Marja Kihlström alastonkuvassa
https://www.is.fi/viihde/art-2000009797270.html
Hänessä on eroottisuutta kyllä ihan huikeasti. Varmaankin on aika kiihkeä ja varmaan estoton...
Kommentit (80)
yök..
mikätyhjä..tstorotta?;) evvk ketään!
Vierailija kirjoitti:
Ääni ja puheen tuottaminen - Marja Kihlström:
voiko se olla tylsempää kuin hänellä? Tasapaksua äänenkäyttöä, eleetöntä, löysällä intonaatiolla.
Hänellä on toden totta hyvin omanlaisensa puhetapa. Mietin kenellä olen kuullut samanmoisen, kunnes sen keksin: Kiira Korpi.
Kiira Korpi ei ole juontaja, toisin kuin MK joka on lähinnä instakasvo.
Vierailija kirjoitti:
On aina miehen etu, että nainen on kiinnostunut seksistä. Läheskään kaikki naiset ei ole.
Mistäs tiedät, että on kotonakin kiinnostunut?? Voi hyvinkin tietää arvonsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aina miehen etu, että nainen on kiinnostunut seksistä. Läheskään kaikki naiset ei ole.
Haastava seksistä kiinnostunut nainen on miehen unelma. Hänessä riittää kesyttämistä ja haastetta. NAM. Nössöt miehet toki pelästyy vaativaa naista, mutta tarpeeksi isolla egolla olevat miehet ottaa haasteen ilomielin vastaan. He saavat muutenkin parhaat vaativimmat naiset, kun toisille miehille menee pupu pöksyyn. Itselläni ollut vaikeasti kesytettävä, haastava ja tulinen nainen. Nauttinut koko rahalla.
Kihlströmin märkä pillu mielessä. Aijai.
Mahtaako olla ohjelmassa kommandona? Kivan lyhyt mekko usein päällä ja lattia on peiliä.
Makuja on monia! Kyllä minä tuosta Marjasta tykkäisi.
Näyttäähän tuo poseeraavan myös seksikaupan joulukalenterin mainoskuvissa, viettelevissä asennoissa mekossa, jonka yläosan toinen puolisko läpinäkyvää kangasta, rinnan päällä kuitenkin jokin kangaskukkanen.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako olla ohjelmassa kommandona? Kivan lyhyt mekko usein päällä ja lattia on peiliä.
No kyllä sen nyt pitäis olla vaatimus että tuon ohjelman juontaa kommandona. Itse asiassa juontajankin pitäisi olla täysin alastomana että olisi juonessa mukana.
Rouva Kihlström voisi ohjelmassaan rohkeasti vähennella asustustaan samalla kuin muutkin osanottajat. Tollaset tekstiilit on tympäseviä kun muut saavat nauttia nakkena olostaan.
Juontaja voisi olla hiljaa. Kuulostaa aivan yksinkertaiselta ihmiseltä, kun avaa suunsa.
Ällöttävä ihminen. Samaa sarjaa muiden seksuaaliterapeuttien kanssa. Millään muulla ei ole mitään väliä kuin sillä että itse saa seksiä. Yök.
mitä ebempi puhuu tositilanteessa onkin pää kipee ym. huomattu meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastava seksistä kiinnostunut nainen on miehen unelma. Hänessä riittää kesyttämistä ja haastetta. NAM. Nössöt miehet toki pelästyy vaativaa naista, mutta tarpeeksi isolla egolla olevat miehet ottaa haasteen ilomielin vastaan. He saavat muutenkin parhaat vaativimmat naiset, kun toisille miehille menee pupu pöksyyn. Itselläni ollut vaikeasti kesytettävä, haastava ja tulinen nainen. Nauttinut koko rahalla.
Puhut niinkuin paremmatkin, vaikka sulla on paskat housussa, jos nainen sattuu kelloa kysymään!
Olis todella makeeta jos myös itse riisuis.
Millainen pillu mahtaa hänellä olla,onko näkynyt jossain ohjelmassa alasti tai esim kylpylässä?
Brittiversiossa ei juontajan pillu vilku mutta hän kyllä avoimen bi:nä kertoo millaisesta pillusta itse kiihottuu.
Tarkoitan nyt valloittavaa Anna Richardsonia. Seksikäskin hän on ja selkeä artikulaatiossaan - aivan kuin meidän ikioma Sanna Marin ;)
Yksilö on maailman pienin vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä ihminen. Samaa sarjaa muiden seksuaaliterapeuttien kanssa. Millään muulla ei ole mitään väliä kuin sillä että itse saa seksiä. Yök.
Hän ei ole seksuaaliterapeutti JulkiTerhikin mukaan.
Onko sama koulutus kun Hantta Zliseeskillä tai Jutta Larmilla?
Terveyden- ja sosiaalihuollon ammattilaiset on Julki-Terhikissä.