La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (39803)
Vierailija kirjoitti:
IG:ssa kuvia Arturo Sancho Garnigasta(Manuel) vaimonsa kanssa.Arturo sai mainetta ja kunniaa jonkun palkinnon kera,hyvästä näyttelijätyöstä tietenkin
Netissä on kahta tietoa Arturosta liittyen lapsiin: toisaalla kerrotaan, että hänellä olisi jo noin 15-vuotias poika, toisaalla puolestaan, että hänen poikansa olisi noin nelivuotias.
Sanoiko Gregorio tosiaan Píalle, että älä jätä minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angelan itkunäyttely ei oikein onnistu kuin hetkittäin. Manuel on jäänyt nyt jotenkin taka-alalle. Vera on tehnyt roolitäyskäännöksen. Leocadia on vakuuttava pahuutensa pienissä merkityksellisissä kasvojen mikroilmeissä. Kovettunut ja kivettynyt, kuten Petrakin joka on roolissaan ihan huikea.
Ei vakuuta, ei.
Cruz ei ikinä näyttänyt sydämelliseltä, eikä lämpimältä, vaan näytti todellisen kylmän itsensä joka hetki. Leocadia taas osaa näyttää lämpimältä, vaikkei oikeasti ole.
Juuri siksi Leocadiaa on mukava seurata kun pystyy olemaan kuon kameleontti, ilmeet ja puheet vaihtuu samantien kun tilanne niin vaatii. Kaikki asiat kuitenkin palvelevat vain yhtä tarkoitusta minä itse keinoja kaihtamatta otan mitä haluan ja kostan tarvittaessa. Cruz oli kaunis mutta eleetön enimmäkseen oikein sopiva markiisitar. Menneisyys hänelläkin pikimusta. Saisi tulla selvittämään tämän sotkun osaltaan joskus.
Cruz ei ikinä näyttänyt sydämelliseltä, eikä lämpimältä, vaan näytti todellisen kylmän itsensä joka hetki. Leocadia taas osaa näyttää lämpimältä, vaikkei oikeasti ole.