Miksei kaupoissa ole hameita!
Haluaisin nyt syksyksi pari vähän paksummasta kankaasta olevaa, polvimittaista tai vähän polven yli olevaa hametta. Missään ei ollut kun kiersin lindex/kappahl/halonen/sokos. Eikö vielä syysmallistot ole kaupoissa?
Kommentit (9)
Kaupoissa kyllä pyörii logistiikka hameita !
Sama pulma. Haluaisin sellaisen villakankaisen ja ruudutetun hieman a-linjaisen hameen (en siis mitään skottikilttiä) jossain maanläheisissä väreissä ja juurikin polven alle/puoleen sääreen ulottuvana.
Etsin aina itsesäädettävällä vyötäröllä olevaa hametta ja pitkä nauha. Vain tavallisia ollut.
Kyllä mä olen löytänyt ihan normisti. :o Käytän kesät talvet hameita ja mekkoja, kaiken pituisia. Ostan myös kirppareilta ja nettikirppareilta, esim zadaa. Kannattaa tsekata. Käy myös h&m ja katso Zalando. Minä taas haluaisin löytää mustat paksut sukkikset, joista ei näy läpi, eivätkä mene heti rikki haaroista! Olen kokeillut kokoa suurempaa, menee silti rikki ja hankaa nivusia verille.
Missä kaupassa sinä oikein käyt, kun et löydä hameita? Mene vaikka Prismaan, siellä on just kuvailemiasi vaatekappaleita tällä hetkellä myynnissä.
Marimekolla on ainakin kiva https://www.marimekko.com/fi_fi/vaatteet/hameet/epistyyli-kivet-villaka…
Tällä hetkellä hameet eivät ole muodissa, vaan mekot ovat. Sen takia hameita on vaikeampi löytää mutta kyllä niitäkin on myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Sama pulma. Haluaisin sellaisen villakankaisen ja ruudutetun hieman a-linjaisen hameen (en siis mitään skottikilttiä) jossain maanläheisissä väreissä ja juurikin polven alle/puoleen sääreen ulottuvana.
Ihan sama kelpaisi minullekin heti.
Nyt ei vaan löydy polvenmittaisia. Lupasin ommela siskolle kun emme mistään löydä. Second handista voi löytää jos on säkä.