Näytän ikäistäni nuoremmalta
"Hei tyttö, kuka sun nimi on?" Kysyivät pihalla leikkineet lapset.
N42
Kommentit (22)
Sama, minua luullaan kolmekymppiseksi varsinkin takaapäin. Edestä nelikymppiseksi. Oikeasti olen seitsemnkymppinen ja rapiat päälle. Minihame ja napapaita, nääs.
Lasten suusta kuulee totuuden eikä tätä voi kukaan enää kiistää millään argumentilla.
Ap
N42 kannattaisi näyttää ikäiseltään, sillä nyt nosteessa on keski-ikäiset naiset ja saavat huomiota ja kiinnostusta maailmalla, eikä heidän edes tarvitse näyttää nuoremmalta, vaan ikäiseltään.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6f4cb5c9-00f4-4a23-b4f4-b6c3e8…
Ihmiset tytöttelee mua ja luulee ikäistäni nuoremmaksi, ainut syy minkä olen löytänyt on pienet rintani. T. N31
Onnea sinulle. Nuoruus on arvostettua. Sinulla se kestää pitempään.
Vierailija kirjoitti:
N42 kannattaisi näyttää ikäiseltään, sillä nyt nosteessa on keski-ikäiset naiset ja saavat huomiota ja kiinnostusta maailmalla, eikä heidän edes tarvitse näyttää nuoremmalta, vaan ikäiseltään.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6f4cb5c9-00f4-4a23-b4f4-b6c3e8…
Milläs muutat ulkonäköä? En yritä näyttää muulta kuin itseltäni..
Ap
Usado kirjoitti:
Onnea sinulle. Nuoruus on arvostettua. Sinulla se kestää pitempään.
Kiitos. Vanhenen varmaan yhdessä yössä ihan rusinaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tytöttelee mua ja luulee ikäistäni nuoremmaksi, ainut syy minkä olen löytänyt on pienet rintani. T. N31
Ei kai tuossa iässä kuulukkaan näyttää erityisen vanhalta?
Tuossa iässä minuakin luultiin vielä lapseksi, mutta 5v myöhemmin lapseni kaverit luulivat minua lapseni mummoksi.
Niin on nuoruus katoavaista.
Minä olen 50 ja olin päiväkodissa töissä. Lapset sanoivat, että sinä olet tosi vanha mummo. 😃
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet tytöttelevät vielä seitsemänkymppisiäkin esim. asiakaspalvelussa ja terv.hoidossa, kun he katsovat asiakseen olla muiden yläpuolella ja alentaa nainen.
Tytöttely ei ole kohteliausuus, vaan käytöstapojen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä minuakin luultiin vielä lapseksi, mutta 5v myöhemmin lapseni kaverit luulivat minua lapseni mummoksi.
Niin on nuoruus katoavaista.
Tietysti. Täällä av:lla kaikki nelikymppiset näyttää max 15-vuotiailta.
Varmaan vaan kohteliaisuuttaan arvioivat ikäsi alakanttiin. En lähtis keulimaan.
Vierailija kirjoitti:
Lasten suusta kuulee totuuden eikä tätä voi kukaan enää kiistää millään argumentilla.
Ap
Olet varmaan lyhyt ja muotojakaan ei taida olla?
Pikkulapset nyt saattavat sanoa parikymppistä tädiksi/mummoksikin (koettu on), ja toisaalta sanoa tytöiksi kaikkia naisia. Omaa isääkin voi kutsua avaruusolioksi. Puhumattakaan siitä, miten hupaisasti pikkulapset kommnetoivat: "tää lääkäri tekee nyt....tuleksä mummo kahville (oma äiti/talon huoltomies) ja sitä rataa.
Mua ahdistaa, jos joku sanoo mua "ikäistään nuoremmaksi". Pääasiassa ajattelen sen olevan vaan kohteliaisuus. Onneksi tuota lausetta en kuule kovinkaan usein.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa, jos joku sanoo mua "ikäistään nuoremmaksi". Pääasiassa ajattelen sen olevan vaan kohteliaisuus. Onneksi tuota lausetta en kuule kovinkaan usein.
Kamalaa sekin, kun joku sanoo, että sä oot ikäiseksi tosi nuorekas.
Mitä sitten? Mitä väliä? Onko se joku saavutus?
https://motherlesspics.com/uploads/posts/2023-02/thumbs/1675268768_6-mo…
Mäpä näytä tältä. T. Esko, hihihihi.
Niin minäkin. 💋