La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (37636)
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että monet kun eivät tykkää sarjasta, eivätkä omien sanojensa mukaan halua katsoa sarjaa ja jotkut pikakelaavat sarjaa eteenpäin, koska se on heistä niin huono, mutta osallistuvat täällä innokkaasti keskusteluun moittien. Itse en esim. Salattuja elämiä katso, pikakelauksella enkä väkisin kun en pidä sarjasta, enkä seuraa palstoilla spekulointia siitä. Miksi ihmeessä käyttäisin aikaani ohjelmaan joka minusta huono, kun maailmassa on ohjelmia vaikka millä mitalla.
Oikeassa olet vaikka kuulunkin kelaajiin. Salattuja elämiä en katso kelaamallakaan. Ylipitkät keittiökohtaukset, Pian pakomatka ja Martinan & Curron romanssit vaan on minulle niin yök etten välitä seurata. Muuten tykkään Promesasta enkä pidä itseäni outona vaikka poistan ei-tykätyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pääse sen yli että Manu ei saa kestävää onnea.
Joo, tämä on Manun kidutustarina myös. Kummallinen juoni. Tarpeettoman raaka. Täysin käsittämätöntä oli, että Jana laitettiin odottamaan ja murha raskauden loppupuolella. Ei päätä eikä häntää. Janan raskaudella ei ole juonen kannalta mitään merkitystä, jollei sitten häntä ammuttu juuri raskauden takia.
Mitenkähän Espanjan katsojaluvut ovat kehittyneet. Olisi oikein, jo hupenisivat.
Espanjan katsojaluvut ei kyllä minua kiinnosta eivätkä vaikuta omaan katseluuni. Joku tykkää, joku toinen taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ettei ole Jana lihonut, aloin katsoon viikon jaksoja ja melkein pöllämystyin kaksoisleuasta. On huikea ero ekaan kauteen jonka jaksot katson päivittäin. Olin viikossa jo tottunut katsomaan hoikkaa Janaa.
Juu, Tv 1 jaksoja aloin katsoa kun en alusta ole nähnyt sarjaa niin Jana on lihonut niistä ajoista selkeästi.
Sopivasti pyöristynyt, hän on hoikka edelleen. Aika tarpeetonta kommentointia.
Mikä määrittelee tarpeettoman/tarpeellisen kommentoinnin. Makuja on paljon ja kaikki yhtä tärkeitä.
Onko toisten ihmisten ulkonäön arvostelu yleensäkään tarpeellista? Toiset saa helpommin kiloja kuin toiset. Et varmaan itsekään tykkäisi, jos joku arvostelisi ulko
Kylläpä otti tiukoille Janan lihomisen kommentointi. Liekö Promesassa ainuttakaan jonka ulkonäköön ei olisi puututtu, mutta että Janakin sai osansa, kauheeta
Olen aika varma, että Dolores elää.
Näille Janan ulkonäön arvostelijoille suosittelen vierailemaan kyseisen näyttelijän Instagram-sivuilla. On kyllä todellinen kaunotar, kun ei ei tarvi olla sitä typerää sisäkön asuakaan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lakannut lukemasta juonipaljastuksia, koska siellä on tulevaisuudessa henkilöitä joita en tunne. Espanjassa koko sarja on aikalailla muuttunut. Yksi päähenkilöistä kuolee, eli Jana ja Cruz joutuu vankilaan. Jotkut lopettavat siihen, mutta todennäköisesti minä jatkan töllötystä. Näihin juttuihin lopetin juonipaljastukset.
Mistä niitä juonipaljastuksia voi lukea? Tykkään niistä ja sitten on kiva seurata, milloin esitetään.
Facebookissa on oma ryhmänsä juonipaljastuksille. Joku seuraa ilmeisesti Espanjassa sarjaa ja kirjoittaa mitä siellä tapahtuu. Ihan asiallista on, eikä keksittyä.
Facebookissa on myös ryhmä, jossa seurataan sarjaa Suomen reaaliajassa, eli juonipaljastukset on kielletty. Siitä tykkään, voi keskustella siitä, missä juuri nyt mennään.
En lue kirjastakaan loppua etukäteen.
Ryhmä on jotain La Promesa - Suomi
Ihan kuin se Janan hienoinen pyöristyminen olisi jokin uusi juttu. Siitähän täällä on jotkut jauhaneet jo usein ihan kyllästymiseen asti. Alussa näyttelijä oli suorastaan liian laiha, melkein erottui vain pelkät silmät. Onhan hänen arkensa muuttunut sarjan tekemisen myötä. Kuvausryhmän säännölliset ja monipuoliset ateriat on varmaan selitys nykyiselle olemukselle, ja nythän Jana näyttää aikuiselta naiselta.
Olisi minusta kyllä hankala katsoa sarjaa, jos pitäisi kelata koko ajan joitain kohtia pois ja miten lie käy silloin juonen seuraamisen. Parempi olisi varmaan luopua katsomisesta kokonaan. Mutta jokainen taplaa tyylillään, kuten sanotaan.
Kolmoskauden jakso 181: Hillot homeessa? (Jo pelkästään tämä houkuttelee minua katsomaan sen, vaikka usein ei sarjassa mielestäni tapahdu tällä hetkellä juuri mitään.)
Vierailija kirjoitti:
Olisi minusta kyllä hankala katsoa sarjaa, jos pitäisi kelata koko ajan joitain kohtia pois ja miten lie käy silloin juonen seuraamisen. Parempi olisi varmaan luopua katsomisesta kokonaan. Mutta jokainen taplaa tyylillään, kuten sanotaan.
Eipä tuo juoni niin monimutkainen ole, kyllä siitä selvillä ovat kelaajatkin. Oikeestiko joku on jaksanut katoa koko pitkäpiimäisen Pian pakoilun???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo juoni niin monimutkainen ole, kyllä siitä selvillä ovat kelaajatkin. Oikeestiko joku on jaksanut katoa koko pitkäpiimäisen Pian pakoilun???
En minä ainakaan ole pystynyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin se Janan hienoinen pyöristyminen olisi jokin uusi juttu. Siitähän täällä on jotkut jauhaneet jo usein ihan kyllästymiseen asti. Alussa näyttelijä oli suorastaan liian laiha, melkein erottui vain pelkät silmät. Onhan hänen arkensa muuttunut sarjan tekemisen myötä. Kuvausryhmän säännölliset ja monipuoliset ateriat on varmaan selitys nykyiselle olemukselle, ja nythän Jana näyttää aikuiselta naiselta.
Espanjattaret pyöristyvät ja vanhenevat nuorempina kuin esim me pohjoismaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Karvaperse Catalinan vauvan isä?
On. X 2.
Kaikki eivät tykkää henkilöiden arvostelusta. Minua ei ole koskaan huvittanut tuo Karvapee, erilaisia olemme siis. Kommentit näyttelijöiden ulkonäöstä herättää kyllä mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjattaret pyöristyvät ja vanhenevat nuorempina kuin esim me pohjoismaalaiset.
Voisiko tämä pitää paikkansa. Jos noin olisi, niin iho voisi vanheta Espanjassa nopeammin runsaan auringonpaisteen takia. Mutta enempää pyöristymistä en usko.
Vierailija kirjoitti:
Itse välillä nukahdan sarjaa seuratessa enkä silti menetä mitään. Niin verkkaista on eteneminen.
Vierailija kirjoitti
Lihominen suomalaisissa on hurjasti yleistynyt. THL:n sivuilla sanotaan että puolet sekä miehistä että naisista on ylipainoisia. Taita olla yleinen eurooppalainen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
No Manuel joutuu vankilaan grigorin murhasta. Ensi viikolla. Ahdistavaa kuitenkin katsella noita hiusverkkoja millä nuttura kiinnitetään . Onni on ponnarit. Ja rintojen koot vaihtelee asun mukaan riippuen kureliiveistä. Miehilläkin oli ennen liivit että oli suora ryhti ja vatsa tiukka. Kuin selkä kipuisilla oli liivit. Sarja on kauhukomedia mustaa huumoria ja TV sarja viihdettä. Se ahdistaa sarjoissa kun syyttömiä syytetään tai lavastetaan syylliseksi . Vääryys on vääryyttä. Ikävää että Teresan veli on tohelo joka vain pelleilee. Ikävää ettei Maria päässyt naimisiin. Ja kurjaa että Jana Jana kertoo kaikille suureen ääneen HEI KAIKKI ME MENNÄÄN 5 PÄIVÄN PÄÄSTÄ NAIMISIIN SALAAAAA ÅLKÄÄ KERTOKO MUILLE.
Cruz käy tuskin katsomassa poikaansa vankilassa.
Candelassa ei ole muuta vikaa kuin puheääni: sitä on hyvin vaikea kuunnella, joten laitan ohjelman siksi ajaksi äänettömäksi.
Ovatkohan käsikirjoittajat jo hahmotelleet, miten La Promesa päättyy.