2e raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuusaa kuin yleensä
Yli 200e vähemmän sain.
Mitä nyt teen kun ei ole rahaa ruokaan?
Kommentit (1523)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala jonkun vanhan naisen omaishoitajaksi?
Ei ole koulutusta, enkä tule ihmisten kanssa toimeen hyvin
ap
Ei muuta kuin kurssille, esimerkiksi jakeluauton kuljettajia etsitään koko ajan.
olen liian pitkä mahtumaan jakelu autoon
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos haluat opiskelemaan:
hae haluamaasi kouluun ja tutkintoon JATKUVASSA haussa. Googleta paikkakuntasi ammattiopisto ja etsi sieltä jatkuvalla haulla olevat opiskelupaikat ja hae niihin.
ÄLÄ HAE SITÄ OPISKELUPAIKKAA YHTEISHAUSSA. (Yhteishaku on tarkoitettu niille alaikäisille/nuorille peruskoulun päättäneille joilla ei ole 2. asteen tutkintoa)
Tsemppiä!
Hain viime vuonna jatkuvassa haussa mutta siellä sanottiin että pitäisi olla työ kokemusta tai aikaisempia opintoja tältä alalta
ap
Ei AMMATTIKOULUUN tarvitse olla työkokemusta tai aikaisempia opintoja siltä alalta.
Oli kohdennettu jatkuva haku ammati koululuun
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei muuta kuin kurssille, esimerkiksi jakeluauton kuljettajia etsitään koko ajan.
olen liian pitkä mahtumaan jakelu autoon
ap
Tämä ei ole minun viesti vaan joku trolli
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ole ajo korttia enkä osaa ajaa autoa, ja minulla on lääkitys minkä kanssa ei edes auton rattiin saa mennä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonoon, se on helpoin ratkaisu
Ruokajono on vasta perjantaina eikä sieltäkään yleensä saa mitään järkevää syötävää.
ap
No eikö se vähemmän järkevä syötävä ole tyhjää parempi? Osta puuroa.
Jauhoja ei voi syödä
ap
Jauhoista voi leipoa.
Tämäkin kerrottu sulle lukemattomia kertoja.Avaahan ensi kuussa ketju:
Näin onnistuin ohjeillanne
(Puuroa, perunaa, juureksia, oma ruoanlaittoa, leivontaa...)
Kiitos kaikille neuvoista, nyt rahat riittääTarvitsee muutakin kuin jauhoja. Tarvitsee hiivaa, suolaa, öljyä yms
ap
Ei tarvitse. Kaikista yksinkertaisimpaan leipään tarvitaan vehnäjauhoja ja vettä. Siitä taikinasta taputellaan ohut läpyskä, ja sen voi paistaa joko paistinpannulla tai uunissa, jopa grillissä. Suola toki tuo makua lisää, mutta se ei ole välttämätön. öljyä ei pääsääntöisesti tarvita leipaan. Eiköhän näistä ole jos inulel sanottu, mutta kun olet trolli, niin olet trolli.
Leivässä ei ole mitään vitamiineja tai ravinto aineita, se on pelkkää hiilari höttöä, en tuommoista pysty syömään kun on diabetes
ap
1. kyllä pystyy
2. jos sinulla ei ole rahaa, niin et voi tehdä mitään gourmet-valintoja. Silloin palaat perusteisiin ja ostat vain ja ainoastaan perusraaka-aineita kaupasta.
3. mene sinne ruokojonoon
1. Ei pysty kun veren sokeri nousee liian korkealle
3. Ruoka jakelu loppui jo kun ei ollut varaa bussi lippuun millä mennä, enkä jaksa kävellä 20km
ap
jos sinun ainoa ruokasi on leipä, niin ei se verensokeri siitä liian korkealle nouse.
Niin minä ainakin syön diabeettikkona reissumiehen ohuenohutta ruisleipää.Siitä ei hiilarit nouse.
Ruis leipää voi syödä mutta en vaaleaa leipää
ap
Minulla tilillä 30000 ja palkka tulee taas huomenna. Ei hätää maksan veroja jotta sinullekin saadaan almuja kerättyä.
Ehkä kannattaisi sinunkin mennä töihin ja lopettaa avustusten perään haikailu. Ole oman elämäsi mestari.
Hyppää ap kiikkuun tai junan alle kun elämäsi tuntuu olevan niin kovin vaikeaa ja kyenemättömyytesi yhtään mihinkään on selvästi vain taakkana itsellesi.
Haluaisin lisää tukia, koska minulla on niihin oikeus. En halua opiskella tai mennä töihin, mutta silti minulla on oikeus asua kivalla paikalla kivassa asunnossa. Muiden velvollisuus on maksaa ne kaikki. Ja minulla on oikeus myös harrastaa ja lomailla, eihän ihmisen elämä muuten ole mielekästä ja kivaa. Kyllä työttömälläkin on oikeus hyvään elämään. Mielestäni veroja pitäisi nostaa, koska rikkaat elävät aivan liian hyvin, he pärjäävät vähemmälläkin. Rahat pitää jakaa meille köyhille. Ja koska olen päättänyt hankkia viisi lasta viiden eri isän kanssa, niin muiden pitää elättää ne kaikki, koska lapsilla on oikeus hyvään elämään, harrastuksiin, kännyköihin, uusiin pyöriin yms kivaan. Linnanmäkireissu on kyllä must joka kesä. Ei ole meidän työttömien ja köyhien vanhempien vastuulla omien lasten hankinta ja elatus, se on teidän muiden vastuulla. Eli kaivakaa vaan sitä kuvetta ja antakaa mulle lisää rahaa.
Ap:llä näyttää olevan hirveästi selityksiä sille, miksi mikään ei käy. Provohan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä näyttää olevan hirveästi selityksiä sille, miksi mikään ei käy. Provohan tämä on.
Ei ole
ap
Vierailija kirjoitti:
Hyppää ap kiikkuun tai junan alle kun elämäsi tuntuu olevan niin kovin vaikeaa ja kyenemättömyytesi yhtään mihinkään on selvästi vain taakkana itsellesi.
Ei ole mikään vaikeaa kunhan saisi suomen tuki tason normaaliksi ja enemmän rahaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla tilillä 30000 ja palkka tulee taas huomenna. Ei hätää maksan veroja jotta sinullekin saadaan almuja kerättyä.
Ehkä kannattaisi sinunkin mennä töihin ja lopettaa avustusten perään haikailu. Ole oman elämäsi mestari.
Anna niitä töitä niin tulen heti maanantaina
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään vaikeaa kunhan saisi suomen tuki tason normaaliksi ja enemmän rahaa
ap
Kohta et saa lainkaan tukia. Uusi hallitus pitää siitä huolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokajono on vasta perjantaina eikä sieltäkään yleensä saa mitään järkevää syötävää.
ap
Puistoissa kasvaa ruohoa ja sitä voi syödä. Vettä voi juoda.
Vierailija kirjoitti:
Varasta kaupasta ruokaa.
Enpä ole samanlainen kuin sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Asumis tukea vain leikataan mutta sen saman rahan saa sitten toimeen tulo tukena
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No eikö se vähemmän järkevä syötävä ole tyhjää parempi? Osta puuroa.
Jauhoja ei voi syödä
ap
Jauhoista voi leipoa.
Tämäkin kerrottu sulle lukemattomia kertoja.Avaahan ensi kuussa ketju:
Näin onnistuin ohjeillanne
(Puuroa, perunaa, juureksia, oma ruoanlaittoa, leivontaa...)
Kiitos kaikille neuvoista, nyt rahat riittääTarvitsee muutakin kuin jauhoja. Tarvitsee hiivaa, suolaa, öljyä yms
ap
Ei tarvitse. Kaikista yksinkertaisimpaan leipään tarvitaan vehnäjauhoja ja vettä. Siitä taikinasta taputellaan ohut läpyskä, ja sen voi paistaa joko paistinpannulla tai uunissa, jopa grillissä. Suola toki tuo makua lisää, mutta se ei ole välttämätön. öljyä ei pääsääntöisesti tarvita leipaan. Eiköhän näistä ole jos inulel sanottu, mutta kun olet trolli, niin olet trolli.
Leivässä ei ole mitään vitamiineja tai ravinto aineita, se on pelkkää hiilari höttöä, en tuommoista pysty syömään kun on diabetes
ap
Saat ruveta seksityöhön. Hyvin tulee rahaa ja koulutusta ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Asumis tukea vain leikataan mutta sen saman rahan saa sitten toimeen tulo tukena
ap
Jos opettelisit yhdyssanat, niin se voisi piristää elämääsi enemmän kuin uskotkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Jos opettelisit yhdyssanat, niin se voisi piristää elämääsi enemmän kuin uskotkaan.
Osaan kyllä mutta kun koko ajan vastailen viestehin niin ne unohtuu
ap