Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti lasten auttamisesta?

Vierailija
24.08.2023 |

Minulla on ollut aina sydämellä lasten auttaminen ja haluaisin tehdä siitä itselleni työn. Itselläni on kolme pientä lasta, ja olen nyt kotona heidän kanssaan ainakin vuoden. Olen koulutukseltani diplomi-insinööri ja elintasomme on sidottu kohtuullisen hyvään ansioon. Onko kenelläkään ideoita, kuinka voisin tehdä töitä lasten hyväksi ja tienata sillä samalla elannon?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä kuulostatkin aivan presiis inssiltä, en kuivakkaampaa ihmislajin edustajaa tiedä.

Suosittelen pysymään lestissäsi.

Vierailija
22/23 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukuraattoriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelun sossu tienaa n. 4000/kk, palkat ovat nousemassa. Pystyt hyväksilukemaan ensimmäisen tutkintosi niin, että saat todennäköisesti kandin hyvitettyä. Perus, aineopinnot ja pääset jo viransijaiseksi. 

Onkohan noin kun pääaineena tulee olla tutkintovaatimusten mukaan sosiaalityö, josta tehtävä perus-, aine- ja syventävät opinnot. Onhan siellä sosionomejakin mutta eivät ole varsinaista sossuja, tiimeissä. Vaikka kandi hyväksyttäisiin soveltuvilta osin, voi tulla yllätyksenä että pääaineen opinnot on tosiaan tehtävä alusta eli perus, aine ja syventävät opinnot sekä gradu + sivuaineet. Muuten ei voi toimia ainakaan laillistettuna sosiaalityöntekijänä.