Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pysyykö hallitus pystyssä?

Vierailija
22.08.2023 |

Jani Mäkelä näkyy taas kerran tölvineen RKPta tänään. Veikkaatteko että hallitus on pystyssä vielä vuoden lopulla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, tuskin kauheasti on halukkaita tilallekaan, tilanne on nyt aika hankala.

Vierailija
2/5 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika yllättynyt jos nilkuttavat maaliin saakka. En muista että koskaan olisi ollut tällaista että yksi hallituspuolue ihan estoitta vi**uilee toiselle. Mut eihän se kokkareille olekaan välttämätöntä, oleellista on saada työelämä- ja sosiaaliturvaheikennykset äkkiä hoidettua ja sen jälkeen saa kaatua koko p4ska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pysyy. RKP on ihan itse hankkinut asemansa ja tietää sen. Keskusta tänään varmiti sen että RKP ei voi hallitusta kaataa, muuten on pakkoruotsi historiaa.

Vierailija
4/5 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bättre med det evinnerliga tjatande om denna fråga än vad som blev kvar efter den förra regeringen, vilket var "paljonko jäätiin pystyyn"?

Vierailija
5/5 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aika yllättynyt jos nilkuttavat maaliin saakka. En muista että koskaan olisi ollut tällaista että yksi hallituspuolue ihan estoitta vi**uilee toiselle. Mut eihän se kokkareille olekaan välttämätöntä, oleellista on saada työelämä- ja sosiaaliturvaheikennykset äkkiä hoidettua ja sen jälkeen saa kaatua koko p4ska.

Vad beträffar "estoitta vi**uilee" så är det persuna som gör det med hela omvärlden och säkert sinsemellan med. Det är väldigt bra att gemene man får se vad en persu på riktigt är. Det säkrar att inga ströröster längre droppar in i den hålan. Förbered er på att SFP passerar Persuna vid nästa val.