La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27820)
Youtuben La Promesa -videoiden perusteella Espanjan aikataulussa osa rikoksista alkaa selvitä. Espanjalaiset kommentoijat ovat tyytyväisiä, että jotain selviää.
Vierailija kirjoitti:
Juonenpaljastuksista tykkään joo, mutta jospa Janan kuolema tulisi yllätyksenä, niin mitenkähän reagoisimme.
Se oli kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juonenpaljastuksista tykkään joo, mutta jospa Janan kuolema tulisi yllätyksenä, niin mitenkähän reagoisimme.
Se oli kauheaa.
Samaa mieltä, suorastaan järkyttävää. Parempi tietää, niin voi hypätä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kauheaa.
No ei minua siinä muu järkyttänyt kuin samalla kuoli syntymätön lapsi.Lapsen kuolema on aina iso asia vaikka tässä keksitty juoni onkin. Sitä en voi antaa anteeksi kässärin laatijalle.😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kauheaa.
No ei minua siinä muu järkyttänyt kuin samalla kuoli syntymätön lapsi.Lapsen kuolema on aina iso asia vaikka tässä keksitty juoni onkin. Sitä en voi antaa anteeksi kässärin laatijalle.😠
Lapsen äidin kuoleman ei siis niin väliä, kunhan lapsi selviäisi. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Elämättömän elämän katkeroittamat ja kateelliset vanhat naiset narisee kuivuuttaan.
Vaikuttaa pikemminkin siltä, että joku tai jotkut vähän nuoremmat naiset(?) täällä purkaa pahaa oloaan. Säälittävää!
La Promesan vastine Netta Etukenolle?
Joo kyllä terapiaan nyt vähintään on mentävä, kun saippuaoopperassa raskaana oleva nainen kuolee! 😂😅
Onko tämä siipeilijä, Angela pääosassa nykyään? Jatkuvasti näytetään pulputtamassa jonkun kanssa. Vastenmielinen nainen, kuten äitinsäkin. Ricardo,Santos ja Ana, rasittavaa jauhamista.Tylsäksi on muuttunut sarja.
Mitäs pahaa siinä on jos kuolemalla on tarinoissakin minulla tietty arvotus. Älä nyt pelihousujasi tästä revi. Mielipide-eroja on kaikessa sallittava.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siipeilijä, Angela pääosassa nykyään? Jatkuvasti näytetään pulputtamassa jonkun kanssa. Vastenmielinen nainen, kuten äitinsäkin. Ricardo,Santos ja Ana, rasittavaa jauhamista.Tylsäksi on muuttunut sarja.
Taitaa Leocadia ja tyttö vähitellen vallata koko tarinan. Cruz ja Jana raivattiin pois niin noi sitten pääosaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria ei ole yksinkertainen. Hän on tunteva ihminen. Juuri sellainen nuori rakastunut,niinkuin me kaikki vanhat aikanaan. Voi niitä aikoja🥰
Ai, onko vanhukset olleet noin päällekäyviä myös Suomessa aikoinaan. Ilmankos syntyvyys oli suurta. Tosin Maria ei ole vielä päässyt niin pitkälle.
Tota noin, tupsahti mieleen kun Mariaa täällä monisanaisesti tyrkyksi parjataan, niin eikös Janakin melkoinen tyrkky sinkkiämpärinsä kanssa ollut. Jatkuvasti oli asiaa hangaariin, ei juurikaan sattunut käymään silloin kun Manuel ei ollut paikalla.
Offrez moi. À une personne à qui vous tenez.
Minusta on niin mukavaa, kun Martina ottaa introssa yhden Curron heittämistä pelikorteista itselleen kirjanmerkiksi.
No mutta, näitä hattuun nyt vain.
Catalina Lorenzolle: "Pitääkö teidänkin kommentoida?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen vähän Jana ja Manuel viettävät aikaa yhdessä. Oikein ihmettelen, että mitä Manuel touhuaa päivät pitkät nyt kun hänellä ei ole lentokonetta. Ikävää, että Jana joutuu viettämään aikaa omassa huoneessaan tekemättä mitään järkevää.
Juuri sen takia Marian ja Samuelin ihanasti alkanut ihastuminen toi Promesaan suloista nuorta rakkautta. Jana ja Manuel ovat kuin vanha aviopari, jo hieman väsähtäneitä lempeitä kumppanuksia.
Minulle tulee valitettavasti mieleen aikuisen miehen ja nuoren tytön välinen suhde. Mutta minä olenkin vanha, kuiva, kärttyisä akka, joten se varmaan selittää asiaa.
Niin olen kohta minäkin mutta on niin suloista nähdä nuorta rakkautta, Maria ja Samuel onnistuvat antamaan nuoren rakkauden monivivahteisen tunnelman, myös rakkaudentuskan. Vieläkö muistat, minulta tuo tunne ei unohdu koskaan.
Vierailija
Tota noin, tupsahti mieleen kun Mariaa täällä monisanaisesti tyrkyksi parjataan, niin eikös Janakin melkoinen tyrkky sinkkiämpärinsä kanssa ollut. Jatkuvasti oli asiaa hangaariin, ei juurikaan sattunut käymään silloin kun Manuel ei ollut paikalla.
No enpäs tuollaista ole tullut ajatelleeksi. Voi olla että vaikka taloudenhoitaja määräsi päivälle tietyt työt niissä oli mahd. itse niiden järjestystä muutella.
Mutta noihin aikoihin Manuel oli hyvin paljon koneen rakennusprojekteissa. Ehkä ei paljonkaan voinut vältellä samanaikaisuutta.
Tai nai kenet haluat, mutta muuta kauas, rakenna elämäsi muualle.