kullanarvoinen info.
Vierailija kirjoitti:
Tommyn keikka alkaa huomenna 18.30. Tännekin tämä kullanarvoinen info.
Sori, kasilta. Ovet 18.30
Jännä veto laittaa juuri Latvian osaston kautta tuo selkeästi romanttinen klippi, kyseessä kumminkin jonkin verran Suomea konservatiivisempi maa ymmärrykseni mukaan.
Veikkasin aiemmin peukkuäänestyksessä ettei musavideolle tule T/K romantiikkaa kauhun lisäksi, nyt saan selkeästi perua veikkaukseni. XD
Vierailija kirjoitti:
Veikkasin aiemmin peukkuäänestyksessä ettei musavideolle tule T/K romantiikkaa kauhun lisäksi, nyt saan selkeästi perua veikkaukseni. XD
Jeppistä, ehkä nyt voidaan jo turvallisin mielin todeta että myös tämä teema on tavalla tai toisella mukana 😁 Mihin se liittyy, onkin sitten eri asia - T viettelee K:n pimeälle puolelle? T symboloi K:n omaa pimeää puolta, jonka kanssa flirttailee? Niin paljon mahdollisuuksia.
Pakko sanoa, että kaikista musiikivdeon videoklipeistä ja trailereista arvioiden K on ollut niissä jotenkin todella luonnollisen ja luontevan oloinen tähän asti. Suihkuvideossakin onnistui olemaan todella rento ja melkein raukea vaikka ei ehkä ole ollut kaikkein helpoin video filmata xD.
Suihkuvideo oli ehkä harjoittelua. Et osaa olla luontevasti noin lähellä.
Nämä!
OMG!
https://www.tumblr.com/soizoukoi/728273300948664320/from-warner-music-l…
Vierailija kirjoitti:
Suihkuvideo oli ehkä harjoittelua. Et osaa olla luontevasti noin lähellä.
Nämä!
OMG!
Tässä kaikessa on mulle jo melkein liikaa kestettävää, ja silti tarvitsen lisää.
OKEI!!!! Olen paikalla!! Olin vähän huolissani tuosta romanttisen materiaalin puutteesta virallisessa trailerissa, ja pelkäsin että joudun odottamaan julkaisua. Halusin elää vähän aikaa normaalia elämää, ja menin salille. ISO VIRHE! Sieltä päästyäni avasin tumblurin ja sen tunnin aikana uusi video oli ilmestynyt! K pitää meitä varpaillaan koko ajan xD Olen se, joka teki sen gallupin aiemmin, äänesti jopa itse "ei" xD menen häpeäpuuhun mielelläni tekemään katumusharjoituksia. Ja voin aloittaa kynttiläkulkueen sinne muraalille osana rangaistusta.
Videosta: Tuo on niiiin hyvällä maulla tehtyä miesten välistä hellyyttä! Ei sellainen provosoiva pakkopulla, vaan todella luonnollinen ja hellä hetki.. en kestä!!! Nyt voin odottaa videota hyvillä mielin :) Tuo todella on elokuva, sillä ne ensimmäisen trailerin kohtaukset olivat täynnä toimintaa ja K:n universumin tarinaa.. wow!
Vierailija kirjoitti:
OKEI!!!! Olen paikalla!! Olin vähän huolissani tuosta romanttisen materiaalin puutteesta virallisessa trailerissa, ja pelkäsin että joudun odottamaan julkaisua. Halusin elää vähän aikaa normaalia elämää, ja menin salille. ISO VIRHE! Sieltä päästyäni avasin tumblurin ja sen tunnin aikana uusi video oli ilmestynyt! K pitää meitä varpaillaan koko ajan xD Olen se, joka teki sen gallupin aiemmin, äänesti jopa itse "ei" xD menen häpeäpuuhun mielelläni tekemään katumusharjoituksia. Ja voin aloittaa kynttiläkulkueen sinne muraalille osana rangaistusta.
Videosta: Tuo on niiiin hyvällä maulla tehtyä miesten välistä hellyyttä! Ei sellainen provosoiva pakkopulla, vaan todella luonnollinen ja hellä hetki.. en kestä!!! Nyt voin odottaa videota hyvillä mielin :) Tuo todella on elokuva, sillä ne ensimmäisen trailerin kohtaukset olivat täynnä toimintaa ja K:n universumin tarinaa.. wow!
Tervetuloa takaisin! Ei nämä pojat petä, ei mitään hätää. Mahtavaa luonnollista läheisyyttä kyllä molemmilta. Jos olisivat jotain random miehiä ja joku mulle näyttäisi että kato, nää on yhessä, niin en kyllä epäilisi hetkeäkään.
Mä oon ihan sanaton. Todella upeaa!!! 😍
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@warnermusiclatvia/video/7277931718756093217?is_…
K on muuten käynyt kommentoimassa tähän liekki- ja sydänemojeilla.
Voih, nyt on enään huominen jäljellä näitä "välipäiviä" ja sitten torstai on jo se viimeinen odotuspäivä joka meneekin sitten tyyliin minuutteja laskeskellessa. Ratkean. Nyt jo menee melkein lihakset lukkoon kun ollaan saatu niin paljon materiaalia nämä viimeiset pari päivää.
5000 viestiä meni täyteen, jee! Tässä vielä gif-setti uudesta trailerista:
Näin mäkin luulen.