Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Tiktok-trendi: vanhemmat rikkovat kananmunan yllättäen lapsensa otsaan ruokaa laittaessaan

Vierailija
20.08.2023 |

Oletko jo törmännyt tähän trendiin tai jopa kokeillut sitä itse?

https://www.ndtv.com/world-news/in-bizarre-tiktok-trend-parents-are-cra…

Artikkelissa videokooste, josta näkee, mistä on kyse.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja videoita on ollut AFV:lla jo vuonna nakki.

Vierailija
22/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että se on vajaaälyisten somealusta, mutten uskonut että noin vajaaälyisten.

Tiktok on kiinalaisten yritys aivopestä länsimaisia ja on siinä hyvin onnistunutkin varsinkin naispuolisten kohdalla.

Naiset ihan hulluna tekee tissi, perse ja pilluvideoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapset alkavat aikuisina kohdella vanhempiaan samalla tavalla kuin vanhemmat ovat kohdelleet heitä lapsena.

Vierailija
24/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on afv?

Vierailija
25/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä tuo on hauskaa..?

Wt amerikkalaisten

Vierailija
26/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aivan järkyttynyt kun tästä luin. Lasta pahoinpidellään ja nauretaan ja kuvataan vielä päälle. Idiootit nauravat ruudun toisella puolella. Miksi pahoinpitely on ok tässä tilanteessa, mutta ei muissa tilanteissa? Kananmuna ei todellakaan ole kovin hauras ja sellaisen kun pläsäyttää kasvoihin niin ihan oikeasti voi sattua.

Vierailija
27/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä tiktok trendit jonkinlainen kiinalaisten keksimä massojen hallinnan väline. Koulitaan massoja digiohjaukseen. En yhtään ihmettelisi.

On. Ei kannata oikeasti käyttää koko alustaa,  itse oon ainakin deletoinut puhelimelta kokonaan. 

Vierailija
28/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aivan järkyttynyt kun tästä luin. Lasta pahoinpidellään ja nauretaan ja kuvataan vielä päälle. Idiootit nauravat ruudun toisella puolella. Miksi pahoinpitely on ok tässä tilanteessa, mutta ei muissa tilanteissa? Kananmuna ei todellakaan ole kovin hauras ja sellaisen kun pläsäyttää kasvoihin niin ihan oikeasti voi sattua.

Lisäksi tuo on henkistä väkivaltaa. Ja sen tekee oma vanhempi! Ja kuvaa sen nettiin.

Vierailija
29/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin videon, missä kananmuna ei edes hajonnut ykkösellä eikä kakkosella. Lapsi oli ihan järkyttynyt.

Rikkoisi sen omaan otsaansa ja kuvaisi lapsen reaktion nettiin. Se voisi olla oikeasti hauska hyvänmielen video.

Vierailija
30/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on afv?

America's Funniest Videos, amerikan hauskimmat videot.

Vierailija
31/39 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadistisia k-päitä. Toivottavasti lapsi saa uuden kodin jossa häntä rakastetaan ja suojellaan.

Vierailija
32/39 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sitten vissiin samanlainen villitys lapsena, paitsi jo 80-luvulla. Oli siis sellainen tapa kahden veljen ja siskon kesken, että kun ruokapöydässä alettiin kuorimaan kananmunaa, sanottiin sille toiselle että "hei", ja kun se kääntyi katsomaan että mitä, kopsautettiin se kananmuna siihen otsaan niin että se kuori halkesi, sanottiin "kiitos" ja kuorittiin loppuun. Lopulta kukaan ei enää uskaltanut kääntyillä mihinkään ja isä sai raivokohtauksen, niin se loppui sitten siihen.

Vierailija
33/39 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tää oli hauska ja ihan harmiton! Täytyy kyllä vähän hämmentää kotona ja kokeilla.

Vierailija
34/39 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista ja aivotonta kuten koko TikTok.

Vierailija
35/39 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok on kiinalaisten psyop. Lisäksi vakoilevat kaikki tiedot puhelimeltasi. CCP:n pääkonttorissa on tiedosto teistä kaikista.

Vierailija
36/39 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sitten vissiin samanlainen villitys lapsena, paitsi jo 80-luvulla. Oli siis sellainen tapa kahden veljen ja siskon kesken, että kun ruokapöydässä alettiin kuorimaan kananmunaa, sanottiin sille toiselle että "hei", ja kun se kääntyi katsomaan että mitä, kopsautettiin se kananmuna siihen otsaan niin että se kuori halkesi, sanottiin "kiitos" ja kuorittiin loppuun. Lopulta kukaan ei enää uskaltanut kääntyillä mihinkään ja isä sai raivokohtauksen, niin se loppui sitten siihen.

Joo. Te tekijät olitte lapsia. Teidän vanhempi ei tehnyt tuota teille yllättäen. Eikä kuvannut sitä. Eikä kananmuna ollut raaka. Tämäkin vahvistaa noiden vanhempien henkisen iän tason.

Vierailija
37/39 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on afv?

Uutistoimisto afv, Afganistanin Virallinen uutistoimisto.

Vierailija
38/39 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo yritti tuota meidän lapselle ja kuvasi samalla. Tiesin että varmasti on tää tiktok 'trendi' ja ennen kun kerkes rikkoa sen munan lapsemme päähän, otin sen häneltä ja pamautin omaan päähänsä. Sain nukkua sohvalla sen yön, mutta väliäkös tuolla. Sanoin hälle ettei enään ikinä tee noita videoita, ainakaan lapsemme kustannuksella,

Vierailija
39/39 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika reppanoita nuo pienimmät, jotka hämmentyvät pahasti äidin tempauksesta.

Lasten äiti on suuri reppana, kun tollai tekee. Opettavat lapsiaan vihaisiksi. Lapsikin tajuaa, että väärin ( haistattelee v-nimisellä elimellä ) tekee äitikkä. Voipi käydä niin, että äitikkä saa myöhemmin lapselta otsaansa. Youtubessa yksi lapsi kippasi kulhon äitinsä päähän ja oksennus meinasi tulla, kun munaliemi valui pitkin naamaa, että siitäs sait. Kosto on suloinen!