La promesa-salaisuuksien kartano
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36320)
Vierailija kirjoitti:
Mistä Jana ja Maria sai ne naamiaispuvut ja tarvikkeet?
Sieltä kartanon varastoista mistä ne etsivät asuehdotuksia Margaritallekin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö nämä saa palkan työstään ja asunnon ruuan ei nämä ilmaiseksi työtään tee.
Mitä halusit sanoa tällä? Ei kai kukaan luule että palvelija tekee ilmaiseksi töitä?
Ensin en yhtään tykännyt Marhqritasta kun kohtelee tyttöään huonosti. Sitten se alkoi pistää Cruzille vastaan ja aloin vähän tykätä. Nyt sitten putosi tykkäuslistalta lopullisesti kun sehän on hirvee juoruämmä, joka yrittää vaan saada kaikki toisiaan vastaan. Varmaan haluaa tuhota Cruzin maineen, ymmärrän, mutta siinä kärsii muutkin. Sitten se kun ei kelvannut apu pelkältä tavalliselta peltotyöntekijältä. Hyi hitto mikä muija.
Ihme jos isäntä itse ei puutu Cruzin viemiin rahoihin , kaikkihan ei kuulunut kartanoon vaan marmeladoksen tekijöiden palkka oli maksamatta. On kyllä kiero ja liero markiisitar.
Vierailija kirjoitti:
Ihme jos isäntä itse ei puutu Cruzin viemiin rahoihin , kaikkihan ei kuulunut kartanoon vaan marmeladoksen tekijöiden palkka oli maksamatta. On kyllä kiero ja liero markiisitar.
Alonso on ihan nyhverö. Ainoa hyvä puoli on se, että se ok niin kiltti mutta ei ota vastuuta mistään, eikä missään asiassa ole vaimoaan vastaan. Jotenkin alkaa jo ärsyttämään koko ukko.
Mulla jo toinen viikko menossa kun alkoi Promesa tympiin. Olen vasta yhden jakson uusista katsonut. Luen palstaa ja yritän saada intoa,sarjahan on hyvä. Onko muille käynyt näin ikävästi,tuntuu kuin olisi rakkaus-suhde viimeisillään. Minua on petetty,en ole koskaan ollut Promesalle ainoa...:-)
Vierailija kirjoitti:
Mulla jo toinen viikko menossa kun alkoi Promesa tympiin. Olen vasta yhden jakson uusista katsonut. Luen palstaa ja yritän saada intoa,sarjahan on hyvä. Onko muille käynyt näin ikävästi,tuntuu kuin olisi rakkaus-suhde viimeisillään. Minua on petetty,en ole koskaan ollut Promesalle ainoa...:-)
Tuntuu siltä, että tätä sarjaa ei ole kirjoitettu alusta loppuun selkeäksi kokonaisuudeksi, vaan tarinaa rönsytetään sinne tänne ja juttu paisuu kuin pullataikina. Suuri rakkaustarina hajoilee ja välillä yrittää kurkotella pintaan ja kostoa ei ole näköpirissä.
Romulo jatkaa tehtävässään sairastettuaan keuhkojaan jonkin aikaa.Mikäs sairastaessa kun on Jana hoitamassa😄Mauro on kerennyt lähteä kartanosta ennenkuin Leonor saapuu.
VOISITKO LOPETTAA SPÄMMÄÄMISEN!
Kuka vaan voi käydä katsomassa etukäteen, mutta olisi kiva että tämä keskustelu menisi Areenan tahdissa.
Romulun tulisi tunnustaa olevansa sairas. Ihan hullua kun ei asiaa tuo esiin oikealla tavalla. Nyt tietty lääkäri in pois, mutta onhan jokapaika hana paikalla:).
Vaihtuiko jossain vaiheessa käsikirjoittaja? Oli jotenkin kiehtovampi aijemmin. Nyt mukaelee mitä tyypillisimmin ns. saippuasarjaa.
Uusi hovimestari on komein mies sarjassa, mitenköhän hänen juonensa kehittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun heitä ei tunnistettu, että kartanon naamiaisvaatteet, kuka käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun heitä ei tunnistettu, että kartanon naamiaisvaatteet, kuka käyttää?
Nythän sä pähkinän heitit. Ei näissä sarjoissa tarvitse noin tarkkaan pohtia asioita. Kyllähän vieraat oli oikeasti tunnistettavissa ja osa vaatteista ehkä myös. Täytyy vain nyt katsella asioita ns. "elokuvalasit" päässä.
Harmittaa kun hyvin alkanu sarja pilattu amatöörimäisellä käsikirjoituksella. Sekavia sotkuja siellä täällä, mitään ei selvitetä loppuun saakka, kaikki jää avoimiksi ja uutta draamaa pukkaa kokoajan. En tykkää. Esim toisessa espanjalaisessa sarjassa Gran Hotelissa oli johdonmukainen ja selkeän koukuttava juoni, La Promesassa ei päätä eikä häntää. Seurailen myös Espanjassa menevien jaksojen tapahtumia, jotka ovat monta kuukautta edellä, näyttää että sama meno jatkuu, joten taitaa jäädä katsomatta loppuun tämä. Potentiaalia olis ollut kyllä, mutta ilmeisesti budjetti rajallinen, kun meni tuollaiseksi saippuahötöksi koko sarja
Vierailija kirjoitti:
Romulo jatkaa tehtävässään sairastettuaan keuhkojaan jonkin aikaa.Mikäs sairastaessa kun on Jana hoitamassa😄Mauro on kerennyt lähteä kartanosta ennenkuin Leonor saapuu.
VOISITKO LOPETTAA SPÄMMÄÄMISEN!
Kuka vaan voi käydä katsomassa etukäteen, mutta olisi kiva että tämä keskustelu menisi Areenan tahdissa.
Rauhoitu nyt hyvä ihminen,ei tämä nyt niin vakavaa ole.Älä tule tänne lukemaan viestejä,jos olet niin herkkä.Kilauta kaverille ja jutelkaa hänen kanssa tapahtumista😅
Vierailija kirjoitti:
Vaihtuiko jossain vaiheessa käsikirjoittaja? Oli jotenkin kiehtovampi aijemmin. Nyt mukaelee mitä tyypillisimmin ns. saippuasarjaa.
Mukaelee? Tämähän ON saippuasarja.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun hyvin alkanu sarja pilattu amatöörimäisellä käsikirjoituksella. Sekavia sotkuja siellä täällä, mitään ei selvitetä loppuun saakka, kaikki jää avoimiksi ja uutta draamaa pukkaa kokoajan. En tykkää. Esim toisessa espanjalaisessa sarjassa Gran Hotelissa oli johdonmukainen ja selkeän koukuttava juoni, La Promesassa ei päätä eikä häntää. Seurailen myös Espanjassa menevien jaksojen tapahtumia, jotka ovat monta kuukautta edellä, näyttää että sama meno jatkuu, joten taitaa jäädä katsomatta loppuun tämä. Potentiaalia olis ollut kyllä, mutta ilmeisesti budjetti rajallinen, kun meni tuollaiseksi saippuahötöksi koko sarja
Saippuahöttöä tää onkin. Varmaan sekä budjetti että kuvaustahti vaikuttaa siihen, ettei kaikkiin "pikkujuttuihin" kiinnitetään niin huomiota.
En ymmärrä, miksi Catalina (Alonson luvalla) ei muka voi maksaa hillontekijöiden palkkoja kartanon varoista. (Kerta Cruz varasti hillorahat, olisi Alonson velvollisuus korvata varkaus edes osittain, jos kokonaan ei pysty.) Ei ole uskottavaa, että kartanon rahat eivät riittäisi hillontekijöiden vaatimattomiin palkkoihin, jotka olisivat vain pieni lisä kaikkiin muihin juokseviin kuluihin (kartanon henkilökunnan palkat, ruokaostokset jne.)
Manuelin käytös Jimenaa kohtaan on todella kurjaa. Toki Jimena on kiero jne, mutta kyllä Manuel varmasti tietää tämän rakastavan häntä.
Itse alan olla aika kaput koko sarjan kanssa. Sama kuin katsoisi jotain salattua elämää, kuka kenen kanssa mitä, loputtomasti, nyt kun tapahtuu se tyypillistä yliampuvaa saippuaoopperaa: kauhkotauti, kadonnut poika haluaa yhteyttä äitiinsä. Aviossa oleva mies läähättää nuorta naista, nuori nainen on imarreltu ja uskoo tässä se on, seikuinen rakkaus.. Juonia, juomista, ilkeyttä...