La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28053)
Vierailija kirjoitti:
Martina joka-paikan-hauska-nainen utelee kaikkialla talossa ja pistää nokkansa joka asiaan ihan pelkkää joutilaisuuttaan. Tekisi vaikka ristipistotöitä tai lähtisi ratsastamaan. Tylsä hahmo! Toivottavasti ei aleta kehitellä romanssia hänen ja paljon nuoremman oloisen Curron välille. Jotain parempaa toivoisi pojalle.
Sitä juurikin kehitellään.
Cruz sanoi kapteenille, että he ovat ennenkin tappaneet yhdessä. Mitäs nyt hannataan, kun pitäisi vierailija paronitar pistää hengiltä. Olivatko he kaksi jo Janan äidin takaa-ajossa?
Vierailija kirjoitti:
Janan väsymysaste näyttää siltä, että on laitettu vetämään sen ajan "koneita" hevosen paikalle ;)
Olisi vain pysynyt poissa. Nopeutan aina Jana ja Manuel kohtaukset. Siinä on kyllä niin tylsä pari, joilla ei ole mitään kemiaa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on suosikkihahmosi sarjassa?
Martina, Curro ja Simona
Mauro, Teresa ja Catalina.
Selvisi, että Janan rääkkääminen herttuaparin talossa oli Jimenan suunnittelema.
Mitäpä Manuel sanoo, kun hänelle se selviää.
Curru ja Martina ihastuu ja lempi leiskuu. Jimena on ihan hurja muija tulevissa tilanteissa.
Mihin se Crutz lähtee kartanosta? Tulevien jaksojen esittelyissä luki ja eikö tuosta ikuisesta riesasta, Petrasta, päästä ikinä eroon?
Nytkun on käynyt ilmi että Marian sulhanen olisi kaatunut sodassa.
Kuinka Maria sen kestää ja pääseekö Lope vihdoin lohduttamaan Mariaa ja tunnustamaan hänelle rakkautensa.
Mulle on kerrottu täällä, että Salvador tulee takaisin
Päivät ovat luetut' sanoi Cruz Petralle tarkoittaen Elizaa.
Näinköhän joutuisi tänä päivänä käräjille laittomasta uhkauksesta, jos noin sanoisi 🤭
Mua miellyttää palvelijoitten yhteen hiileen puhaltaminen, no paitsi Petra ja hovimestarit.
Catalina se on topakkana. Olisi hyvä tilanhoitaja hyvä +
Hermot menee!!!!!
Olen neljä tai viisi kertaa yrittänyt lainata ja vastata siihen parin sivun takaiseen kommenttiin jossa muistutettiin että Cruz m u R hasi aviomiehensä pojan mutta ei onnistu, emptyä vain väittää.
Mutta siis: Muistan. Ja sanoin itse että Cruz tekee pahaa eikä hyvää. Totesin myös ja edelleen olen sitä mieltä että kuten erittäin itsekkäät ja vain omaa etuaan ajavat ihmiset yleensäkin hän todennäköisesti vilpittömästi ajattelee olevansa oikealla/hyvällä asialla koska ajattelee vain omasta näkökulmastaan/omaa etuaan.
Kuinka paljon johtuu persoonasta ja kuinka paljon kasvatuksesta, paroni tuntuu tehneen hänestä häikäilemättömän ja itsekeskeisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janan väsymysaste näyttää siltä, että on laitettu vetämään sen ajan "koneita" hevosen paikalle ;)
Olisi vain pysynyt poissa. Nopeutan aina Jana ja Manuel kohtaukset. Siinä on kyllä niin tylsä pari, joilla ei ole mitään kemiaa keskenään.
Minusta tuo kuvaus sopii Mauroon ja Leonoreen.
Kaunis Curro parka, niin surullinen, niin yksin. Hyvin näyttelee tämä nuori kaveri; riipaisevaa.
Jahas, vaikuttaa kuin Píalla olisi keskenmeno lähestymässä..? Muchos problemas edessä, jos niin käy..?
Niin menee hermot minullakin, sama empty tulee 😠 Koitin vastata siihen joss Cruzia väitettiin isomahaiseksi tms. Minusta hän on oikein upea. Candelan esittäjä on samanikäinen kuin hän ja Simonen vain kaksi vuotta vanhempi. Eihän tässä mistään missikisoista ole kyse mutta en ymmärrä miten kukaan näkee hänet jotenkin isona tai ulkomuotonsa mitenkään kritisoitavana.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kerrottu täällä, että Salvador tulee takaisin
Niin hän tuleekin takaisin. Pääsi varmaankin karkaamaan sodasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy olla tunteeton, ellei Janan ja Manuelin kemiaa tunne. Minä usein liikutun heidän ihanista kohtaamisistaan. <3
Kyllähän Manuelin ja Janan välillä on kemiaa! Varsinkin se, miten Manuel katse tummana ja kosteana, sydän rakkaudesta pakahtuen katsoo Janaa...ah! Amor desesperado!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Manuelin ja Janan välillä on kemiaa! Varsinkin se, miten Manuel katse tummana ja kosteana, sydän rakkaudesta pakahtuen katsoo Janaa...ah! Amor desesperado!
Ihanasti sanottu!
Sarjan alussa oli aina hauskaa sanailua Manuelin ja Janan välillä. Mieleen on jäänyt erityisesti ensimmäisen jakson kohtaus, jossa he kohtaavat ensimmäisen kerran. Jana huijaa itsensä kartanoon töihin ja Manuel näkee tämän. Myöhemmin Janalle selviää sitten, että Manuel on kartanon poika.
Martina joka-paikan-hauska-nainen utelee kaikkialla talossa ja pistää nokkansa joka asiaan ihan pelkkää joutilaisuuttaan. Tekisi vaikka ristipistotöitä tai lähtisi ratsastamaan. Tylsä hahmo! Toivottavasti ei aleta kehitellä romanssia hänen ja paljon nuoremman oloisen Curron välille. Jotain parempaa toivoisi pojalle.