Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin kerran työhaastatteluun kävelykeppien kanssa koska en halunnut sitä työtä.

Työkokeilu
23.08.2023 |

Työkkäri järjesti sen haastattelun ja keksin ettei se työ kiinnosta joku asiakaspalvelu työ se oli joten menin kävelykeppien kanssa. Ne sitten totesi etten kykene työhön joten pääsin pälkähästä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, kkona isänttä!

Vierailija
2/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se ikuinen kipsi ollut. Kävelitkö vielä sillei, että jalka oli kampura tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi voisi varmaan olla esittää jotain täysburgeria. Toljottaisi herkeämättä silmiin. Puhuisi neuroottisen oloisesti tiukkaa kirjakieltä ja olisi kaikin tavoin hidas ja kömpelö,

Vierailija
4/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä idea. Kyllä voi hiukan näytellä että jalka on rikki niin sitten ei saa töitä.

Vierailija
5/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin persiljaa ja jätin persiljapalasen tahalleen hampaiden väliin ja hymyilin ahkerasti. Tukkaa en ollut pessyt kahteen viikkoon ja valkosipulihenkäykseni oli tyrmäävä. Kaikkeni yritin mutten saanut paikkaa 😅

Vierailija
6/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse edes teeskennellä mitään, kun ikää on 60. 😀

Vierailija
7/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa teillä. Työkkäri ei ole mitään haastatteluja järjestänyt aikoihin.

Vierailija
8/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi voisi varmaan olla esittää jotain täysburgeria. Toljottaisi herkeämättä silmiin. Puhuisi neuroottisen oloisesti tiukkaa kirjakieltä ja olisi kaikin tavoin hidas ja kömpelö,

Jep tämä on yksi hahmo, jota tietyissä työhaastatteluissa vedän. Toinen suosikkini on säämies Pasanen esikuvansa mukaan. Aspatyöhaastatteluja varten olen opetellut todella creepyn hymyn. Se saa ihan kylmät väreet ja onnistuminen on varmaa.

Vierailija
9/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei tarvitse edes teeskennellä mitään, kun ikää on 60. 😀

Tässä iässä ei tosiaan ole pelkoa jos ei toivoakaan päästä edes haastatteluun vaikka tekisi tyylipuhtaan esiintymisen millä kielellä tahansa.

Vierailija
10/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletsä et kaikki asiakaspalvelijat tanssii kokoajan jotain sambaa terveillä jaloilla? Oi näitä provoja..

Vierailija
11/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, meinattiinko pakottaa töihin.

Vierailija
12/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas kerroin aikanani avoimesti olevani työtön vain sen takia, etteivät vakuutuslääkärit hyväksy useamman kirurgin lausuntoja. Silti minut otettiin töihin.

Viimeistään kahdessa viikossa olin pysyvällä saikulla ja jouduin jäämään töistä pois ihan kokonaan. Minulle vihoiteltiin, koska kuulemma olin niin skarppi ja näytin terveeltä, vaikka rehellisesti kyllä kerroin muuta ja näytin lausunnot.

Minkäs teet. Kun omaan tahtiin hissukseen elää, pystyy liikkumaan pikkumatkoja kivutta ja istumaan sen haastattelun vahvoilla lääkkeillä = terve jonkun mielestä.

Lopuksi jätin kipulääkkeet pois, kun menin haastatteluun. Kun hikikarpalo otsalla pyörin kuin poranterä tuolissa, niin ilmoittivat työkkäriin, että ei tuo sovellu mihinkään.

Vierailija
13/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas kerroin aikanani avoimesti olevani työtön vain sen takia, etteivät vakuutuslääkärit hyväksy useamman kirurgin lausuntoja. Silti minut otettiin töihin.

Viimeistään kahdessa viikossa olin pysyvällä saikulla ja jouduin jäämään töistä pois ihan kokonaan. Minulle vihoiteltiin, koska kuulemma olin niin skarppi ja näytin terveeltä, vaikka rehellisesti kyllä kerroin muuta ja näytin lausunnot.

Minkäs teet. Kun omaan tahtiin hissukseen elää, pystyy liikkumaan pikkumatkoja kivutta ja istumaan sen haastattelun vahvoilla lääkkeillä = terve jonkun mielestä.

Lopuksi jätin kipulääkkeet pois, kun menin haastatteluun. Kun hikikarpalo otsalla pyörin kuin poranterä tuolissa, niin ilmoittivat työkkäriin, että ei tuo sovellu mihinkään.

Kuuluisat vakuutuslääkärit. Kumma kun tuota ammattikuntaa ei saada kuriin, eivät edes näe "potilaitaan". Tunnen myös henkilön, joka kuuskymppisenä joutui rollaattorin käyttäjäksi ja työkokemus oli ravintola-alan ja kotipalvelun hommista. Oli jonkun kelalääkärin (ei koskaan tavannut) mielestä ihan työkykyinen. Ei muuta kuin työkkärin kirjoille pariksi vuodeksi ennen oikeaa eläkettä.

Vierailija
14/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon työhaastattelussa että olen ollut työtön 10 vuotta.  Siihen loppuu haastattelu ei kukaa palkkaa niin pitkään työttömänä ollutta.

Vierailija
15/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golfpallon kokoinen kivi kenkään toimii myös jos työssä joutuu kävellä paljon ;)

Vierailija
16/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri ei koskaan pysty järjestämään todellista ja oikeaa työsuhdetta.

Noihin työkkärin ja yritysten välisiin temppupelleillyille on monta nimeä, mutta ei niistä työnhakija mitään hyödy.

Siksi nämä kaikki hakijoiden pelleilyt on ymmärrettäviä.

Oikeaan työsuhteeseen menisivät ilosta kirmaten.

Vierailija
17/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kävelykeppiä sulla oli?

Vierailija
18/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojakännit on myös yksi ilmiö. Raakaa valkosipulia syödään pari päivää ennen noita juttuja. Tulee sopivasti tuoksu ihonkin läpi.

Vierailija
19/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä vaikeaa vältellä työtä. Minä sanon että olen kiltti mies niin heittävät ulos toimistosta ja haastattelusta.

Vierailija
20/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ap kateellinen sulle, et työkkäri oikein järkänny kutsun haastatteluun, voiko mullekin järkkäisi (enhän nyt tosin tiedä, millaista työtä oli tarjolla ja millä palkalla). En pääse töihin, vaikka kuinka lähetän hakemuksia, en edes haastatteluihin (okei, pari kertaa päässy).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme