La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36362)
On, muuten totta, että Cruzissa ja Romulossa on niin samanlaisia piirteitä, että voisivat olla sisaruksia😄
Minulla hävisi tekstitys tämän viikon toisessa jaksossa. Mikä on ongelma, osaako joku neuvoa?
Nytkö se Jana tulee raskaaksi?! 💞
Hah! Alonso hieroi Cruzin naamaan sen, että Manuel manipuloitiin naimisiin Jimenan kanssa!
Saletisti toi hiekkarannan pulloposti löytyy myöhemmin jossain kohdin sarjaa...
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että ei raskaana.
Oli niillä siellä rannalla parempi peti kuin kotona ja Manuel oli varannut syötävääkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Alonso on Curron isä, ovat Curro ja Manuel näin ollen veljeksiä. Alonso on aikoinaan rakastunut äitiin ja Manuel nyt tämän äidin tyttäreen. Kovasti ovat kaikki läheistä sukua toisilleen.
Melkoisen pienet on niiden piiritkin olleet. Pitkästyisin kuoliaaksi tuossa kartanossa. Ruoka tulee pöytään, vaatteet puetaan päälle ymv. Ei mitään elektroniikkaa jne. Naiminen on kävelyretkien lisäksi yksi harvoista iloista. Ei ihme, että sitä on harrastettu välillä muidenkin kuin vihityn puolison kanssa. Köyhillä on töitä sitten liiankin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Alonso on Curron isä, ovat Curro ja Manuel näin ollen veljeksiä. Alonso on aikoinaan rakastunut äitiin ja Manuel nyt tämän äidin tyttäreen. Kovasti ovat kaikki läheistä sukua toisilleen.
Melkoisen pienet on niiden piiritkin olleet. Pitkästyisin kuoliaaksi tuossa kartanossa. Ruoka tulee pöytään, vaatteet puetaan päälle ymv. Ei mitään elektroniikkaa jne. Naiminen on kävelyretkien lisäksi yksi harvoista iloista. Ei ihme, että sitä on harrastettu välillä muidenkin kuin vihityn puolison kanssa. Köyhillä on töitä sitten liiankin kanssa.
Joo en ihmettele että Alonsolle maistuu konjakki niin hyvin, mitäpä muuta tekemistä tuolla olisi kuin pelailla korttia pikku pöhnässä päivät pitkät.
Tosielämän aateliset kai kuitenkin kävi välillä jossain juhlissa ja tapasi alueen muita ihmisiä, varsinkin kun on naimatonta nuorisoa talossa noin paljon. Mutta toki se nyt ei tässä sarjassa ole ideana ja tulisi kalliiksi järjestää uusia lavastuksia ja näyttelijöitä joten kaikki pysyy kiltisti kartanossa.
Palvelusväki sentään käy välillä kylällä asioilla, mutta herrasväki nurisee kartanossa. Catalina taitaa olla ainoa, jolla on tehtäviä muuallakin. Ihmeen pitkään se Lorenzokin on viihtynyt nurkissa. Martinallakin luulisi käyvän aika pitkäksi. Curro sentään karkailee Ramonaa jututtamaan. Manuelin poistuminen pariksi päiväksi aiheuttaa jo kriisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, että ei raskaana.
Oli niillä siellä rannalla parempi peti kuin kotona ja Manuel oli varannut syötävääkin.
Siistiä, Jana piehtaroi meressä ja hiekalla eikä yhtään tahraa mekossa. Rannalla on aamiaiset ja päivälliset, Manuelissa ei ole tippaakaan markiisin verta. Jos Jana olisi raskaana, joutuisiko piikatyttö lapsi kainolossa mieron tielle?
Sallikaa muuten olla toista mieltä, älkää ajako täältä pois kuten toisaalla joku palstapoliisi määrää olemaan hiljaa tai hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään 8.7 ilmestyneissä jaksoissa ei ole tekstiä suomeksi????????
Katsoin juuri ja kyllä siellä oli teksti suomeksi. Areena pätkii, vaatiiko kirjautumisen?
Mä oon kuullut että sinne pitää kirjautua aina. Joskus auttaa kun laittaa ohjelman pois ja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri ja kyllä siellä oli teksti suomeksi. Areena pätkii, vaatiiko kirjautumisen?
Mä oon kuullut että sinne pitää kirjautua aina. Joskus auttaa kun laittaa ohjelman pois ja takaisin.
Kiitos, juuri niin olen tehnyt laittanut pois ja uudelleen. En halua kirjautua enää mihinkään, maksan Yle-veroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en ihmettele että Alonsolle maistuu konjakki niin hyvin, mitäpä muuta tekemistä tuolla olisi kuin pelailla korttia pikku pöhnässä päivät pitkät.
Tosielämän aateliset kai kuitenkin kävi välillä jossain juhlissa ja tapasi alueen muita ihmisi
Joo, se ois yksi vaihtoehto, että ottais "pieniä siivuja" päivän mittaan. Parempi sekin kuin ristipistotyöt tai nukenastioista teen/kahvin hörppiminen.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, juuri niin olen tehnyt laittanut pois ja uudelleen. En halua kirjautua enää mihinkään, maksan Yle-veroa.
Selaimessa voi katsoa Areenas kirjautumatta. Sovelluksiin pitää kirjautua. Mulle itselleni on ihan sama yks yle-vero sinne tai tänne, mä oon ihan tyytyväinen Areenaan.
Joskus suren niiden nuorten puolesta kun eivät lähde sieltä kartanosta. Tuollaista Cruzia jaksaisi katsella.
No ennen oli tietysti ennen. Ja muuten, joissakin kuninkaallisissa suvuissa on joskus naitu serkkuja oikeastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosielämän aateliset kai kuitenkin kävi väl
Joo, se ois yksi vaihtoehto, että ottais "pieniä siivuja" päivän mittaan. Parempi sekin kuin ristipistotyöt tai nukenastioista teen/kahvin hörppiminen.😂
Cruz pönöttää päivät pitkät jossain salongissa ristipistotyö kädessä, muut sentään käy joskus kävelemässäkin (jonkun muutaman sata metriä puutarhassa etanan vauhtia ja sitten takaisin). Ja miehet napsii niitä konjakkihörppyjä aika tiuhaan kaikki.
Pía on ollut suosikkihahmoja alusta saakka. Pía itki puolitoista kautta. Nyt on mukava että hänen annetaan nauraa keittäjien typerien juttujen vuoksi.
Täällä Tampereen tienoilla tekstitys näkyy.
Aloin juuri katsoa ensimmäistä osaa ensimmäisestä kaudesta ensimmäistä kertaa. Kadehtikaa! Voin tapittaa viikkoja putkeen.
Kartanossa on käynyt parturi; hyvin sopii Currolle ja Manuelille toi lyhyempi tukka.