Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa mitään aikaiseksi :'-(

Vierailija
22.08.2023 |

Teetin muutama viikko sitten pintaremonttia kotona. Sitä varten piti poistaa kaikki verhot kiinnittimineen, taulut, koukut, hyllyt ym. somistukset seiniltä.
En ole saanut edes aloitettua näiden palauttamista paikoilleen (tai uusille paikoille). Vain välttämättömät huonekalut olen siirtänyt. Lisäksi osa kaappien sisältöä vielä pusseissa, ellei hukassa operaation jäljiltä.
Mistä tässä on kyse? Minun pitäisi olla innoissani(?) kodin uudistuneesta ilmeestä.
Ei vaan jaksa. Remonteissa harmittaa juuri tämä, että kaikki menee mullin mallin, ja vaatii ison panostuksen, että tavarat ovat taas missä pitääkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sinä täällä aamusta iltaan. Tuosta hymynaamasta tunnistaa.

Vierailija
2/7 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keksinyt tavan jaksaa siivota ja järjestellä. Se toimii kyllä vain, kun olen yksin kotona. Leikin tubettajaa, joka tekee siivousvideota. Puhun jopa ääneen.

"No niin, tervetuloa seuraamaan viikkosiivoustani. Mulla on tässä tarvikkeet esillä, ja kerron tarkemmin niiden käytöstä siivouksen edistyessä. Eli aloitetaan keittiöstä ja kuten näette, aika lailla puuhaa on. Aloitan tyhjentämällä nämä tasot kokonaan blaablaa..."

Tämä toimii. Näin siivoan :D

Nainen 52 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hengitystä, syvään sisään ja ulos. Ihan rauhassa vaan.

Vierailija
4/7 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen keksinyt tavan jaksaa siivota ja järjestellä. Se toimii kyllä vain, kun olen yksin kotona. Leikin tubettajaa, joka tekee siivousvideota. Puhun jopa ääneen.

"No niin, tervetuloa seuraamaan viikkosiivoustani. Mulla on tässä tarvikkeet esillä, ja kerron tarkemmin niiden käytöstä siivouksen edistyessä. Eli aloitetaan keittiöstä ja kuten näette, aika lailla puuhaa on. Aloitan tyhjentämällä nämä tasot kokonaan blaablaa..."

Nainen 52 v

Täsmälleen sama taktiikka täällä! Pätee kaikkiin vastenmielisiin työsarkoihin.

Vierailija
5/7 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Täältä tulee myötätuntohalaus. Laita kalenteriin joku päivä että teet ne, älä laita siihen muuta menoa. Jos ei onnistu, yrität joku toinen päivä uudestaan. Sitten teet voileivän ja tulet taas palstailemaan.

Vierailija
6/7 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 52 v

Täsmälleen sama taktiikka täällä! Pätee kaikkiin vastenmielisiin työsarkoihin.

Hyvä idea, laajennan videoiden aihepiiriä. Taidan kohta tehdä ensimmäisen silitysvideoni. Stay tuned!

Vierailija
7/7 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vasta nyt takaisin tähän saamattomuusaloitukseeni.

Minulle ei toimi nuo "leikin tubettajaa", kun tubetus on vihoviimeinen mielenkiinnon kohde.

Myös, on eri asia siivota kuin alkaa mittailla verhokiinnikkeidennpaikkoja katonrajassa,vasrallisesti päällekkäisyen pallien päällä keikkuen. Todennäköisesti teen jonkun hölmön ajatus/laskuvirheen, ja kiinnikkeet tulevat vääriin paikkoihin. Ainakin toinen niistä. Ja näitä on monta!

Myös peilien ja taulujen sijoitus yksinään on haastavaa ja raastavaa hommaa.

Tarvis jonkun katsomaan ja pitelemään vierestä.

Onneksi jo syksyn pimeys ja pilviset illat, niin verhojen puute ei estä nukkumista. 😏😑

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi