Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (36362)

Vierailija
7201/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartanossa on käynyt parturi; hyvin sopii Currolle ja Manuelille toi lyhyempi tukka. 

Vierailija
7202/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, muuten totta, että Cruzissa ja Romulossa on niin samanlaisia piirteitä, että voisivat olla sisaruksia😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7203/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hävisi tekstitys tämän viikon toisessa jaksossa. Mikä on ongelma, osaako joku neuvoa?

Vierailija
7204/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se Jana tulee raskaaksi?! 💞

Vierailija
7205/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Alonso hieroi Cruzin naamaan sen, että Manuel manipuloitiin naimisiin Jimenan kanssa! 

Vierailija
7206/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saletisti toi hiekkarannan pulloposti löytyy myöhemmin jossain kohdin sarjaa...

Vierailija
7207/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että ei raskaana.

Oli niillä siellä rannalla parempi peti kuin kotona ja Manuel oli varannut syötävääkin.

Vierailija
7208/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Alonso on Curron isä, ovat Curro ja Manuel näin ollen veljeksiä. Alonso on aikoinaan rakastunut äitiin ja Manuel nyt tämän äidin tyttäreen. Kovasti ovat kaikki läheistä sukua toisilleen.

Melkoisen pienet on niiden piiritkin olleet. Pitkästyisin kuoliaaksi tuossa kartanossa. Ruoka tulee pöytään, vaatteet puetaan päälle ymv. Ei mitään elektroniikkaa jne. Naiminen on kävelyretkien lisäksi yksi harvoista iloista. Ei ihme, että sitä on harrastettu välillä muidenkin kuin vihityn puolison kanssa. Köyhillä on töitä sitten liiankin kanssa.

Vierailija
7209/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Alonso on Curron isä, ovat Curro ja Manuel näin ollen veljeksiä. Alonso on aikoinaan rakastunut äitiin ja Manuel nyt tämän äidin tyttäreen. Kovasti ovat kaikki läheistä sukua toisilleen.

Melkoisen pienet on niiden piiritkin olleet. Pitkästyisin kuoliaaksi tuossa kartanossa. Ruoka tulee pöytään, vaatteet puetaan päälle ymv. Ei mitään elektroniikkaa jne. Naiminen on kävelyretkien lisäksi yksi harvoista iloista. Ei ihme, että sitä on harrastettu välillä muidenkin kuin vihityn puolison kanssa. Köyhillä on töitä sitten liiankin kanssa.

Joo en ihmettele että Alonsolle maistuu konjakki niin hyvin, mitäpä muuta tekemistä tuolla olisi kuin pelailla korttia pikku pöhnässä päivät pitkät. 

Tosielämän aateliset kai kuitenkin kävi välillä jossain juhlissa ja tapasi alueen muita ihmisiä, varsinkin kun on naimatonta nuorisoa talossa noin paljon. Mutta toki se nyt ei tässä sarjassa ole ideana ja tulisi kalliiksi järjestää uusia lavastuksia ja näyttelijöitä joten kaikki pysyy kiltisti kartanossa. 

Vierailija
7210/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelusväki sentään käy välillä kylällä asioilla, mutta herrasväki nurisee kartanossa. Catalina taitaa olla ainoa, jolla on tehtäviä muuallakin. Ihmeen pitkään se Lorenzokin on viihtynyt nurkissa. Martinallakin luulisi käyvän aika pitkäksi. Curro sentään karkailee Ramonaa jututtamaan. Manuelin poistuminen pariksi päiväksi aiheuttaa jo kriisin.

Vierailija
7211/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että ei raskaana.

Oli niillä siellä rannalla parempi peti kuin kotona ja Manuel oli varannut syötävääkin.

Siistiä, Jana piehtaroi meressä ja hiekalla eikä yhtään tahraa mekossa. Rannalla on aamiaiset ja päivälliset, Manuelissa ei ole tippaakaan markiisin verta.  Jos Jana olisi raskaana, joutuisiko piikatyttö lapsi kainolossa mieron tielle?

Sallikaa muuten olla toista mieltä, älkää ajako täältä pois kuten toisaalla joku palstapoliisi määrää olemaan hiljaa tai hoitoon.

Vierailija
7212/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään 8.7 ilmestyneissä jaksoissa ei ole tekstiä suomeksi????????

Katsoin juuri ja kyllä siellä oli teksti suomeksi. Areena pätkii, vaatiiko kirjautumisen?

Mä oon kuullut että sinne pitää kirjautua aina. Joskus auttaa kun laittaa ohjelman pois ja takaisin. 

Vierailija
7213/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri ja kyllä siellä oli teksti suomeksi. Areena pätkii, vaatiiko kirjautumisen?

Mä oon kuullut että sinne pitää kirjautua aina. Joskus auttaa kun laittaa ohjelman pois ja takaisin. 

Kiitos, juuri niin olen tehnyt laittanut pois ja uudelleen. En halua kirjautua enää mihinkään, maksan Yle-veroa.

Vierailija
7214/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en ihmettele että Alonsolle maistuu konjakki niin hyvin, mitäpä muuta tekemistä tuolla olisi kuin pelailla korttia pikku pöhnässä päivät pitkät. 

Tosielämän aateliset kai kuitenkin kävi välillä jossain juhlissa ja tapasi alueen muita ihmisi

Joo, se ois yksi vaihtoehto, että ottais "pieniä siivuja" päivän mittaan. Parempi sekin kuin ristipistotyöt tai nukenastioista teen/kahvin hörppiminen.😂

Vierailija
7215/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, juuri niin olen tehnyt laittanut pois ja uudelleen. En halua kirjautua enää mihinkään, maksan Yle-veroa.

Selaimessa voi katsoa Areenas kirjautumatta. Sovelluksiin pitää kirjautua. Mulle itselleni on ihan sama yks yle-vero sinne tai tänne, mä oon ihan tyytyväinen Areenaan. 

Vierailija
7216/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suren niiden nuorten puolesta kun eivät lähde sieltä kartanosta. Tuollaista Cruzia jaksaisi katsella. 

No ennen oli tietysti ennen. Ja muuten, joissakin kuninkaallisissa suvuissa on joskus naitu serkkuja oikeastikin.

Vierailija
7217/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosielämän aateliset kai kuitenkin kävi väl

Joo, se ois yksi vaihtoehto, että ottais "pieniä siivuja" päivän mittaan. Parempi sekin kuin ristipistotyöt tai nukenastioista teen/kahvin hörppiminen.😂

Cruz pönöttää päivät pitkät jossain salongissa ristipistotyö kädessä, muut sentään käy joskus kävelemässäkin (jonkun muutaman sata metriä puutarhassa etanan vauhtia ja sitten takaisin). Ja miehet napsii niitä konjakkihörppyjä aika tiuhaan kaikki. 

Vierailija
7218/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pía on ollut suosikkihahmoja alusta saakka. Pía itki puolitoista kautta. Nyt on mukava että hänen annetaan nauraa keittäjien typerien juttujen vuoksi.

Vierailija
7219/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tampereen tienoilla tekstitys näkyy.

Vierailija
7220/36362 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin juuri katsoa ensimmäistä  osaa ensimmäisestä kaudesta ensimmäistä kertaa. Kadehtikaa!  Voin tapittaa viikkoja putkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä