2e raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuusaa kuin yleensä
Yli 200e vähemmän sain.
Mitä nyt teen kun ei ole rahaa ruokaan?
Kommentit (1523)
Syö pillua niinku mä - Jorma 67 v
Kysyn toistamiseen, että oletko hakenut postiin töihin?
Vierailija kirjoitti:
Varasta kaupasta ruokaa.
2 eurolla saat kaurahyynipaketin ja syöt reilusti kaks viikkoa sillä. Ens kerralla ostat kaveriksi mansikkahillopurkin ja ompahan vielä hyvääkin.
Minäkin, ns. pikkusen varakas, keitän ämpärin kaurapuuroa silloin tällöin ja syömme perheellä viikon sitä. No jotain muuta siinä vierellä mutta miksei....
Vierailija kirjoitti:
Olen postin logistiikka keskukseen hakenut enkä päässyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ruokajonoon, se on helpoin ratkaisu
Ruokajonoja ei ole joka paikkakunnalla, itse asiassa, niitä on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varasta kaupasta ruokaa.
2 eurolla saat kaurahyynipaketin ja syöt reilusti kaks viikkoa sillä. Ens kerralla ostat kaveriksi mansikkahillopurkin ja ompahan vielä hyvääkin.
Minäkin, ns. pikkusen varakas, keitän ämpärin kaurapuuroa silloin tällöin ja syömme perheellä viikon sitä. No jotain muuta siinä vierellä mutta miksei....
1 päivän syö ehkä tommosesta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei ole töitä eikä opiskelu mahdollisuutta, ja kaikki kaverit ja sukulaiset ovat täällä.
ap
No pyydä niiltä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei ole töitä eikä opiskelu mahdollisuutta, ja kaikki kaverit ja sukulaiset ovat täällä.
ap
No pyydä niiltä ruokaa.
En pummi keneltäkään mitään
Ap
Ei ole vielä mitään verrattuna siihen kun perskokkarehallitus alkaa saa da tahtojaan läpi ! Köyhiltä viedään loputkin jotka nekin vähät annetaan persujen ja kokkareiden fasistiveljille ja -siskoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No pyydä niiltä ruokaa.
Ap
Koko elämäsi on pummina elämistä kun elät muiden rahoilla joiden eteen et itse Tee mitään
Tyhmä saa olla mutta ei idiootti
Ap on elämäntapaluuseri. Ei kykene ottamaan vastuuta elämästään tai tekemisistään. Syyttä muita kaikesta. Ei kykene tekemään itse edes hernekeittoa tai ei kelpaa.
Kannattaisi kasvaa jo aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei tuo ole totta. Miksi et muka päässyt? Sinne pääsee kuka vaan. Ei tarvitse olla koulutusta, koska siellä koulutetaan. Työntekijöistä on pula.
Et ole vastannut siihen, miksi jankkaat jostain hemmetin yhteishausta kun AIKUISILLE on jatkuva haku ja opiskelupaikkoja vaikka muille jakaa. Että muka kymmenessä vuodessa ei pääsisi mihinkään, joopa joo.
Ja jos et mitään osaa (ammatillisesti tai edes yhdyssanoja), miten kukaan olisi velvollinen tarjoamaan sulle työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEi tuo ole totta. Miksi et muka päässyt? Sinne pääsee kuka vaan. Ei tarvitse olla koulutusta, koska siellä koulutetaan. Työntekijöistä on pula.
Olisi tarvinnut ajokortin
ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole vastannut siihen, miksi jankkaat jostain hemmetin yhteishausta kun AIKUISILLE on jatkuva haku ja opiskelupaikkoja vaikka muille jakaa. Että muka kymmenessä vuodessa ei pääsisi mihinkään, joopa joo.
Ja jos et mitään osaa (ammatillisesti tai edes yhdyssanoja), miten kukaan olisi velvollinen tarjoamaan sulle työtä.
Olen hakenut jatkuvassa haussa myös pari kertaa mutta en pääsyt
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No pyydä niiltä ruokaa.
ApKoko elämäsi on pummina elämistä kun elät muiden rahoilla joiden eteen et itse Tee mitään
En ole pummi, tuet kuuluu jokaiselle suomen kansalaiselle näin lukee ihan perustus laissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No pyydä niiltä ruokaa.
ApKoko elämäsi on pummina elämistä kun elät muiden rahoilla joiden eteen et itse Tee mitään
En ole pummi, tuet kuuluu jokaiselle suomen kansalaiselle näin lukee ihan perustus laissa.
ap
joo niin kuuluu ja sun kuuluu olla perse auki.tunnin päästä ravintelii syömään taas palkka 8000e kk.nauti köyhyydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varasta kaupasta ruokaa.
1 päivän syö ehkä tommosesta
Ap
Voi poika, oletko ns herkkuper...
Kauniimmin sanottuna haluat herkutella sillä kahdella eurolla?
Ei se oikeen taho riittää mut nälkäänsä ihminen kuule syö vaikka oravia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No pyydä niiltä ruokaa.
ap
joo niin kuuluu ja sun kuuluu olla perse auki.tunnin päästä ravintelii syömään taas palkka 8000e kk.nauti köyhyydestä
Opettele kirjoittamaan suomen kielellä
ap
Olen yli 30v, äiti ei passaa
Ap