La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muuten katsonut uudelleen sitä pätkää ensimmäisestä jaksossa, jossa Jana hyppää kalliolta alas. Miesääni puhuu ja musta se on tuttu, mutta en jostain syystä osaa yhdistää oliko se joku näistä hahmoista. Alonso? Kapteeni?
Mielestäni ensimmäisen jakson miesääni on kapteenin ja myös silmät huppujen välistä on kapteenin.
Alonso ei nyt missään tilanteessa toimisi noin.
Olen samaa mieltä että Alonso ei ikinä tekisi mitään pahaa. Olen ajatellut että Alonso oli rakastunut Doloresiin, sai tämän kanssa Curron, ja sitten Cruz järjesti tapon kun sai asian selville. Tähän asti luulin että tappaja olisi ollut vanha paroni mutta onko sittenkin Lorenzo? Mutta miksi? Miksi hänellä olisi ollut intressiä sekaantua asiaan ja ottaa Alonson lapsi ottolapsekseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muuten katsonut uudelleen sitä pätkää ensimmäisestä jaksossa, jossa Jana hyppää kalliolta alas. Miesääni puhuu ja musta se on tuttu, mutta en jostain syystä osaa yhdistää oliko se joku näistä hahmoista. Alonso? Kapteeni?
Mielestäni ensimmäisen jakson miesääni on kapteenin ja myös silmät huppujen välistä on kapteenin.
Olen samaa mieltä että Alonso ei ikinä tekisi mitään pahaa. Olen ajatellut että Alonso oli rakastunut Doloresiin, sai tämän kanssa Curron, ja sitten Cruz järjesti tapon kun sai asian selville. Tähän asti luulin että tappaja olisi ollut vanha paroni mutta onko sittenkin Lorenzo? Mutta miksi? Miksi hänellä olisi ollut intressiä sekaantua asiaan ja ottaa Alonson lapsi ottolapsekse
ja edelliseen jatkoa, jos Alonso ja Dolores olivat rakastavaisia, sopisi hyvin jatkumoksi heidän lastensa Manuelin ja Janan rakkaustarina.
Pyrin maanantaisin katsomaan kaikki jaksot ja sitten vielä viikon aikana katson
jaksoja uudestaan useamman kerran. Sarja on monen eri tarinan kokonaisuus
ja surettaa että jotkut pitävät sarjaa pinnallisena huuhaana. Keskustelun aloittaja
pitää sarjaa hyvänä ja sitä se on.
Seuraan sarjaa La Promesan eri Insta-sivuilta ja siellä saa käännöksenkin tarvittaessa.Ei häiritse vaikka tietää jo etukäteen mitä tuleman pitää ja voin silti katsoa jaksoja,joita
Suomessa mennään tällä hetkellä.Mutta ymmärrän,ettei kaikki haluaa tietää juonipaljastuksia.
Joo, missään tapauksessa Doloreksen tappajissa ja Curron varastajissa ei ollut Alonso. Minä siis en kyennyt näkemään hupun alta kapteenia - niin kuin kirjoitin aiemmin -, mutta juoneen ja henkilöhahmoon sopisi, että se oli hän.
Mutta se La Promesa -sormus sitten? See Jana pani merkille ja kaiversi vielä "logon" joen partaan kallioon.
Oliko jossain aiemmassa jaksossa puhetta Janan isästä, että olisi kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sarjat fani alusta alkaen ja aivan intona odottanut uusia jaksoja. Nyt mun pitää myöntää, että tällä viikolla muistin vasta tiistai iltana La Promesan. Tämä kertoo pienestä kyllästymisestä. Mutta en siis aio lopettaa katsomista
Ehdin välissä jo unohtaa koko sarjan ydinjuonen, Janan ja Curron historian. Nyt kun asiaan taas palattiin niin tuli oikein ajatus, että ai niin tässä oli tämäkin juoni.
Mun suosikkeja on Jana ja Manuel. Vaikka niin moni inhoaa Janaa, niin minä tykkään.
Inhoaako joku Janaa? En ole semmosta täältä lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Oliko jossain aiemmassa jaksossa puhetta Janan isästä, että olisi kuollut?
Kuka on Janan isä?
Jossakin jaksossa Jana kävi isänsä haudalla,mutta ei ollut mainintaa isän nimestä.
Jännää että 1800-luvullakin laitettiin jo huuli täytteitä. Niin kuin tolle Leonoralle.
Aloin vastaa katsoo tätä areenalta.
Vierailija kirjoitti:
Jossakin jaksossa Jana kävi isänsä haudalla,mutta ei ollut mainintaa isän nimestä.
Juu Jana oli saanut selville että oma isänsä oli kuollut useita vuosia ennen Curron syntymää ja siksi heillä ei voinut olla sama isä.
Tykkään tästä sarjasta, mutta argh tuo Jimena on ärsyttävä pmpottaja ja Cruz on todella itsekeskeinen persoona. Hyviä hahmoja kun herättää tunteita :D
Vierailija kirjoitti:
Voitteko olla kirjoittamatta tulevia juonipaljastuksia tai laittakaa edes varoitus viestin alkuun, nyyh.
Juonipaljastukset juuri ovat hyviä! Kun tietää, mitä tulee tapahtumaan, voi entistä antoisammin seurata "kehityskulkua". Siispä: lisää vain paljastuksia, por favor!
Yksi parhaista asioista La Promesassa on mielestäni, että näyttelijät ovat ainakin itselleni ennestään tuntemattomia.
Että ei ole rooleissa puolta Seranon tai Alcantaran perhettä, heh. Virkistävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sarjat fani alusta alkaen ja aivan intona odottanut uusia jaksoja. Nyt mun pitää myöntää, että tällä viikolla muistin vasta tiistai iltana La Promesan. Tämä kertoo pienestä kyllästymisestä. Mutta en siis aio lopettaa katsomista
Ehdin välissä jo unohtaa koko sarjan ydinjuonen, Janan ja Curron historian. Nyt kun asiaan taas palattiin niin tuli oikein ajatus, että ai niin tässä oli tämäkin juoni.
Mun suosikkeja on Jana ja Manuel. Vaikka niin moni inhoaa Janaa, niin minä tykkään.
Inhoaako joku Janaa? En ole semmosta täältä lukenut.
Minä inhoan. Ärsyttää aina, kun on joku noin selkeän puhtoiseksi kuvattu "päähenkilö" missä tahansa sarjassa. Chhhhhhhhhana on yhtä kaikkitietävä ja -osaava kuin Ki m J on g Il konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Jännää että 1800-luvullakin laitettiin jo huuli täytteitä. Niin kuin tolle Leonoralle.
Aloin vastaa katsoo tätä areenalta.
Ja kovasti on hienot ja valkoiset hampaat jopa palvelusväellä. Hammashoito on ollut Espanjassa näköjään edellä aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tästä sarjasta, mutta argh tuo Jimena on ärsyttävä pmpottaja ja Cruz on todella itsekeskeinen persoona. Hyviä hahmoja kun herättää tunteita :D
Mitä tästä opimme; Struudeli- tai lussu-/geishanuttura = Major Red Flag.
La Promesa -somus nähtynä murhaajalla ja jo kuolleella paronilla olisi liian helppo johtolanka. Ja tälllöinhän paha olisi jo saanut rangaistuksensa.
Eli veikkaan kanssa kapteenia yhdeksi murha-ryöstö-ryhmäläiseksi. Ja Crutzhan viittasi kapteenille jostain heidän aiemmastaan yhteistyöstä, siinä tilanteessa kun he keskustelivat paronittaren murhaamissuunnitelmasta.
Vierailija kirjoitti:
ja surettaa että jotkut pitävät sarjaa pinnallisena huuhaana.
Pinnallist huuhaatahan tää sarja onkin! Pelkkää viihdettä. Ei se silti tarkoita etteikö tarina olisi hyvä.