Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni halusi tuhota päiväkotiryhmänsä kuvan huonojen muistojensa vuoksi

Vierailija
22.08.2023 |

Lapseni kysyi lupaa saako polttaa päiväkotiryhmänsä kuvan, koska hänelle jäi sieltä niin pahat muistot. Annoin luvan. Poikaani oli kiusattu parin lapsen taholta, vaikka hoitajat eivät tienneet tai eivät ainakaan myöntäneet sellaista tapahtuneen. Ja kyseessä oli vielä kallis yksityinen päiväkoti. Että joo laittakaa lapsenne mahdollisimman varhain vain sinne kiusattavaksi ja traumoja saamaan...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oman mukulasi päiväkotimaksut maksoit kilttinä ja kuuliaisena. Ei tullut siis mieleenkään ottaa päiväkotiin? Päiväkodeissakin käydään kehityskeskusteluja, missä asian olisi voinut ottaa esiin. Vai oliko niin kiire leuhottaa muiden mammojen kanssa baanalla, ettei ennättänyt millään olla yhteydessä päiväkotiin.

Vierailija
2/9 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä voi olla syy, miksi lapsesi ei halua päiväkotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi veit silti lapsen päiväkotiin?

Joo, itsekin olen polttanut sen ainoan yläasteen luokkakuvan missä olin mukana, kahdesta muusta lintsasin.

Vierailija
4/9 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oman mukulasi päiväkotimaksut maksoit kilttinä ja kuuliaisena. Ei tullut siis mieleenkään ottaa päiväkotiin? Päiväkodeissakin käydään kehityskeskusteluja, missä asian olisi voinut ottaa esiin. Vai oliko niin kiire leuhottaa muiden mammojen kanssa baanalla, ettei ennättänyt millään olla yhteydessä päiväkotiin.

Minähän kerroin jo aloituksessa, etteivät myöntäneet sellaista tapahtuvan. Totta kai kerroin heille poikani väittävän, että häntä kiusataan. Oletko aineissa kun et ymmärrä lukemaasi ja muutenkin olet noin hyökkäävä?Kuinka tämä meni niin sinun tunteisiin???

Vierailija
5/9 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin yläasteella vihattu tyyppi, mutta en ole siltikään tuhonnut luokkakuvia. Katseleehan niitä vuosikymmenten jälkeen vähän toisin silmin.

Vierailija
6/9 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi veit silti lapsen päiväkotiin?

Joo, itsekin olen polttanut sen ainoan yläasteen luokkakuvan missä olin mukana, kahdesta muusta lintsasin.

Enpä vienytkään. Jäin kotiin heti ,kun oli mahdollista hoitamaan lastani eskariin asti.

Ap

Vierailija
7/9 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olin yläasteella vihattu tyyppi, mutta en ole siltikään tuhonnut luokkakuvia. Katseleehan niitä vuosikymmenten jälkeen vähän toisin silmin.

Eli olit se häirikkö, et kiusattu

Vierailija
8/9 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aloitus oli kaiken kaikkiaan typeryyden huippu ja rimanalitus. Ynnä ei niitä ryhmäkuvia oteta ensimmäisinä päivinä tai edes viikkoina, vaan vasta muutaman kuukauden kuluttua tai jopa vasta kevätpuolella. Olisi ollut aikaa puuttua kiusaamiseen. Vai pitikö päästä pätemään, että on varaa yksityiseen päiväkotiin.

Vierailija
9/9 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista. Sallittakoon tuo tunne. Ehkäpä nyt toiseen paikkaan ja uusia kavereita?