Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan lähettää vaimon pantavaksi

Mies46
21.08.2023 |

Vaimon voisi lähettää taas pantavaksi talvella, kun ei muuten ole niin kiire. Viimeksi alle kolmekymppisenä, häntä on joku muu nussinut, itselläni tossa olikin vierasta.
Tilastojenkin mukaankin naisten seksi halut vähenee pitkässä liitossa. Viimeksi, kun hän kävi parinkin eri miehen luona monet kerrat, hän oli kiimaisin koskaan. En ole aisuri, mutta kyllä punakaksi nussittu pillu on eroottinen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junalla pääsee Tampereelle ;)

Vierailija
2/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aisuri, mutta kullini seisoo vaan, kun kuvittelen vieraiden nussivan vaimoani. Kyllä sinä olet aisuri.

Paranemisen ensimmäinen askel on aina ongelman myöntäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähettänyt jo vuosia vaimoni ( 43 v. ) aina tarvittaessa  pantavaksi. Tuo toimenpide on aina tarpeen, kun alkaa se turhanpäiväinen kiukuttelu. Mulla on muutama kymmenen osoitetta joista valitsen tilenteeseen sopivamman tai sopivimmat. Vaimo ei edes tiedä, kuka tai ketkä ovat tapaamisssa. Tuo on useimmiten tuollainen doggin tilanne. Vaimo laittaa seksyt päälle ja tilaan taksin. Puhelin mukaan ja auki käsilaukkuun. Saan kuunnella livenä seksi harrastamista. Ja kas tunnin päästä vaimo tulee posket hehkuen kotiin ja taas on rauha meidän kolmiossa.

Vierailija
4/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus myön vienyt vaimoni nussittavaksi kevariporukoille. Pankaa, minkä jaksatte ja haluatte, tuun hakeen tunnin päästä.

Vierailija
5/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aisuri, mutta kullini seisoo vaan, kun kuvittelen vieraiden nussivan vaimoani. Kyllä sinä olet aisuri.

Mikä sä olet päättämään, mikä on kenellekin ongelma, ei maailma pyöri sun akselin ympärillä.

Vierailija
6/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joskus myön vienyt vaimoni nussittavaksi kevariporukoille. Pankaa, minkä jaksatte ja haluatte, tuun hakeen tunnin päästä.

Eihän tunnissa pääse edes käyntiin!!

Vierailija
7/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän on oiva esimerkki siitä miten kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Palstalla samoihin aikoihin valittavat naiset miehet ku haluavat mutteivät saa. Ja toisaalla sitten taas ne joilla on liikaa tai eivät halua. Ehdotus: palstalle alajaos nimeltä kultainen pörssi, jossa saadaan asialle tasajako ja kaikki ovat tyytyväisiä. Köyhä antaa vähästäänkin kun rikas ei luovu milloinkaan, eihän ?

Sehän ois hienoa kun palstan porukka, tää kaikki 20-50 henkeä voisivat keskuudessa jakaa sitä tärkeintä omaisuuttaan.

Vierailija
8/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten aisureiden vaimot ovat aina paksuja ? Normaalipainoisia ei siinä joukossa liiku.

Vierailija
9/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten aisureiden vaimot ovat aina paksuja ? Normaalipainoisia ei siinä joukossa liiku.

Minulla on normaalipainoinen/urheilullinen vaimo mutta meillä onkin aisurijutut vasta fantasia-asteella😁

Vierailija
10/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisurien vaimot muka lihavia, ei pidä paikkaansa. Mun vaimo on 158 / 52 ja mun työkaverin vaimo on 170 / 66 ja vielä tuo pomon vaimo 168 / 60. Ja ikähaarukka 44 - 56 v., oliis tuossa ajassa ehtinyt painoa kertyä, jos oli kertyäkseen. Ja noita rouvia on kyllä aisottu paljon.

Vierailija
11/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin simpsakoiltahan nuo vaimot mittojen mukaan vaikuttavat. Oma vaimo on 175/66, ikää 46 v.

Vierailija
12/28 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai, mummon. ja mummonnaapurin. ja muitakin..

Vierailija
13/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähettää minut Wildclubin Gb iltaan kaksi kertaa vuodessa . Hän haluaa tosin itse nähdä mitä saan ja olla katsomossa. En ole lihava enkä kännissä. Muutenkin mukava, 25 v. ja kaunis.😉

Vierailija
14/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sä olet päättämään, mikä on kenellekin ongelma, ei maailma pyöri sun akselin ympärillä.

Se on aina ongelma, jos ei pysty olemaan itselleen rehellinen.

Koskee myös aisureita.

Vierailija
15/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä sattuma, että joka viestissä missä puhutaan aisureista on kolme paukkua alas tai ylös. Kummallinen yhteensattuma.

Mutta puhut asiaa. Paksuja ne tuppaavat olemaan. Ehkä ne aisurit ei jaksa panna paksuja vaimojaan ja ulkoistavat homman muille. Tuleekohan tähänkin kolme alapeukkua.

Vierailija
16/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on normaalipainoinen/urheilullinen vaimo mutta meillä onkin aisurijutut vasta fantasia-asteella😁

Kun se vaimosi siitä pulskistuu, niin sitten vaan vierasta melaa mekkoon. Pääset sitten sinäkin puhdistushommiin.

Vierailija
17/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee myös aisureita.

Arvostelet ihmisiä tietämättä heistä paljoakaan. Näkisin paikan päällä tai mielessäni aivan yhtä mielellään jonkun toisen nätin naisen seksiä, aviossa vaan niitä muita naisia ei ole pyöri nurkissa suuria määriä.

Mitä jos siirryt johonkin viestiketjuun, jossa on kaltaisiani, etkä roiku täällä.

Vierailija
18/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee myös aisureita.

Arvostelet ihmisiä tietämättä heistä paljoakaan. Näkisin paikan päällä tai mielessäni aivan yhtä mielellään jonkun toisen nätin naisen seksiä, aviossa vaan niitä muita naisia ei ole pyöri nurkissa suuria määriä.

Mitä jos siirryt johonkin viestiketjuun, jossa on kaltaisiani, etkä roiku täällä.

Enpä taida siirtyä.

Vierailija
19/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junalla pääsee Tampereelle ;)

Jokos oot nuo junaliput vaimollesi Tampereelle ostanut...? ;)

Vierailija
20/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihan omatoimisesti,

Tuskin kovin usein, en ole alkanut tenttaamaan. Jos vieraan saaminen pitää niin hyväntuulisena ja mukavana minua kohtaan kuin nyt, ei tuo tauteja ja saan itse pillua niin paljon kun haluan, lapsien teko ikä jo takana ja liittomme on hyvä, niin mitäpä tässä valittamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan