Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaisiko sinua, jos sinun elämäsi tapahtumia ei uskottaisi?

Vierailija
24.08.2023 |

Olen elänyt elämää, jossa on ikään kuin monta elämää (lapsena ja nuorena) ja taustani ovat myös vähän epätavalliset. En tuo sitä mitenkään esille, mutta kun on pitempään tunnettu, se käy vähitellen ilmi. Sitten jotkut ihmiset kysyvät tai tekevät jotain sellaista, mistä olen päätellyt, etteivät he usko mitä olen kertonut.

Kaksi kertaa on käynyt näin, ensimmäisellä kerralla se ystävyys oli siinä eli taputeltu, mutta tässä toisessa tapauksessa voi olla kyseessä kuvittelukin. Ihmettelin vähän itsekin miksi se niin paljon loukkaa. Toisaalta, sehän on sama kun kutsuttaisiin valehtelijaksi.

En voisi luottaa ihmiseen, joka ei usko mitä sanon. Olenkin ottanut aika pitkän välimatkan henkisesti tähän toiseen tapaukseen eli pidättäydyn kertomasta elämästäni liikaa. Voihan sitä jutella ajankohtaisista asioista joutaviakin eikä kertoa ihan koko tarinaa siitä mitä vaikkapa jostain asiasta tietää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täällä ei voi oikein puhua asioista kun provo provo. kannattaa oikeasti provohaukkujan edes yrittää hankkia silloin itsellensä se elämä.

Vierailija
22/22 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut melkoisen villi nuoruus, siinä on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista todella epäuskottavaakin. Ainoastaan yksi vanha ystävä tietää näistä, koska eli näitä tapahtumia kanssani ajoittain. Muille en näistä huutele, olen kuitenkin menestynyt ihan hyvin kaikkeen siihen entiseen nähden, joten siksikin pidän suun visusti supussa. Joskus harvoin lapsuudenystävän kanssa näistä puhellaan kahden kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla