Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkeimmat asiakaspalvelukokemukset -peukutusketju

Vierailija
22.08.2023 |

Peukku ylös = samaa mieltä, surkea kokemus. Peukku alas = eri mieltä, mitä surkeaa tässä on. Yksi kokemus per viesti. Ap aloittaa:

Olin varaamassa autolleni huoltoa ja huollon yhteydessä olisi pitänyt tehdä toimenpide x, jota ei ollut nähtävillä merkkihuoltoliikkeiden sivujen ilmoittautumislomakkeessa. Soitin erään merkkihuoltoliikkeen ajanvaraukseen, mutta eivät vastanneet puheluuni tai soittaneet pian takaisin. Liikkeen sivulla oli myös chat, jossa luvattiin auttaa huollon varaamisessa. Laitoin chatiin viestiä ja kerroin, että haluaisin varata ajan huoltoon ja toimenpiteeseen x. Sieltä chatistä joku Veeti vastasi "voit varata ajan huoltoon meidän sivuiltamme". Vastaavissa tilanteissa asiakaspalvelija on aina kertonut, että voi hoitaa varaamisen chatin kautta, palvelu on ollut ystävällistä ja on kysytty, voiko olla vielä muuten avuksi. Totesin tuohon Veetin vastaukseen vain kiitos ja suljin koko sivun. Menin sitten teetättämään yli 400 euron huollon toisessa merkkiliikkeessä. Siinä meni heillä tuo summa sivu suun, koska hoitivat asiakaspalvelun huonosti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin päivystyksessä potilaana monenlaisten oireiden vuoksi. Eivät tienneet, mikä minua vaivaa. Kovista kivuista huolimatta päättivät lähettää minut kotiin ilman mitään jatkosuunnitelmaa. 

Syyksi selvisi lopulta eräs verikokeilla todettava, vaikea sairaus, joka onneksi löytyi muuta kautta.

Olisivat nyt edes voineet johonkin ohjata jatkotutkimuksiin, jos eivät itse tiedä mikä potilaalla on.

Vierailija
2/6 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen asiakas kiilasi kaupan kassalla törkeästi eteeni. Myyjä naureskeli minulle tuota asiaa, että tekipä toinen asiakas tylysti. Ärsytti, kun myyjä ei puuttunut tilanteeseen, vaan naureskeli sille ihan avoimesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin elämäni ensimmäisen ja viimeisen kerran meikattavaksi eräänä tärkeänä päivänä. Työntekijä (kai joku kampaaja-kosmetologi) keskittyi selostamaan, mikä kaikki kasvoissani on epäsymmetristä. Aina tuosta päivästä valokuvia katsellessani muistan, miten tuo nainen kommentoi kasvojani. Ja olen siis ihan tavallisen näköinen, kun sitä joku kuitenkin kommentoi.

Mikä näitä asiakaspalvelijoita vaivaa?? Kukaan asiakas ei halua kuulla itsestään mitään negatiivista. 

Vierailija
4/6 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme koko työporukalla isoon ravintolaan, johon oli tehty ennakkoon varaus ja ilmoitettu allergiat. Ravintolassa ei ollut ko. iltana muita, kun työyhteisömme oli sen verran suuri. Joukossa oli lukuisia allergikkoja, minä mukaan lukien. Eivät ravintolassa välittäneet tippaakaan allergioista. Annokset tuotiin pöytiin, mutta sisälsivät kiellettyjä ainesosia. Minun iltani päättyi ravintolan vessaan oksentamiseen ja hengitysvaikeuksiin (en ollut juonut alkoholia, johtui väärästä ruoasta).

Ravintolasta vedottiin siihen, että eihän noin kummallisille ruoka-aineille voi olla allerginen, joten eivät halunneet huomioida noita "allergioita". O_O

Vierailija
5/6 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne liittyi läheiseni kuolemaan. Työntekijä nauroi läheiseni nimelle. Nimi on luokkaa "Jorma Sonninen" *nimi muutettu*

Mautonta nauraa 

Vierailija
6/6 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eräältä lastenvaatefirmalta vauvalle poistomyynnistä vaatesetin. Vaatesetti päästi pesussa värit ja meni pilalle, kun pesin sen käsin ennen käyttöä. Tein reklamaation firmalle ja mitä kävi? Firmasta kyseltiin asiasta ja kun kuulivat, että olin pessyt tuotteen käsin ja pienemmässä lämpötilassa (40 asteen konepesun sijaan 30 asteen käsinpesulla), niin kieltäytyivät korvaamasta. Oli kuulemma omaa syytäni tuo vaatteiden pilalle meno, koska en pessyt 40 asteen konepyykissä. Vaatteissa ei lukenut, että kestäisi vain konepesun. En ole koskaan saanut mistään noin huonoa reklamaatiota ja asiakkaan syyttelyä. Aina on hoidettu reklamaatiot hyvin. Vastineeksi kerroin, että en osta enää ko. merkiltä mitään vaatteita ja kehotan myös muita tuntemiani lapsiperheitä välttelemään ko. firman tuotteita. Kalliiksi tuli heille tuo hoitamaton reklamaatio. Olisi kannattanut lähettää minulle poistomyyntihintaisen vaatesetin tilalle toinen poistomyyntihintainen setti/korvata tuo vaate rahalla. Huomattavasti kalliimmaksi tuli heille tuo, että kannoimme rahamme muihin lastenvaatefirmoihin.