Mistä johtuu Miley Cyruksen käheä ja miesmäinen ääni? Tuskin pelkästään tupakanpoltosta?
Mikä voi aiheuttaa tollasta? Jonku huumeen polttelu?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kas kun et biologiseksi mieheksi häntä epäillyt?
Onko hän mies?
Miten niin mistä johtuu? Kerro ekaks millainen ääni sulla on tai laita ääninäyte niin voidaan analysoida se lämmittelynä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän mies?
Ei ole todistanut olevansa nainen, joten mahdollisuus on olemassa.
nönnönnöö kirjoitti:
Miten niin mistä johtuu? Kerro ekaks millainen ääni sulla on tai laita ääninäyte niin voidaan analysoida se lämmittelynä 🤣
On lukemattomia naislaulajia, joiden ääni on pysynyt kauniina ja heleänä vanhenemisesta huolimatta. Jollakin hormoonilla tai huumeella ton Miely ääni on kyllä pilattu. Kuulostaa karmeelta.
nönnönnöö kirjoitti:
Ei mun tarvii antaa ääninäytettä. Musiikin kuuntelijana saan kuunnella mitä haluan ja Miley ei ole yksi niistä. Eikä ainoastaan paskan äänen takia.
Olen aina tykännyt Bonnie Tylerin äänestä.
Hänellä oli äänihuulissa Reinken ödeema.
Sillä on joku tehty leikkaus sinne pään/kurkun alueelle.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla heineken syndrooma. Taudinkuvaan liittyy ajoittain voimakasta jauhon sniffaamista nenäreikien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla heineken syndrooma. Taudinkuvaan liittyy ajoittain voimakasta jauhon sniffaamista nenäreikien kautta.
Vierailija kirjoitti:
nönnönnöö kirjoitti:
Ei mun tarvii antaa ääninäytettä. Musiikin kuuntelijana saan kuunnella mitä haluan ja Miley ei ole yksi niistä. Eikä ainoastaan paskan äänen takia.
No miks sä vaivaat paskalla sun herkkiä korvia?
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja tämän takia oli leikkauksessa muutama vuosi sitten. Itse pidän tuosta raspiäänestä, mutta ymmärrän että ei ole kaikkien makuun.
Sähkötupakalla sai kaverini äänensä tommoiseks :D polttanut siis jo seitsemän vuotta putkeen.
Kyllä Miley on kannabista myöntänyt käyttävänsä.
She was diagnosed with Reinke's edema, a chronic disease described as the build-up of fluid (edema) located in the top layer of the vocal folds (Reinke's space).