Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20838)
Muistaako joku podcastia, jossa Käärijä oli vieraana ennen kuin oli tunnettu, puhui mm. Pietarin matkasta jolla passi oli unohtunut hotelliin. En muista millään podcastin nimeä.
Kuulun niihin mummoihin, joita CCC ja Kn reippaus villitsivät, mutta ei kyllä sen jälkeen. Pidempään on pitänyt nolona keskeyttää jonkun kappaleen kuunteluyritys. Hyväksyn toki sen, että olen boomeri enkä viiteryhmää, mutta nyt murehduttaa, miten hänellä itsellään oikein menee. Ei enää hyvältä kuulosta eikä näytä. Oliko sellainen yllätyshypetys kuitenkaan hyväksi. Ja väkinäinen pyrkimys saada se jatkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun niihin mummoihin, joita CCC ja Kn reippaus villitsivät, mutta ei kyllä sen jälkeen. Pidempään on pitänyt nolona keskeyttää jonkun kappaleen kuunteluyritys. Hyväksyn toki sen, että olen boomeri enkä viiteryhmää, mutta nyt murehduttaa, miten hänellä itsellään oikein menee. Ei enää hyvältä kuulosta eikä näytä. Oliko sellainen yllätyshypetys kuitenkaan hyväksi. Ja väkinäinen pyrkimys saada se jatkumaan.
Kaikella kunnioituksella, tää on nyt ehkä enemmän sun henkilökohtainen ongelma kuin Käärijän. Jos hyvältä kuulostamisella tarkoitat juuri musiikkia, niin monen muun korvaan kuulostaa kyllä hyvältä. Itse olen ihan rehellisesti tykännyt todella paljon jokaisesta Ccc:n jälkeen julkaistusta biisistä. Minun nähdäkseni K:lla menee oikein hyvin, on löytänyt fanikuntansa joka tahtoo kuunnella ja keikoilla käydä, ja odottaa innolla kaikkea uutta mitä on suunnitteilla. Joten turha murehtia hänen puolestaan 😁
Ne "menneen talven lumia" - jankkaajat on varmaan tukehtuneet jo pullaansa. Käärijällä menee paremmin kuin koskaan. Seuraajamäärä kasvaa. Kohta Japanin keikka.
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää. Jesss.
Tämä on varmaan se juttu, josta Käärijä jossakin sanoi, että hän tekee jotain sellaista, mitä hän ei koskaan kuvitellut tekevänsä. Mukana myös muita mielenkiintoisia esiintyjiä. Ja Tiktokissa ylittynyt 900 k seuraajan raja, ei mene Käärijällä huonosti, vaikka jotkut niin kuvittelee.
No ei todellakaan mene huonosti. Justhan vasta esiintyi Baby Lasagnan kanssa viisulavalla ja uus biisi tuli, ja ollut BESS, Hooja yms collabit. Kohta Japani. Hyvin menee.
Ja tosiaan tuo Vain Elämää.
Kiva, että sait tähän asiallisen vastauksen tuossa edellä. Itse koen, että tällaisen viestin voi kirjoittaa joko
1. Äärimmäisen tietämätön ja muusta maailmasta irrallaan elävä yksilö
tai
2.trolli, jolla on tarve ärsyttää
Ei ole mahdollista, että normaalilla älykkyydellä ja lukutaidolla varustettu ihminen ei olisi huomannut Käärijän esiintyneen vain muutamia päiviä aiemmin sadoille miljoonille katsojille. Ei ole mahdollista, ettei olisi huomannut hänen julkaisseen uutta musiikkia nimekkäiden artistien kanssa. Ei ole mahdollista kuvitella näiden jälkeen, ettei tällaisella artistilla ole kysyntää, vaikka musiikki ei olisikaan juuri omaa makua. Noloa ja tietämätöntä kommentointia omasta navasta käsin. Kannattaa välillä nostaa se katse muuallekin.
Käärijä saattaa olla tunnettu tietyissä piireissä, mutta ei hän ole mikään globaali ilmiö. Älykkyys ei riitä, jos katsoo vain omaa kuplaansa maailmaa ei pyöritä muutama esiintyminen, yhteistyö ja shippaajien mielikuvitusparitukset.
Vierailija kirjoitti:
Noniin ja nyt on Kärtsä ja bbno$ kohdanneet myöskin. Maailma on valmis!
Jos heiltäkin tulee yhteisbiisi, niin sitä odottaisin vähintään yhtä paljon kuin sitä tulossa olevaa Raveyard-biisiä yhdessä LOTL:n kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin ja nyt on Kärtsä ja bbno$ kohdanneet myöskin. Maailma on valmis!
Jos heiltäkin tulee yhteisbiisi, niin sitä odottaisin vähintään yhtä paljon kuin sitä tulossa olevaa Raveyard-biisiä yhdessä LOTL:n kanssa!
Raveyard-biisiin kuvataan myös musiikkivideo, näin Chris Harms kertoi eräässä haastattelussa. Raveyard on mukana albumitrilogian toisella albumilla, mikä on kaavailtu julkaistavaksi loppuvuodesta. Ehkä on kuitenkin jopa mahdollisesta, että biisi julkaistaan sinkkuna ennen kuin albumi tulee ulos, kun siitä tehdään musiikkivideokin.
Tuntuu olevan hyvin suunniteltu kokonaisuus tuo LOTL:n julkaisut
Kärtsä Osakassa ja näyttää tosi hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Vähän jäykkä yleisö, mutta se ei näytä Kärtsän menoa haittaavan! :) Kivasti on kuitenkin myös innokkaita japanilaisia faneja löytäneet paikalle. Ja Kärtsällä todella hieno uusi keikka-asu ja Daltoneilla myös. (y)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän jäykkä yleisö, mutta se ei näytä Kärtsän menoa haittaavan! :) Kivasti on kuitenkin myös innokkaita japanilaisia faneja löytäneet paikalle. Ja Kärtsällä todella hieno uusi keikka-asu ja Daltoneilla myös. (y)
Ihan hirveä toi asu.
Go Käärijä 💚 Hienosti meni Japanissa ja mahtava keikka takana Tsekeissä. Ja uusi asu on niin hieno. Kunhan nyt ehtisi jossain vaiheessa vähän levätä ja Jussina alkaa Suomen keikat.
Upea Kärtsä Ruississa! Ja niin paljon kivoja kohtaamisia, Joost yms.
#eurodab soi päässä. Mä tykkään siitä.