La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31458)
Vierailija kirjoitti: Hei, vaaditaan kaikki yhdessä tämän moraaliltaan arveluttavan sarjan lopettamista. Ei tälläistä roskaa saa esittää. t. Aune
Aune Ala-Tuuhonen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Jana tiesi että Cruz ei lähettänyt kihlajaiskutsuja ja että kutsukirjeet on Petran laatikossa? Janasta on tehty jo vähän liian tomera uskottavuuden kustannuksella.
Jana oli tohtoriystävänsä luona ja siellä selvisi, että eräällä kihlajaisiin kutsutulla arvorouvalla oli samaan aikaan lääkäriaika varattuna, kun olisi pitänyt olla kihlajaisissa. Jana varmisti rouvalta ajanvarausta ja kyseli samalla La Promesasta ja tämä sanoi, ettei ole ollut sinne yhteyksissä pitkiin aikoihin. Siitä heräsi epäilys.
No jopas sattuikin. 😅Mutta se ei selitä, mistä tiesi kutsukirjeiden olevan vielä olemassa ja Petran laatikossa.
Aivan. Jana ehkä ajatteli, että kutsukirjeiden hävittäminen ei ollut ihan pikkujuttu. Keinoja heittäminen keittiön tulisijaan ja vaara nähdyksi tulemisesta, repiminen silpuksi yksitellen jne. Ehkä Petra ei viitsisi. Ja ehkäpä Petra ajattelisi, että jospa kihlajaiset sittenkin järjestettäisiin, niin turha hätiköidysti hävittää. Siispä kirjeet olisivat tallessa Petran toimistohuoneessa.
Miksi Catalina ei voinut kertoa isälleen ja äitipuolelleen, kenelle hän on oikeasti raskaana? Miksi pitää pantata tällaista tietoa, kun hän kuitenkin sanoi, että se ei ole Pelayo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Catalina ei voinut kertoa isälleen ja äitipuolelleen, kenelle hän on oikeasti raskaana? Miksi pitää pantata tällaista tietoa, kun hän kuitenkin sanoi, että se ei ole Pelayo?
Koska Catalinan hehkulampussa ei ole tarpeeksi watteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kurkkuani myöten täynnä ykköskauden Catalinaa, kovaäänistä kalatusta jaksosta toiseen aiheena Promesan uudistukset ym. Oikeassahan hän on, mutta liikaa äänessä, ja liian äänekkäästi.
Minkä ihmeen vuoksi pidät ääniä päällä? Mulla ei ole mitään käsitystä yhdenkään äänestä. Kaikki jaksot oon tähän mennessä kattonu.
Herregud, en voisi kuvitellakaan katsovani äänetönnä. Kieli on Tärkeä!
Ja kenkien kolina ja taustamusiikki 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Jana tiesi että Cruz ei lähettänyt kihlajaiskutsuja ja että kutsukirjeet on Petran laatikossa? Janasta on tehty jo vähän liian tomera uskottavuuden kustannuksella.
Jana oli tohtoriystävänsä luona ja siellä selvisi, että eräällä kihlajaisiin kutsutulla arvorouvalla oli samaan aikaan lääkäriaika varattuna, kun olisi pitänyt olla kihlajaisissa. Jana varmisti rouvalta ajanvarausta ja kyseli samalla La Promesasta ja tämä sanoi, ettei ole ollut sinne yhteyksissä pitkiin aikoihin. Siitä heräsi epäilys.
No jopas sattuikin. 😅Mutta se ei selitä, mistä tiesi kutsukirjeiden olevan vielä olemassa ja Petran laatikossa.
Aivan. Jana ehkä ajatteli, että kutsukirjeiden hävittäminen ei ollut ihan pikkujutt
Cruzin ilme, kun Jana löi kutsukirjepinon pöytään. (HUUTONAURUA!)
Vierailija kirjoitti:
Maria on kauhee tyrkky
Niin on, taitaa jo pappikin saada tarpeekseen.
Vierailija kirjoitti:
Huono sarja
Olisi saatu paremmaksi, jos olisi tehty tiiviimmäksi ja olisi älytty lopettaa ajoissa. Ja suurimmat ylilyönnit jätetty pois.
Candela: "Meitä ei noin vain jymäytetä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria on kauhee tyrkky
Niin on, taitaa jo pappikin saada tarpeekseen.
Joko ne on olleet silleen että se on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Jana ehkä ajatteli, että kutsukirjeiden hävittäminen ei ollut ihan pikkujutt
Miksi nuo kirjeet sitten kirjoitettiin, jos niitä ei ollut tarkoitus lähettääkään? Ja sitten vielä säilytettiin. Tämä taas näitä sarjan satuja.
Kuka poistanu mun viestin?!
Kuka poistanu mun viestin?!
Miksi mun viesti on poistettu?
Maria on kauhee tyrkky