Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (39327)

Vierailija
39321/39327 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan Leocadian tekemiset. Hän on tämä  sarjan päähenkilö ja veturi. Muut vain täytettä. 

Vierailija
39322/39327 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa enemmän, miten muut pärjäävät tuon hirmunaisen kanssa. Yläkerranväkeä koettaa poistaa yksi kerrallaan ja palvelusväkeä kurittaa, jotta löisivät hanskat tiskiin. Jokin suuri suunnitelma hänellä on, mutta vastavoimaakin löytyy, kunhan hoksaavat kunnolla, eukon aikomukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39323/39327 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nähnyt Laocadia autossa, vaikka katsoin kohdan 2 kertaan. Missä vika lienee?

Vierailija
39324/39327 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en nähnyt Laocadia autossa, vaikka katsoin kohdan 2 kertaan. Missä vika lienee?

Leocadia oli piilossa kuomun takana ja nousi autosta, kun Catalina oli viety pois paikalta.

Vierailija
39325/39327 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballestero on pahasti luonnevikainen, nauttii kun saa oikein sielunsa kyllyydestä nöyryyttää henkilökuntaa.  Ehkä on itse jossain kohtaa joutunut nöyryytettäväksi ja kostaa nyt huolella viattomille.  Miten pahana  pitää sitten sen, kun Leocadia ei päästä herraa sänkyynsä, vaikka toinen olisi jo valmiina hypäämän petiin. Uskon, että Ballesterolla on myös luurankoja kaapissa ja niistä tietää vain Leocadia.

Vierailija
39326/39327 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan talon väki tajuaa että Leocadian  tultua ongelmat alkoivat .

Vierailija
39327/39327 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset jaksot katsoin' kirjaa lukien tai kännykästä uutisia. Tarvii katsoa silloin, kun kiltimmät äänet kuuluu. Alakerran väki kyllä kertoo yläkerran teot ja puheet. Currokin siellä 😚

Ballesteros tuo mieleen nuoruusajan työn ravintolassa. Päällikkö oli samanlainen vallankäyttäjä kuin B. Ja yhtä kova huutamaan. Huusi mullekkin, mutta pidin pintani. Kestin 4 kk.

Vierailija
39328/39327 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi markiisikin voinut soittaa paroonille kun tiesi erimielisyydet, siis Cataliinasta, Martina sentään soitti. Mitta alkaa olla täynnä tuota saamatonta miestä, joka hyssyttelee kaikkea ja kaikessa oman etunsa tähden. 

Kun Leo on koko ajan läsnä ja estää että otetaan selvää asiasta.

Oleskeleehan Alonso joskus yksinkin eikä LeoC seurassa. Yötkin vielä erillään.

Ei yöllä voi näitä asioita selvittää eikä soittaa kellekään.

Ei 😁 tietenkään yöllä mutta päivällä. Onhan A-lonzollakin omaa aikaa eikä istu LCn kanssa käsi kädessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä