Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua rakastua enää. Rakkaus satuttaa.

Vierailija
21.08.2023 |

Yksipuolinen rakkaus on satuttavaa varsinkin kun se toinen osapuoli on esittänyt rakkautta minua kohtaan ja uskoin sekä luotin. Mutta se on ollutkin vain illuusio. Pelkään etten pääse irti koukuttumisesta tähän ihmiseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Rakkauden teeskenteleminen on julmaa ja alhaista.

Vierailija
2/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus vaan rakkauden puute. Rakasta itseäsi tarpeeksi päästääksesi irti ihmisestä, joka ei sua rakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Tekee kipeää kun ihastuu väärää ihmiseen eikä halua luovuttaa ja päästää irti, vaikka jossain tietää että ehkä pitäisi.

Vierailija
4/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä rakastamista opettelen uudelleen. Sekin terveesti itseään rakastavan minän taito katosi tämän surun myötä. Ehkä se jostain joskus vielä löytyy. Ap

Vierailija
5/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Haluan unohtaa sen jota ikävöin ja sen jälkeen suojella sydäntäni tältä p*skalta. Ei ikinä enää.

Vierailija
6/8 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen rakastuukin niin vääriin henkilöihin?

Vierailija
7/8 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritän pyristellä eroon ihmisestä joka kyllä väittää rakastavansa, mutta eihän rakastamaansa ihmistä voi kohdella niin huonosti kuin hän minua jatkuvasti kohtelee.

Vierailija
8/8 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus tekee hyvistä jutuista entistä parempia, mutta myös kykenee tuottamaan kurjempia fiiliksiä kuin moni muu huono juttu. Rakkaus tekee elämästä vuoristorataa, ilman rakkautta istut possujunassa.