La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (35095)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Lisandro palaa enää kartanoon?
Saattaa hyvinkin palata, mutta minä kyllä kaipaan kersantti Burdinaa yllätysvierailulle kartanoon.
Mieluummin Burdi-boy kuin Lisandro
Vierailija kirjoitti:
Tuo Simonan elämää arvosteleva kirjoittaa varmaan omasta kokemuksesta. Eihän sitä koskaan tiedä, minkälaisen miehen matkaan lähtee. Alku voi olla hyvä, mutta tilanne muuttuu, kun lapsia tulee.
Se onko aina naisen syy jos mies muuttuu?
5
Martinasta on tehty rasittava huokaileva itkupilli kun mieli seikkailee Jacobon ja Adrianon välillä. Se hemmetin yksi suukko Adrianolle ja tunnustus Jaakolle että jotain herra Xää on suudeltu sekoittaa pään. Tätä nyt koko ajan pidetään vireillä 🤨
Kersantti Burdina on niin ihku.
Vierailija kirjoitti:
Siinä keittäjässä ei muuta erilaista ollut kuin avoin paneskelu. Promesassa ei peitot ole heiluneet kuin joku olisi täällä kaivannut. Mutta kuitenkin pisteet tälle sarjalle.
Minä aikanaan kaipasin hieman erotiikkaa Promesaan, siis en paneskelua vaan erotiikkaa. Sitä sittemmin pikku annoksissa tarjottiin. Olenko ainoa jonka mielestä erotiikka ei ole pelkkää paneskelua. Erotiikka on aina ihanaa kun taas paneskelu ei.
Lore haisteli ja hiplasi sikaria. Ei saanut tulta laitettu ja kunnon savuja. Nykyaikako esti näyttämästä. Kartanossa oli sentään tupakkahuonekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imelä Simona 🙄 Pitääkö kaikkien hahmojen olla laskelmoivia piruja. Ystävällisyys ja auttava luonne on harmillista?
Tässä sarjassa onkin liikaa pahoja ihmisiä ja pahuutta. Nuo hyvikset ovat niitä, joiden vuoksi sarjaa edes haluaa seurata. Toivoisi vaan, että osaisivat myös jo lopettaa sarjan. Tuntuu kyllä epätodennäköiseltä, että jaksaisi enää viidettä kautta seurata. Mahtaako olla edes muita hahmoja kuin Romulo, joka jättää sarjan hyvissä merkeissä.
Eikös pappi myös jätä tavallaan hyvissä merkeissä kun rakastui? Ja rakkaus menee perästä.
Tavallaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Lore haisteli ja hiplasi sikaria. Ei saanut tulta laitettu ja kunnon savuja. Nykyaikako esti näyttämästä. Kartanossa oli sentään tupakkahuonekin.
Ja Lisandro oli polttelevinaan piippua.
Simonaa saa täällä arvostella mutta annas jos sanot sanankin Mariasta niin heti poistetaan 🤣. Toivottavasti moottoriturpa Maria lähtee sarjasta, liian pitkään saanut katsella sitä. Meni lörpöttelyllään pilaaman Janan ja Manuelin häät. Jana ehkä eläisi jos plan A olis toteutunut.
Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Simonaa saa täällä arvostella mutta annas jos sanot sanankin Mariasta niin heti poistetaan 🤣. Toivottavasti moottoriturpa Maria lähtee sarjasta, liian pitkään saanut katsella sitä. Meni lörpöttelyllään pilaaman Janan ja Manuelin häät. Jana ehkä eläisi jos plan A olis toteutunut.
Ja siellä myyntireissulla piti Adrianolle juoruta Catalinan raskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Catalina poistuu sarjasta vai muistanko väärin mitä on vihjattu? Ja miten käy lapsille? Aika outo käänne jos on totta. Vai oliko kyseessä joku muu.
Poistuu kai tämän kauden lopulla. Harmi. Roolissa ei kai haasteita enää. Vehkeilyjen ja kiristyksen tuloksena. Jos vaikka kreivi Pelayo majoittaisi taas tytön kun ilmestyy ovensa taakse nukkumaan. No, leikki leikkinä. Monien ihailema Campuksen kreivi Adriano jatkaa lastenhoitoa. Apulaisinaan Martina ainakin.
Olen tykännyt Catalinasta mutta hyvä kun ainakin joksikin aikaa poistuu, hänen kalkattava äänensä joskus vaan tympii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kuolla nauruun, kun María Fernández julistaa olevansa luottamuksen arvoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokkaerot näkyvät tässä hyvin. Ei voi köyhä rakastaa rikasta eikä päinvastoin.
Kyllä voi.
Mahtoiko olla luokkaero vai yksinkertaisuus Adrianon saapastelu kuraisilla housuilla ja kengillä kohti yläkerran makuutiloja. Lapsille se opetetaan ja joskus jopa muistavat, innostuksesta tärkeän asian kertomiseen on joskus kiire...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kuolla nauruun, kun María Fernández julistaa olevansa luottamuksen arvoinen ihminen.
Sama 🤣
Cruz varmasti nauttisi siitä, jos Leocadia päätyisi aikanaan hänen kanssaan samaan selliin.
Vierailija kirjoitti:
Janaan palatakseni, Manuel halusi hänet Jimenaa hoitamaan ja Jimena itse halusi Janan mm. hieromaan. Janalla oli hoitajan ja hierojankin taitoja ja niin Manuel kuin Jimenakin tiesivät tämän. Jana oli palvelijana kartanossa ja teki, mitä pyydettiin ja käskettiin. Toinen nainenhan hän tietysti oli, mutta Manuelin todellisen rakkauden kohde kaiken aikaa ja Manuel Janan. Ei tarvinnut Manuelia mitenkään vongata.
Miksi sitten kutsuisit sitä Janan kissa&hiiri-leikkiä jolla Manuelia härnäsi / kiusasi / kiihotti jne.
Ennen aina odotin tätä sarjaa ja tykitin maanantaisin kaikki putkeen. Sen jälkeen kun Jana ja Cruz astuivat takavasemmalle niin koko sarja lässähti, juonikuvioissa ei päätä eikä häntää es Lopen ja Curron timanttisekoilut, yhden hupakon penkillä nukkumiset, Manuelin jatkuva masennus jne. Hyvä jos saan viime aikoina sunnuntaihin mennessä katsottua kaikki 5 jaksoa, usein en.
Minä en Cruzista uutisia kaipaa, hänet saimme elää loppuun.