Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

veisittekö lapsenne perhepäivähoitajalle, jolla kotona myös omia pieniä lapsia?

Vierailija
19.12.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti omat ovat rakkaampia, mutta ei sen tarvi hoitopäivän aikana mitenkään näkyä. Ei se lapsen hoidosta sen huonompaa tee, että siinä oma lapsi on yhtenä joukossa mukana. Ennemminkin omaa tulee kohdeltua ' kalseammin' ja häneltä vaatii enemmän kuin hoitolapsilta. Mutta jokainen valitsee itse lapsensa hoitopaikan. Minulla ei ole hoitolapsista ollut pulaa :-)

Vierailija
22/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse en haluaisi riskeerata oman lapseni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki eivät ole niin lapsirakkaita että heistä olisi hoitamaan vieraita lapsia siinä omien kanssa. Siksi he eivät pysty kuvittelemaan, että joltain toiselta se onnistuu.

t.pph

Vierailija
24/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ERITTÄIN lämpimät ja läheiset suhteet hoitajiin :-D Kun lapsiryhmässä on 20 lasta, niin kuinka läheisiä lapsista hoitajalle tulee?? Verrattuna siihen että perhepäivähoitajalla on esim. 2-4 lasta...

Vierailija
25/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ERITTÄIN lämpimät ja läheiset suhteet hoitajiin :-D Kun lapsiryhmässä on 20 lasta, niin kuinka läheisiä lapsista hoitajalle tulee?? Verrattuna siihen että perhepäivähoitajalla on esim. 2-4 lasta...

Meidän alueellamme on tasan kaksi pphoitajaa, omamme lisäksi, jolle veisin lapseni. Muita seurattuani (olin 3 vuotta kotona) totesin, että en halua heidän lastani hoitavan. Nyt toisaalta olen seurannut myös omaa pphoitajaamme ja hänessäkin on (kuten varmasti kaikissa ihmisissä) hoidon suhteen piirteitä, jotka ihmetyttävät.

Päiväkodissa hoitajilla on koulutus, millä on mielestäni jotain arvoa. Lisäksi siellä pelaa " sosiaalinen kontrolli" . Toisaalta sitten taasen ryhmäkoot ovat nykyisin järjettömiä, sijaisia ei saa meillä päin palkata jne.

Eli siitä vaan sitten valitsemaan lapselle hoitomuotoa, huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi