Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (36379)

Vierailija
5981/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jana alkaa pikku hiljaa ärsyttämään. Koko ajan työntämässä lusikkaansa joka soppaan, jopa väkisin meinasi mennä "auttamaan" Aapelia Jimenan keskenmenossa. 

Martina saisi häipyä kähisemästä ja pillittämästä, alkaa hänenkin seuraamisensa mennä raskaaksi. Samoin Pian naaman vääntely.

Paula Losada on upean näköinen, kaunein nainen sarjassa. Paras näyttelijä Cruzin ja kapteenin lisäksi.

"Paula Losada on upean näköinen, kaunein nainen sarjassa. Paras näyttelijä Cruzin ja kapteenin lisäksi."

Lol eikä ole. Sarjan kaunein nainen on Catalina.

Luulis että ihmiset jo tajuaa että mielipiteitä on erilaisia. Mun mielestä molemmat on kauniita. 

Ovat kyllä. Mutta Paula Losadalla on uskomattomat hiukset (kun vapaana) ja muutenkin jotenkin epätavanomaisen kaunis. Kävisi mallista.

Ei sillä on ohuet huulet ja rumat hampaat. 

Vierailija
5982/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petran veli on ärsyttävän nössö. Koko olemus huokuu sellaista "anteeksi, että olen olemassa"-asennetta. Seisookin aina vähän hartiat kasassa, pää kumarassa vaikka olisi ihan palvelusväen kesken. Ei ihme, että Petra pystyy kusettamaan sitä kaikessa, mennen tullen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5983/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta puheen ollen. Jana hiukset valtoimenaan on kyllä kaunis näky. Joskus Manuelin haaveissa loikoili sängyssä hiukset auki.

Vierailija
5984/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petran veli on ärsyttävän nössö. Koko olemus huokuu sellaista "anteeksi, että olen olemassa"-asennetta. Seisookin aina vähän hartiat kasassa, pää kumarassa vaikka olisi ihan palvelusväen kesken. Ei ihme, että Petra pystyy kusettamaan sitä kaikessa, mennen tullen.

Olisi kiva, jos nähtäisiin jonkinlainen kasvutarina, kun veli hoksaa että Petralle markiisitar on kaikessa ykkönen.

Vierailija
5985/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös melkoisen tuollainen "anteeksi, olen olemassa" - tyyppi. Joten tuttu tyyli minulle.

Vierailija
5986/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felicianoa esittävä kaveri näyttelee osaansa  ihan hyvin. Siinä hän on muun palveluskunnan ja siskonsa välissä elämänsä ensimmäisessä kunnon työpaikassa ja yrittää ymmärtää, mistä päin "tuulee" milloinkin.

Vierailija
5987/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Losada on erittäin kaunis:

https://www.vemostv.com/noticias/9705/la-promesa-paula-losada-actriz-pe…;

https://www.vemostv.com/noticias/10226/actores-la-promesa-fiesta-15-ani…

-- hyvin osaa kyllä esittää nyrpeää Jimenaa ja stailauksella vielä onnistuneesti korostettu hahmoa. 

Vierailija
5988/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feliciano naulasi arkkunsa, antoi sen hillolaskipurkkitilauksen Petralle,eli taas petti muut ja teki niin kuin ilkeä Petra käski.

Feliciano vielä luottaa Petra-siskoonsa. Nytkin Petra kovin uskottavasti keksi olevansa jonnekin menossa ja voivansa viedä kirjeen samalla. Mikä siinä auttaa muu kuin luottaa. Ehkäpä Feliciano kohta huomaa siskonsa kierouden.

Luulen, että Feliciano vie tilauksen itse, ja Petra kihisee kiukusta.

Jospa hän muistaisi Teresan kanssa käymänsä keskustelut ja lupauksensa?

Vierailija
5989/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oli ihana kuulla että Manu passittaa Himena-Jimpun eri huoneeseen. Pelkäsin nimittäin minäkin että alkaa Jimpun kanssa tosissaan lasta veivaamaan,kauniisti sanottuna rakastelemaan. Kiitos!

Vierailija
5990/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-- hyvin osaa kyllä esittää nyrpeää Jimenaa ja stailauksella vielä onnistuneesti korostettu hahmoa. 

Catalina on nätimpi livenä. 

Vierailija
5992/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluaisin Cruzin tekojen paljastuvan, niin silloin lähtisi sarjan yksi kantavista voimista.

Kokeneempien mäyttelijöiden suorituksia on ilo katsoa. Cruz, Margarita ja moni muu. Nautin pelijaksosta, kun Lorenzo jäi nuolemaan näppejään.

Muutaman sivun luin teidän kommentteja. Ihmettelen vaan, ettekö huomaa syy- seuraussuhdetta? Jokainen toki katsoo omalla tavallaan, mut silti.

Tulevissa jaksoissa tullaan näkemään upeita roolisuorituksia. Pysykää vaan mukana.

Nyt lähdenkin Vera Stanhopen seuraan. Tykkään

Mitä tarkoitat syy ja seuraussuhteella tän sarjan kohdalla? Mä oon myös sitä mieltä että Cruz on olennainen osa promesaa mutta silti olis niin kiva kun se jäisi edes jostain kiinni. Ja Alonso lakkaisi palvomasta sitä ja avaisi silmänsä. 

Vierailija
5993/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tylytetään ja väheksytään koko ajan. Itse olen koulukiusattu, kyllä se aika kumaraan vetää. 

Vierailija
5994/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat kauniita kivasti aivan eri tavalla; tämä tekee heidän kauneudestaan mielenkiintoista

Vierailija
5995/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ovat kauniita kivasti aivan eri tavalla; tämä tekee heidän kauneudestaan mielenkiintoista

Kaikki ovat nättejä.

Paula Losada on ehkä hieman laihaläski, ja se saa hänet näyttämään kovin hennolta.

Vierailija
5996/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jana on kaunein. Cruz on upea aikuinen nainen. Yksikään mies ei ole komea

Vierailija
5997/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jana on kaunein. Cruz on upea aikuinen nainen. Yksikään mies ei ole komea

Eli sarja on täynnä upeita naisia ja tylsännäköisiä miehiä.

Vierailija
5998/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens maanantaina Jimena kuolee pois

Vierailija
5999/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Losada on ehkä hieman laihaläski, ja se saa hänet näyttämään kovin hennolta.

Balettitanssijat on harvemmin laihaläskejä... 

Vierailija
6000/36379 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluaisin Cruzin tekojen paljastuvan, niin silloin lähtisi sarjan yksi kantavista voimista.

Kokeneempien mäyttelijöiden suorituksia on ilo katsoa. Cruz, Margarita ja moni muu. Nautin pelijaksosta, kun Lorenzo jäi nuolemaan näppejään.

Muutaman sivun luin teidän kommentteja. Ihmettelen vaan, ettekö huomaa syy- seuraussuhdetta? Jokainen toki katsoo omalla tavallaan, mut silti.

Tulevissa jaksoissa tullaan näkemään upeita roolisuorituksia. Pysykää vaan mukana.

Nyt lähdenkin Vera Stanhopen seuraan. Tykkään

Mitä tarkoitat syy ja seuraussuhteella tän sarjan kohdalla? Mä oon myös sitä mieltä että Cruz on olennainen osa promesaa mutta silti olis niin kiva kun se jäisi edes jostain kiinni. Ja Alonso lakkaisi palvomasta sitä ja avaisi silmänsä. 

Minua puolestaan surettaa ajatus siitä miltä Alonsosta ja Catalinasta tuntuisi kuulla Gruzin tappaneen Tomasin. Alonso varsinkin säälittävä jo etukäteen, jos näin käy, että saisivat tietää.Catalina ei Gruzista tykkää nykyiselläänkään. Toki harmihan sekin on, jos rouva pääsee kaikesta kuin koira veräjästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme