Anna-lehti: Oletko tietämättäsi toksinen ihminen?
Viikon-parin sisään täällä palstalla oli hyvä keskustelu siitä, että miksi lehtiartikkeleissa aina osoitellaan narsisteiksi ja muiksi pahiksiksi MUITA ihmisiä, muttei koskaan puhuta siitä, olisiko lukija itse sellainen. No nyt Anna-lehti kirjoittaa ainakin vähän sinnepäin: https://anna.fi/hyvinvointi/itsetuntemus/oletko-tietamattasi-toksinen-i…
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla tietämättään, itse tietää jos on. Eri asia jos joku kokee toisen uhkana eikä kerro, silloin varmaan on vaikkei oikeasti olisi. Vanha juttu jo.
Kysymys ei aivan ollut tästä, vaan siitä, ettei elämänohjeita koskaan kirjoiteta ns. myrkyllisille ihmisille vaan aina ajatellaan, että tavallinen ihminen on tietenkin siellä uhripuolella. Tuossa jutussa ja siinä mainitussa kirjassa katsotaan asiaa myös sen myrkyllisesti käyttäytyvän ihmisen kannalta.
Kaikki on aina kovin mustavalkoista. Olet sitä tai tätä, aina viallinen. Suomessa vain rikkaat pääsevät terapiaan, valtaosalle vain lääkepurkki kouraan. Ei ihme jos ajan mittaan kyynistyy.
Ihan tietoisesti veetuilen toisille, jotka ei tajuu yhtään.
Kävin Annan kotisivuilla ja siellä näyttää olevan pääasiassa tekstejä Havaintoja parisuhteesta -blogista. Outoa.
Luin muutaman blogikirjoituksen ja ihmettelin, että mitä ihmeen propagandaa tämä on... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kävin Annan kotisivuilla ja siellä näyttää olevan pääasiassa tekstejä Havaintoja parisuhteesta -blogista. Outoa.
Luin muutaman blogikirjoituksen ja ihmettelin, että mitä ihmeen propagandaa tämä on... 🙄
Ihan samaa olen ihmetellyt. Blogin kirjoittaja suoltaa pari, kolme tuotosta päivässä ulos. En tiedä sisältöä, mutta otsikot ainakin ovat varsinaista propagandaa ja populismia. Aika luotaantyöntävää.
Ei voi olla tietämättään, itse tietää jos on. Eri asia jos joku kokee toisen uhkana eikä kerro, silloin varmaan on vaikkei oikeasti olisi. Vanha juttu jo.