Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meiju Suvaksen muistelmat

Vierailija
23.08.2023 |

508 sivua. Lieneekö paljastuksia ja nimiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää se joka työntää marianne karkkeja ....?

Vierailija
22/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu yrittävän samaa kuin Kaija Koo ja haluaisi kai vedota samaan kohderyhmäänkin. Ehkä identifioi itsensä Kaija Kooksi, siltä vähän vaikuttaa.

Tuskinpa vaan. Meiju oli vuonna 1982 Suomen suosituin iskelmälaulaja. Kokkola lauloi siihen aikaan melko tuntemattomaksi jääneessä kellaribändissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mediassa luki, että kertoo Meiju Suvaksen neitsyyden menetyksestä. Ketä oikeasti kiinnostaa? Kiusallista.

508 sivua Suvaksen kalvojen poksautiksesta? Purtiinko sitä samalla korvaan?

Vierailija
24/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiju lauloi että mä herkän unen sustä näin. Minä näin märän unen.

Vierailija
25/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaamee eukko hyi   en lue vaik maksettais

Vierailija
26/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko kun teki sen tyttärensä jonkun juopon ja väkivaltaisen ukon kanssa? Tämä nykyinen mieshän hänet adoptoi.

Tämä muakin kiinnostaa. Itse väkivaltaisesta vainoajasta eronneena kiinnostaisi kuulla, miten voi päästä moisesta tyypistä eroon. Se tuntuu Suomessa ihan mahdottomalta etenkin kun on yhteinen lapsi. Ja sitten Meiju on vielä julkisuudessa. Minä yritän nimenomaan piilotella.

Oliko äijä oikeasti väkivaltainen vai muuten vain typerys, josta Meiju halusi päästä eroon? Mies silloin valitti, ettei Meiju anna hänen tavata tytärtään.

Vierailija
27/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kirjan ja ihan hyvä. Minä ainakin tykkään Meijusta, ei ole mikään känniörveltäjä ja hoitaa keikkansa selvinpäin, toisin kuin esimerkiksi Kaija Koo, jonka täytyy ottaa konjakkia ennen esitystä. Se lukee Kaijan kirjassa. No hällepä taitaa maistua muutenkin.

Vierailija
28/28 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut mitään käsitystä Meiju Suvaksesta, ennen kuin luin jostain naistenlehdestä kuvauksen heidän ulkomaanmatkastaan. Meiju vaikutti hauskalta rouvalta ja sana oli hyvin hallussa. Sain hänestä perheineen hyvän käsityksen.