Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon lihoaminen

Vierailija
23.08.2023 |

Kuinka monella vaimon lihoaminen on vaikuttanut haluihin ja seksiin kotona?
Minä haluaisin edelleen ihan yhtä paljon ja usein seksiä vaimoni kanssa, mutta hän ei halua. En ymmärrä miksi asia on näin päin?onko kokemuksia?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta niin äklöä hommaa, kuin läskin muijan naiminen.

Vierailija
22/60 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on "lihominen", ei "lihoaminen".

Oletko äidinkielen opettaja??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vaan lehtori ja harrastan pilkunnussimista.

Vierailija
24/60 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vaan lehtori ja harrastan pilkunnussimista.

Mahdat saada järisyttäviä orgasmeja??

Vierailija
25/60 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykännyt aina pyöreistä naisista. Ennen normaalipainoinen exä, kävi kylässä ja saanut vähintään 30 kg lisää. Oli kyllä niin kiihoittava näky, että en voinut olla näyttämättä tunteitani.

Vierailija
26/60 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli just etelän matkalla tarkkailtua rakastuneita pareja. Huomiotavaa oli, että niissä kaikissa oli nainen reilusti ylipainoinen ja miehet hoikempia. Erottuivat muista, koska heidän miehet eivät malttaneet pitää naisistaan ja aarteistaan näppejä irti. Tuolla palvomisella on tortut märkinä jatkuvasti. Oli siellä vanhenpiakin rakastuneita pareja, jossa sama juttu ja iso lapsikatras.

Yhtään samaa en huomannut hoikemmilta pareilta. Joten ei hirveästi kannata tuomita pulskempia naisia.

Vierailija
27/60 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli just etelän matkalla tarkkailtua rakastuneita pareja. Huomiotavaa oli, että niissä kaikissa oli nainen reilusti ylipainoinen ja miehet hoikempia. Erottuivat muista, koska heidän miehet eivät malttaneet pitää naisistaan ja aarteistaan näppejä irti. Tuolla palvomisella on tortut märkinä jatkuvasti. Oli siellä vanhenpiakin rakastuneita pareja, jossa sama juttu ja iso lapsikatras.

Yhtään samaa en huomannut hoikemmilta pareilta. Joten ei hirveästi kannata tuomita pulskempia naisia.

Salli mun nauraa tälle iltasadulle. Tai ehkä niillä pullokoilla oli maksullista seuraa. Mene ja tiedä.

Vierailija
28/60 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä asetelmä tää naisen lihoaminen ja sen seurauksen itseinho.

Kaikki olisi ollut estettävissä/liikakiloista voi päästä eroon. Vaatii vaan halua siihen ja itsekuria.

Ei mene aina noin. 

Vierailija
29/60 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä asetelmä tää naisen lihoaminen ja sen seurauksen itseinho.

Kaikki olisi ollut estettävissä/liikakiloista voi päästä eroon. Vaatii vaan halua siihen ja itsekuria.

Ei mene aina noin. 

Just ne kaikki hormoonitoiminnan häiriöistä kärsivät voi jättää laskuista pois. Niitä tuntuu olevan vaan 95% naisista. Siis lihavista naisista.

Vierailija
30/60 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo vain jatkaa laihuamista.

Vierailija
31/60 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovalla makaa iltaisin monityydyttämättä jäänyt rasvahappo  sipsipussi kourassa

lihonut nyt varmaan yli 10 kg

minä 1kg

Vierailija
32/60 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muuta niin äklöä hommaa, kuin läskin muijan naiminen.

En tiedä mitään nin ihanaa hommaa.

Vierailija
33/60 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijän lihoaminen ei sitten vaikuta seksiin millään tavalla?? Yleensä siinä käy niin, että kaksi läskiä ihmettelee miks toista ei kiinnosta??

Se on edelleen "lihominen", ei "lihoaminen".

Oletko muuten itse lihonnut?? Vai oletko lihonut jonkun osan ruhosta?? Lihonnut on sama kuin pyöristynyt?? Lihonut on teurastajan käyttämä termi jossa pilkotaan ruho? Vai olenko täysin väärässä?

Vierailija
34/60 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen alusta lukien nainen lihonut luokkaa +80kg, minä +10kg.

Toinen ei jaksa mitään aktiviteettia mitä aiemmin. Disney+ riittää.

Minulla taas riittäisi inostusta liikkumiseen ja painonkin vähentämiseen. -10kg ja olisin normaalipainoiseksi luokiteltava. Tätä taas lähden tavoittelemaan kohti syksyä, jo ihan mukavuudenhalusta ja terveydellisistä syistä.

Vaikuttaahan tuo kumppanin vahva ylipaino seksiinkin. Aiemmin nautin suuseksin antamisesta, mutta nykyään en koska "kaikki" on lihonut ja tuo on jo aika työlästä. Ja nyt oikeasti voi olla hieman ylipainoa, mutta överit on överit.

Iältään +50 molemmat

Eli vaihtoon menee parisuhde kun saan aikaiseksi. Todennäköisesti elän jatkossa yksin, mutta niin teen nytkin...

Meillä meni niin, että puoliso (nainen) tavatessamme halusi lihavuusleikkaukseen ja pääsikin sinne n. 1,5 vuotta seurustelun alkamisesta... seuraavien parin vuoden aikana hän laihtuikin niin paljon, että painoi suunnilleen saman verran kuin minä. Nyt taas 2,5 vuotta myöhemmin avovaimo painaa taas 30-40 kiloa enemmän kuin minä. Tosi hyviä ovat nuo lihavuusleikkaukset kun se ongelma on pään sisällä. Ja muistan vielä kuinka puoliso ennen leikkaustaan moitti kovaan ääneen lihavuusleikkauksessa käyneitä tuttujaan, että he syövät liikaa ja pilaavat näin yhteiskunnalle kalliin leikkauksen terveysvaikutukset. Jep jep, enpä ole viitsinyt muistuttaa häntä sanoistaan, kun on itse tehnyt saman. Seksielämä on aika kuollutta ja alunperin nimenomaan vaimon halujen lopahdettua. Mutta ei se silti estä häntä vihjailemasta ja vinoilemasta mulle asiasta. 

Vierailija
35/60 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijän lihoaminen ei sitten vaikuta seksiin millään tavalla?? Yleensä siinä käy niin, että kaksi läskiä ihmettelee miks toista ei kiinnosta??

Ei, vaan lihoutuminen.

Vierailija
36/60 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan lihoutuminen.

Lihavoituminen.

Vierailija
37/60 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä juttu kun vaimoni lihoo vain ahterista. Muut äijät eivät enää niin kiinnitä huomiota hänen isoihin, mutta kiinteisiin rintoihinsa.

Vierailija
38/60 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö miksi paino sit nousee eikä laske 

Vierailija
39/60 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen alusta lukien nainen lihonut luokkaa +80kg, minä +10kg.

Toinen ei jaksa mitään aktiviteettia mitä aiemmin. Disney+ riittää.

Minulla taas riittäisi inostusta liikkumiseen ja painonkin vähentämiseen. -10kg ja olisin normaalipainoiseksi luokiteltava. Tätä taas lähden tavoittelemaan kohti syksyä, jo ihan mukavuudenhalusta ja terveydellisistä syistä.

Vaikuttaahan tuo kumppanin vahva ylipaino seksiinkin. Aiemmin nautin suuseksin antamisesta, mutta nykyään en koska "kaikki" on lihonut ja tuo on jo aika työlästä. Ja nyt oikeasti voi olla hieman ylipainoa, mutta överit on överit.

Iältään +50 molemmat

Eli vaihtoon menee parisuhde kun saan aikaiseksi. Todennäköisesti elän jatkossa yksin, mutta niin teen nytkin...

Täällä vielä pahempi tilanne. Avovaimo on ensin laihtunut varmaan 30-40 kiloa lihavuusleikkauksella ja nyt lihonut saman takaisin. Vetää jotain "herkkuja" joka päivä enemmän kuin minä kuukaudessa. On aika voimaton olo... 

Vierailija
40/60 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvamakkarat miten ne pois ne vie itsetunnon. takana monia ongelmia  oravanpyörä  mistä aloittaa, lohtusyönti jne  kaikki pitäs uudistaa mutta kun mukavuusalueella on aina mitään edistystä ei tule

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan