La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31441)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä se tykkään Marcelosta päivä päivältä yhä enemmän.
Niin minäkin, se entinen lapsellisuus ei enää häiritse tippaakaan. Kunnon kaveri hän on.
Hyväsydäminen ja yritteliäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä se tykkään Marcelosta päivä päivältä yhä enemmän.
Ei saa oikein tuntumaan mitä tyyppi hän on. Jotenkin lapsellinen kyllä
Hui täällä on joku tuossa on jalat..Siellä salakäytävässä olivat ja hämähäkistä parkui 🤣
Hämähäkit ovat joillekin sama kauhistu kuin itselleni käärmeet. Ymmärrän pelonsekaisen kauhun täydellisesti, myös aikuisella.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt on, kun La Promesa on yhtäkkiä muuttunut RTVE Playssä maksulliseksi? Pitäisi muka ostaa katseluoikeus, mutta RTVEn sivuilla nimenomaan sanotaan, että voit katsoa La Promesaa ilmaiseksi. Olen katsellut sarjaa VPN-yhteydellä silloin tällöin, lähinnä ylläpitääkseni kielitaitoa. Muita ohjelmia pystyy näköjään katsomaan, vain jotkut sarjat ovat maksullisia.
Jos olet espanjankielen taitaja niin olisitko kiltti ja hieman enemmän avaisit tuota jonkun lähettämää videota, oma kielitaitoni ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän Jana tiesi olevansa raskaana? Olisiko vasta pari viikkoa kulunut häistä.
Kyllä sen tietää/tuntee aika pian. Tosin muistaisin, että Janan raskaus on alkanut jo ennen häitä.
Onkohan siellä rannalla kuhertelulla saatu alku raskaudelle. Romanttinen asia jos niin on.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan siellä rannalla kuhertelulla saatu alku raskaudelle. Romanttinen asia jos niin on.
Rannalla kuhertelusta on jo vuosia aikaa. Raskaaksi tullut noin pari kuukautta ennen häitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs nyt on, kun La Promesa on yhtäkkiä muuttunut RTVE Playssä maksulliseksi? Pitäisi muka ostaa katseluoikeus, mutta RTVEn sivuilla nimenomaan sanotaan, että voit katsoa La Promesaa ilmaiseksi. Olen katsellut sarjaa VPN-yhteydellä silloin tällöin, lähinnä ylläpitääkseni kielitaitoa. Muita ohjelmia pystyy näköjään katsomaan, vain jotkut sarjat ovat maksullisia.
Vemos tv näyttää vielä ilmaiseksi eikä märise edes kun estää mainokset, käytössä espanjan vpn
Vierailija kirjoitti:
Mistähän Jana tiesi olevansa raskaana? Olisiko vasta pari viikkoa kulunut häistä.
Viikko sitten menivät naimisiin, niin sanoivat vanhuspariskunnalle.
Kyllä oli aika erikoinen tilanne se kun Manuel ilmoitti perheuutisen. Onneksi lopulta vain 3 ei halunnut hyväksyä.. Ilmeet oli kyllä hauskaa seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vemos tv näyttää vielä ilmaiseksi eikä märise edes kun estää mainokset, käytössä espanjan vpn
Katsotko Suomesta vai Espanjasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta.
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Ángela ja Curro ovat niin samannäköisiä, että he voisivat olla vaikka sisaruksia keskenään.
Mun mielestä Angela ja Manuel ovat vielä enemmän samannäköisiä. Kun keskustelivat Leocadian kanssa kolmistaan, niin näytti kyllä siltä kuin olis äiti ja äidin aikuiset lapset....
dailymotion.com myös on hyvä. Sinne lataavat tosi pian uutta matskua.
Hmm. Alakaa tippua vihjeitä siitä, että Lorenzolla ja Leocadialla on ollut sutinaa joskus ammoisina aikoina. Veikkaan, että Lorenzo on Angelan isä, mutta Lorenzo ei tiedä tätä.
Kummallisia loisia papit olleet. Talossa uskonto ei näkyvästi ole arvossaan. Siitä ei puhuta. Edes Petra ei rukousnauhaa sormeile enää. Se köyhien asuntotoiminta ja ruokatarjoilu pitää salata, mikä lie syy. Luulisi olevan yleisesti hyväksyttyä heikoimpien apu.
No nyt sitten Martinakin löytyi --pussailemasta jonkun häiskän kanssa samoissa pippaloissa, missä Curro ja Angela myös oli.
Sanoiko Leo pitäneensä sylissään Curroa kun oli vauvana. Äpäräksi sanoi. Onko siis tietoinen Alonson syrjähyppelystä,?
Jana on tullut raskaaksi ehkä sillä vierailulla siellä Manuelin kaverin talossa. Siitä ei taida olla kovin kauan aikaa. Nyt vasta Jana sen sitten kertoo, ja ei ensin miehelleen, vaan häämatkalla vanhalle rouvalle ja sitten veljelleen ja sitten vasta Manuelille.
Niin minäkin, se entinen lapsellisuus ei enää häiritse tippaakaan. Kunnon kaveri hän on.