10 mahdollista syytä omistaa miehen masturbaattori
1. Sopiva tuote tarjoaa suurempaa nautintoa kuin käsi.
2. On ainakin monissa tapauksissa penikselle kättä hellempi. Paljonhan puhutaan ns. death grip syndroomasta.
3. Kerää spermat talteen eli ei stressiä siisteydestä h-hetkellä. Ehkä tuotekohtaisia eroja tässä mutta varmaan pääsääntöisesti näin.
4. Voit kehittää kestävyyttä.
5. Voit testata rajoja, kuinka suurta nautintoa kestät ennen kuin orgasmi väistämättä vie voiton.
6. Voit helposti testailla erilaisia liukuvoiteita.
7. Jos tyypillisesti tarvitset visuaalista ärsykettä, voi suurempi nautinto olla jo itsessään riittävä.
8. Voit tyypillisesti käyttää tuotetta myös kädet vapaana ainakin jollain tavoin.
9. Saat tyypillisesti tuotteesta alipainetta, imua tai värinää, jotain sellaista mitä et suoraan kädestä.
10. Hyvä mahdollisuus kiihottua kovemmin.
Toki nämä eivät tarkoita, että tuotetta tulisi jokaisella kerralla käyttää mutta monia syitä löytyy. Keksittekö jotain lisänä?
Kommentit (22)
Alapeukkua koska vulva mainittu; seksipalstalla 😘
Omista kokemuksista täytyy sanoa että erektio on nykyään parempi. Mitä monipuolisempaa stimulaatiota saan sitä herkemmin seisoo. Tähän perustuen luulen että se death gripissä on jotain perää, vaika se ei minua niin kosketakkaan.
Yksi hyvä syy on, että nykyisellään masturbointi tuntuu todella laatuajalta, kun se onnen oli vain rutiininomainen suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Omista kokemuksista täytyy sanoa että erektio on nykyään parempi. Mitä monipuolisempaa stimulaatiota saan sitä herkemmin seisoo. Tähän perustuen luulen että se death gripissä on jotain perää, vaika se ei minua niin kosketakkaan.
Yksi hyvä syy on, että nykyisellään masturbointi tuntuu todella laatuajalta, kun se onnen oli vain rutiininomainen suoritus.
Tuo laatuaikapointti on kyllä validi. Itsetyydytykseen ja sen taitamiseen kannattaa kyllä panostaa, kapineilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein todettu. Vaikka kädelläkin nauttisi ja sitä jotenkin varioisi, niin kyllä siinä sitä rutiininomaisuutta sekaan tulee kun se on se vuosikymmeniltä tuttu metodi. Masturbaattorin kanssa käyttää aikaakin pidemmästi kun nautinto on parempaa ja on nähnyt vaivaa liukuvoidevalmisteluineen ja muuten.
Mikä tuo death grip syndrooma on ?
DGS kirjoitti:
Mikä tuo death grip syndrooma on ?
Hyvä, että kysyt epäselvyydestä. Varmasti tuo termi ei kaikille suoraan tuttu ole, vaikka paljon siihen eri paikoissa törmännyt.
En tiedä onko tuosta varsinaisesti suoraan suomennettua termiä mutta tässä artikkelissa esimerkiksi aika hyvin avattu mistä kyse.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/21c86d0e-f87b-4ab1-…
Lisänä vielä erilainen laukeamisen tuntuma masturboinnin yhteydessä. Verrattuna kädellä tai sykkivä penis masturbaattorin sisällä. Usein sisällä mutta tämäkin varmasti riippuu hieman tuotteesta.
Masturbaattorit tuntuu paremmilta kuin oma käsi vaikka olisi liukkaria.
Tarvitseeko muuta syytä?
Vierailija kirjoitti:
Masturbaattorit tuntuu paremmilta kuin oma käsi vaikka olisi liukkaria.
Tarvitseeko muuta syytä?
Tässähän se tiivistyy. Ja molempi parempi, koska eivät välttämättä sulje toisiaan pois.
En keksi yhtään hyvää syytä. Pääsääntöisesti laukean ja lauennut vaimon pilluun joku kerta viikossa.
Meillä akka alkoi pihtaamaan eikä seksi kuulemma ole niin tärkeää. No ostin tekopillun itelleni. Aika mahtava vehje onkin.
Toissa päivänä tuli sitten kärkkymään munaa. Löin sen tekopillun käteen ja sanoin, että mulla on aika viriili suhde tän kanssa enkä tarvitse nyt kolmatta pyörää mihinkään. Sai aika kovat kilarit.
Luulee kai, että haluan elää puutteessa, mutta väärässä on. Nyt saan aina kun haluan eikä tarvitse kuunnella mitään selityksiä, miksi nyt taaskaan ei käy. Tekopillu ja sopiva eroottinen materiaali korvaa komeesti pillua pihtaavan naisen!
Vierailija kirjoitti:
Meillä akka alkoi pihtaamaan eikä seksi kuulemma ole niin tärkeää. No ostin tekopillun itelleni. Aika mahtava vehje onkin.
Toissa päivänä tuli sitten kärkkymään munaa. Löin sen tekopillun käteen ja sanoin, että mulla on aika viriili suhde tän kanssa enkä tarvitse nyt kolmatta pyörää mihinkään. Sai aika kovat kilarit.
Luulee kai, että haluan elää puutteessa, mutta väärässä on. Nyt saan aina kun haluan eikä tarvitse kuunnella mitään selityksiä, miksi nyt taaskaan ei käy. Tekopillu ja sopiva eroottinen materiaali korvaa komeesti pillua pihtaavan naisen!
Täyttä asiaa. Mä kanssa hoitelen hommat ite, kun seksi ei kuulemma ole tärkeysjärjestyksessä korkealla. Ja pian runkkailen ihan omassa asunnossa. Tällainen kaveruussuhde ei mua enää kiinnosta yhtään.
Jännetupintulehdus ranteessa ei aiheuta ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tekopillu pihtaavan akan voittaa!
Ilta-Sanomat kertoi yhden lisäsyyn. Voit tällä tavoin vaihtoehtoisesti työllistää myös Wolt-kuljettajia!
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009881403.html
Dominani yllättää mut mitä ihmeellisimmillä jutuillaan ja laitteillaan. En olis uskonut miten erilaisia ja uusia kokemuksia voi vielä 55 vuotias kokea.
Linkittyy kohdan 1 suurempaan nautintoon mutta siitä johtuen myös ennen orgasmia olevilla hetkillä alusta loppuun on paljon suurempi painoarvo. Käsi on enempi rutiinia ja nautinto silloin enimmäkseen lopussa.
11. Vulvan eri variaatiot ovat mieltymyksien mukaan saatavilla.
Esim Alexis Texasin runsashuulinen vulva sekä Christy Mack ovat mallinnettu mitä mainioimmin Fleshligth-girls sarjassa.