2 vrk:n kurssi 160€
Onko kallis vai halpa?
Sisältää perusmajoituksen ja ruoat.
Ja kurssin matskut.
Lisäksi tulee matkakulut kurssipaikalle n. 10€.
Tuo on mun 3 vk:n ruokarahat, ylikin, niin mietityttää.
Kommentit (30)
Todella halpa. Johan pelkkä yhden päivän kurssi maksaa tuon.
No vähän riippuu, onko muuten vain kurssi vai auttaako tää kurssi jatkossa saamaan töitä, että on palkalla varaa joskus lähteä viikonlopuksi rientoihin ja hotelliin joka kans veis sen esim. 160e.?
Kyl se pitää satsata, jos haluaa elintason parannuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan, että kurssi kestää viikonlopun pe ip -> su ip, 2 yötä.
Ap
Sä saat siis 2 pv ruoat majoituksen ja kurssin päälle sun 3 pv ruokarahalla. Eli käytännössä et maksa juuri mitään kurssista.
Vierailija kirjoitti:
No vähän riippuu, onko muuten vain kurssi vai auttaako tää kurssi jatkossa saamaan töitä, että on palkalla varaa joskus lähteä viikonlopuksi rientoihin ja hotelliin joka kans veis sen esim. 160e.?
Kyl se pitää satsata, jos haluaa elintason parannuksia.
No se jää nähtäväksi, saako kurssilta eväitä jatkoon. Juuri se onkin tärkeintä; en maksaisi turhasta viikonloppuohjelmasta ja majoituksesta vieraassa paikassa yhtään mitään!
Nukun huonosti vieraissa, ja yleensä olen ummella. Eli hyötyä olisi saatava, että nuo kompensoituvat - rahanmenon lisäksi!
En hae parannusta elintasoon vaan elämän laatuun. En ole työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sä saat siis 2 pv ruoat majoituksen ja kurssin päälle sun 3 pv ruokarahalla. Eli käytännössä et maksa juuri mitään kurssista.
2 vrk vs. 3 vk, opi lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se pitää satsata, jos haluaa elintason parannuksia.No se jää nähtäväksi, saako kurssilta eväitä jatkoon. Juuri se onkin tärkeintä; en maksaisi turhasta viikonloppuohjelmasta ja majoituksesta vieraassa paikassa yhtään mitään!
Nukun huonosti vieraissa, ja yleensä olen ummella. Eli hyötyä olisi saatava, että nuo kompensoituvat - rahanmenon lisäksi!En hae parannusta elintasoon vaan elämän laatuun. En ole työelämässä.
Se on yksinkertaisesti vaan sun päätettävissä, et maksatko, onko varaa vai ei. Jotain ilmaisiakin kerhoja varmaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl se pitää satsata, jos haluaa elintason parannuksia.No se jää nähtäväksi, saako kurssilta eväitä jatkoon. Juuri se onkin tärkeintä; en maksaisi turhasta viikonloppuohjelmasta ja majoituksesta vieraassa paikassa yhtään mitään!
Nukun huonosti vieraissa, ja yleensä olen ummella. Eli hyötyä olisi saatava, että nuo kompensoituvat - rahanmenon lisäksi!En hae parannusta elintasoon vaan elämän laatuun. En ole työelämässä.
Se on yksinkertaisesti vaan sun päätettävissä, et maksatko, onko varaa vai ei. Jotain ilmaisiakin kerhoja varmaa on.
Selvää on, että itse päätän.
Olen tarkka sijoittaja.
Ilmaisuus tai maksullisuus ei ole kriteeri, vaan mikä on tuotto, hyöty.
Kyllähän tuo kurssina kuulostaa edulliselle. Eri juttu on sitten se, että joskus edullinenkin voi olla liian kallis.
Jos menet kurssille, niin tuottaako se taloudellista ahdinkoa?
Onko kurssi sellainen, joka todennäköisesti toisi iloa tms elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvää on, että itse päätän.
Olen tarkka sijoittaja.
Ilmaisuus tai maksullisuus ei ole kriteeri, vaan mikä on tuotto, hyöty.
Hyödystä et puhunu alotuksessa mitään, hyödystä me ei tiedetä mitään. Rahan menoa murehdit.
Jos menet hotelliin yöksi niin se maksaa paljon enemmän. Tuo on todella vähän.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
2 vrk vs. 3 vk, opi lukemaan.
Niin? Käytännössä kurssi ja majoitus ei maksa juuri mitään. Vain päivän ruokaraha.
Jos on hyödyllinen kurssi niin sopiva hinta mut jos on hyödytön kurssi pelkkää huuhaata niin ei.
Niin halpa, että en usko olevan kummoinen.
Ala, sisältö, kouluttajat? Ihan mahdotonta tietää, onko euronkaan väärti, kun et kerro mitään.
Kuulostaa halvalta, mutta omassa elämässä mietin lähinnä onko aikani arvoista, eli mitä siitä saa irti ja onko hyödyllistä, kuten täällä on monta kertaa jo sanottu.
Kaikenlaisia koulutuksia tyrkytetään jatkuvasti ja suurin osa on kyllä täyttä huttua.
Kahden päivän kursseista maksan itse normaalisti 1500-2000 €, joten halpa se ainakin siihen verrattuna on. Paljoa muuta nyt ei voi sanoa kun et mitään asiasta kerro.
Löydätkö siellä itsesi naisena ja ihmisenä käsipeilin ja taskulampun avustuksella?
Jos joku macrame kurssi niin kalliilta kuullostaa. Itse maksoin 105e yhden päivän tulityö kurssista, automatka yht 140km.. harrastusten takia tarvitsen kun olen eläkkeellä.
En hae parannusta elintasoon vaan elämän laatuun. En ole työelämässä.
Yksisarvisia, enkeleitä vai kristalleja?
Ap