Emättimen syvyys
Kun miehet mittailevat sankoin joukoin peniksiään, niin oma syvyys jäi mietityttämään. Eilen illalla oli omaa aikaa ja päätin tehdä dildolla pienen kokeilun. Kiihottuneena sain dildoa sisääni noin 13 cm. Onko joku muu harrastanut tätä? Pidän eniten ns normipeniksestä tai pienemmistä, ja nyt ymmärrän miksi vähänkin kookkaammat aiheuttaa kipua. N25
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt miesten peniksen koot kiinnostavat? Minne ne vaginat jäivät?
Ei misten koot kuulu tähän ketjuun, niille on tarpeeksi ketjuja. Parasta olisi tietenkin jos nyt keskityttäisiin naisten mittoihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei misten koot kuulu tähän ketjuun, niille on tarpeeksi ketjuja. Parasta olisi tietenkin jos nyt keskityttäisiin naisten mittoihin.
Ap
Mitä se nainen vaginan mitoillaan tekee ilman penetraatiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä se nainen vaginan mitoillaan tekee ilman penetraatiota?
Tykkään dildoista enemmän kuin sinusta, joten etsi toinen ketju.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitä se nainen vaginan mitoillaan tekee ilman penetraatiota?
Tykkään dildoista enemmän kuin sinusta, joten etsi toinen ketju.
Ap
Kokeile silti minua ja klitorisvibraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla vähän outolintu kaikkine omituisine päähänpistoineni?
ApEi vaginan syvyyden mittaaminen ole kovinkaan outoa.
Siltä se silti vaikuttaa. Olenhan minä täälläkin ainut. Yritin etsiä vanhoja ketjuja, mutta löysin pelkkiä peniksen mittaukseen keskittyneitä. Ei yhtäkään ketjua naisille. Nyt on ja hiljainen onkin.
Ap
Kuten sanottua, erittän vittumaisia miehiä täällä jotkut. Ovat varmaan iloisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottua, erittän vittumaisia miehiä täällä jotkut. Ovat varmaan iloisia miehiä.
Kieltämättä. En silti halua että ketju keskittyy miesten haukkumiseenkaan. Haukkumiseen pitäisi olla ihan oma ketju.
Ap
Mulla on n. 16 cm pituinen ja nautin kun saan aina työntää niin juurta myöten kuin mahdollista. Saa takoa kovaakin. Ei oo koskaan kukaan valittanut kivusta. Taitaa olla aika sopivan mittanen. Itellekin helppoo kun ei mikään 20+ cm ahdista housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on n. 16 cm pituinen ja nautin kun saan aina työntää niin juurta myöten kuin mahdollista. Saa takoa kovaakin. Ei oo koskaan kukaan valittanut kivusta. Taitaa olla aika sopivan mittanen. Itellekin helppoo kun ei mikään 20+ cm ahdista housuissa.
Kiitos, mutta ei kiitos. Ehkä ymmärrät miksi jos luet aloituksen. Jos sinä saat työntää aina pohjaan asti, niin sen perusteella minä en edusta ainakaan valtavirtaa.
Ap
16,5 menee joinain kierron päivinä ikävästi pohjaan.
Oma kalleuteni osuu melkopohjaan painettuna vaimon kohdunnupukkaan n.19cm syvyyseroja siis on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta ei kiitos. Ehkä ymmärrät miksi jos luet aloituksen. Jos sinä saat työntää aina pohjaan asti, niin sen perusteella minä en edusta ainakaan valtavirtaa.
Ap
Ota huomioon, että oikea penis on luonnollisesti hieman pehmeämpi, joten se antaa hieman periksi, dildo taas ei yhtään, siksi oikea ei välttämättä satu.
Vierailija kirjoitti:
Oma kalleuteni osuu melkopohjaan painettuna vaimon kohdunnupukkaan n.19cm syvyyseroja siis on
Ei kohdunnapukka ole vaginan pohjalla.
Kohdunnapukkaan ylettyy etusormella, kuten tietänet.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sinusta yleisesti ottaen ideaali, vai olisiko parempi että ei mene pohjaan ollenkaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sinusta yleisesti ottaen ideaali, vai olisiko parempi että ei mene pohjaan ollenkaan?
Ap
Tykkään alistaa joten kyllä kaluni saa aiheuttaa kipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOta huomioon, että oikea penis on luonnollisesti hieman pehmeämpi, joten se antaa hieman periksi, dildo taas ei yhtään, siksi oikea ei välttämättä satu.
Riippuu tosi paljon dildosta. Minulla on yksi todella pehmeäkin. Muutenkin saan harvoin saan orgasmin syvältä. G-pisteeseen sopii hyvin lyhyempi ja haluan samalla klitalle painetta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTykkään alistaa joten kyllä kaluni saa aiheuttaa kipua.
Aa, luulin sinua naiseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTykkään alistaa joten kyllä kaluni saa aiheuttaa kipua.
Aa, luulin sinua naiseksi.
Ap
Kokemus kivusta on siis puolisoni. Itse tykkään kun hän uikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haluttiinko tähän ketjuun miesten kommentteja ja kokemuksia vaginan mitoista? Kysyn ennenkuin jatkan.[/
No hyvä sitten, kerrotaan. Ostin kerran
Yo apteekista vaimolle pikku dildon, ihan
suora patukka. Ei tarvinnut, mutta mittasin
kuitenkin hänen vaginan syvyyttä mielenkiin-
nosta. No ei se niin syvälle todellakaan mennyt.
Oisko korkeintaan 12cm . Sitten tyssäsi ja en
nyt yrittänyt väkisin työntää enempää.
Empä tiedä kuinka pitkälle sitten menis, jos ois
oikein kiihottunut.Huh! En taida olla sitten ihan uniikki nainen.
Ap
Peniksen kokokeskustelu rides again!
Ovela harhautus!