Vinkkejä ujon tytön kanssa
Olen pari kertaa käynyt tytön kanssa ulkona ja kaipaisin vinkkejä miten edetä.
Kommentit (14)
Peiton alla ensin varpaat yhteen. Siitä alkaa lämpenemään.
Minä olen ujo! Jatkakaa tapailua ja tutustumista rauhassa, se rikkoo ujouden kuorta.
Kannattaa ottaa sängyssä ohjat ja alistaa tyttö. Kevyttä SM-touhua alkuunsa. Lopuksi otat kainaloon ja pidät hyvänä, niin kehrää kuin kissa sinulle.
Ehkä leikkipuistossa voisi tottua toisten lasten seuraan?
Menkää järven rantaan istuskelemaan...
Hymyilet, ole ystävällinen, puhu hyväksyen, kerro, kuinka hyvin viihdyt hänen seurassaan. Anna olla ujo oma itsensä.
Edetä? Sinä etenet sitten kun hän haluaa. Kolmen kuukauden päästä voi tapahtua jotain tai sitten ei.
Tytön ehdoilla. Yksinkin väärä liike ja et etene mihinkään. Tutustu häneen ihan rauhassa ja varovasti.
Ujoutta karkottaa parhaiten vilpitön ja lempeä kommunikointityyli. Ei luottamuksen rakentumiseen välttämättä mene kuukausia. Itse tykkään kävellä käsi kädessä ja istua kainalossa, joten ujolla ei ole mitään erityisiä fyysisiä muuteja, vaikkei heti ovella hajareisin päällesi hyppäisikään.
Kasvata pitkät hiukset, ja itke vähän samalla. Sille naiset nykyään valitettavasti lämpenevät
Jätä se rauhaan. Ei se sun seuraas kaipaa pervo
Muista että naiset ovat sorrettu ryhmä ja sinä taas miehenä olet etuoikeutettu. Jos et tiedosta etuoikeuksiasi ja noudata väistämisvelvollisuutta naista kohtaan niin on luultavaa, että nainen triggeröityy.
Ala sekoilla alkoholin tai aineiden kanssa ja vaikka tehdä pikkurikoksia. Tyttö tulee olemaan lääpällään.